Eipä voi komeaksi väittää Zaran miestä. Haluaako hän ruman miehen että näyttäisi itse entistä kauniimmalta? Siis tuo nenä on ihan hirveä. Paljon paremmankin näköisiä neniä leikataan. Ja onko edes kaikki hampaat tuolla miekkosella tallella? Varmaan Zara olis saanut paremmankin. Mutta omapahan on valintansa. Mulla ei kostuis tuollaisen miehen kosketuksesta:(
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011072814126302_vi.shtml
Taas kuninkaalliset häät
5
232
Vastaukset
- Oletko ehkä enemmän
Ihan karseeta, ja toki ymmärrän tunteesi. Oletko ehkä enemmän kiinnostunut naisellisista miehistä tai sitten ihan oikeista naisista. Saattaisit kostua silloin paremmin. Mutta ei kai kukaan nenäänsä leikkauta sinun kostumisen takia ainakaan Britannian kuninkaallisessa perheessä!
- Meööri Elisabetti
Mrs Zara Phillips-Tindall näyttää olevan paksuna, mutta onko kuninkaallisen etiketin mukaan sopivaa porsia ennen ykköspari William-Katea!?
- Aikun ihanaa!
Oliko muuten kukaan häissä, olis kiva kuulla jotain uutisia ihan paikan päältä? Oon aivan kade, jos joku on päässyt maistamaan hääkakkua ja skoolaamaan Elizabethin kanssa.
- Truelove...? :)
Voi herran jestas! Ei voi kuin nauraa tuota ensimmäistä viestiä. Tuskin Zara on miestään ulkonäön takia, eikä oman kauneutensa korostamiseksi valinnut, vaan ihan puhtaasta rakkaudesta. Hienoa, että on näitäkin ihmisiä, jotka eivät alistu itsensä keinotekoiseen paranteluun vaan kulkevat pää pystyssä, sellaisena kuin ovat.
- jk
vai niin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728