Eli millaisia tuulenhalkojia olette Väinöön laitelleet??? Onko Kawan originaaleja, vai jotain muunlaisia??? Mistä hankittuja??
Mikä olisi hyvä vaihtoehto karvan verran alle 180 senttiselle kuskille matka-ajoon??
Kertokaahan käyttökokemuksia
Tuulilasia VN900:een
Uusmotoristi
1
144
Vastaukset
- VN900
Ostin uutena 2008 VN900 Classicin Biketeamista Vantaalta. Otin samantein siihen Kawan oman pleksin, kaatumaraudat ja sissybarin. Mun mielestä Kawan oma pleksi on paras, koska istuu siihen parhaiten verrattuna tarvikeplekseihin mitä olen nähnyt. Lisäksi mulla on pysynyt se hyvänä eli naarmuttomana tähän asti, eli tuntuu olevan laadullisestikin hyvä(tietenkin pestessä ei pidä hangata). Itse olen 185 cm. Suosittelen lämpimästi Kawan omaa pleksiä, vaikka maksaisikin hieman enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751166
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813