Olen aina inhonnut mm. etanoita ja nyt pihallemme on ilmaantunut lehtokotiloita (Hämeenlinnassa). Ei vielä ihan tuhatmäärin, mutta riittävästi kuitenkin. Ärsyttää ja inhottaa! Olen tähän asti kerännyt lasipurkkiin ja kuumaa vettä päälle. Martat suosittelevat kuulemma, että upottaa maahan astia, jossa on olutta tai ruokaöljyä ja ne kerääntyvät siihen. Tai laittaa syötiksi perunanpaloja tai banaaninkuoria. Onko kellään kokemusta? Entä onko kokemusta hiekan tai tuhkan levittämisestä kulkureiteille? Entä auttaisiko, jos laittaisi kuorikatteen kaikkiin kukkapenkkeihin, pystyvätköhän ne kulkemaan siinä?
Vielä KOTILOISTA - auttaako kate?
Ärsyttää todella
2
182
Vastaukset
- ilkka7
laita valkosipulin kynsiä sinne tänne häätää kaik pois,ihan sama minne viskelet vähä multaa päälle ja se on siinä
- Pelastus puutarhaan
Yksi konsti on laittaa bensaa tai asetoonia astiaan ja molskautella niitä sinne.
Tai ihan purkkiin vaan ja viskelee työmatkalla jonkun toisen pihaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106