mua on alkanu kiinnostaa että onko meitä 3.tammikuuta syntyneitä? (onhan niitäkin) en vaan oo törmänny vielä yhteenkään=)...olis kiva tietää=)
3.tammikuuta??
14
1829
Vastaukset
- N24
No Michael Schumacher on syntyny 3.1.! ;o)
- miuki
olen syntynyt kyseisenä päivänä:)
- naina
minun tyttäreni tuli maailmaan 03.01.2004
- bLuE
naina kirjoitti:
minun tyttäreni tuli maailmaan 03.01.2004
kyllä hyvän päivän pääätti tulla maailmaan...Onnee sulle ja trinsessalles!! =)
- Tuisku
bLuE kirjoitti:
kyllä hyvän päivän pääätti tulla maailmaan...Onnee sulle ja trinsessalles!! =)
Juhuu!
Löytyipäs sentään meitä 3.1. syntyneitä!!
Onko muut yhtä kolhuille alttiita kuin minä??!!
Luita on poikki useasti...
Trinssessa on hyvän päivän lapsi!!! - bLuE
Tuisku kirjoitti:
Juhuu!
Trinssessa on hyvän päivän lapsi!!!mä oon ainakin aika "onnettomuusaltis"...tänää töissä kissanruokapurkit hyökkäs päälle...ja tossa huulen yläpuolelle on mustelma...jälleen kerran=)
- miuki
Tuisku kirjoitti:
Juhuu!
Trinssessa on hyvän päivän lapsi!!!oon onnettomuuksille altis! ei ole luita poikki ollut mutta esim.selkä murtunut ja tikkejä on ollut useamman kerran. no mutta sitkeesti tässä hengissä on tullut pysyttyä!
ihanaa että maailmaan syntyy pienokaisia kyseisenä päivänä!
Hauskaa ja turvallista juhannusta kaikille!!
- aviovaimo
mun mieheni on syntynyt 3.1..joten kyllä niitä löytyy ;-)
- Hip
3.1. syntynyt naiskauris ilmoittautuu :)
- muru
tääl on myös 3.1.syntynyt neiti kauris
- Kata
poikaystäväni on syntynyt 3.1 :)
- Kauriita
Täällä myös yx 3.1. syntynyt kaurismies. Minkähän ikäistä porukkaa on mahtanut vastailla? Itse olen syntynyt 1972.
- Ysikasitrulez
Täällä 3. Tammikuuta syntyny kaurisnainen vuonna 1998!
- Anonyymi
Tunnen erään ihanan myös joka syntynyt 3.1..mies kauris ja tosi komea sellainen ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728