töltti,passi ja yksinkertaisuus

issikka höperöäöäööö

issikat ovat siitä ihania koska ne ovat vahvoja luottettavia ei niin isoja ja yksinkertaisia ja SÖPÖJÄ ;))

8

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janskis

Mitä meinaat yksinkertaisuudella? :'))) Mun mielestä Issikat eivät ole ratsastaessa yksinkertaisia :)) Pitää muistaa tehdä montaa eriasiaa samaan aikaan ja tarkistettava askellajin tahti ymymymym.... :DD Mutta söpöjä ne on kieltämättä :DD

• Issikkahullufanihöps

Itse ratsastan issikoilla, ei, ei pidä tehdä kovinkaan montaa asiaa, puolipidätteitä ja maiskutusta tarkistaa oikea askel, siinä kaikki.

• anksu--

Aika hevoskohtanen juttu et miten ne toimii mut yleensä siihen kyllä vaaditaan hiukan enemmän ku puolipidätteitä ja maiskutusta..

• xDDpöö

meillä on ollu kaks issikkaa monta vuotta ja niillä ei todellakaa ollu aina niin yksinkertasta ratsastaa ja issikat osaavat olla todella itsepäisii:D

• EI TARTTIS HÖSSÖTTÄÄ JOSTAIN VITUN ISSIKOISTA. PS,NE ON IHAN OK. MUTTEI MIKÄÄ ERITYINEN HORSELAJIKE!! SORRY HARRY!

• öököö

issikat ei ole yksinkertaisia, sanon että vaikeampia ratsastaa kuin "normaaleita" hevosia, koska ne menee yleensä aina joko käyntiä, ravia tai laukkaa, mutta issikka voi mennä näiden sekotuksia ja vielä ekstrana niiden omat askellajit eli voidaan mennä vaikka niin että etupää laukkaa ja takapää tölttää ja kaikkien erot pitää oppia tunnistamaan jotta saa hevosen menemään puhtaasti. helppoahan saa kaikkien hevosten ratsastamisesta, jos ei välitä miten hevonen menee: )

• jamuka tiedätjotakin

yksinkertaisia?? et ole tainnut ratsastaa mitään askellajiratsastusta, voisinpahan kuvitella!!

• Miia.

Sinulle "keskitalosanni", kukaan ei ole käskenyt sinua 'hössöttämään' islanninhevosista, sinähän saat aivan vapaasti mennä puhumaan niistä hienoista arabeistasi. Horselajike? Jos tietäisit jotakin tämän hienon rodun erityispiirteistä, et puhuisi noin. Puheeestasi kuuluu muutenkin se, että olet jonkinlainen pikku heppatyttö, jonka isi ei anna vielä mennä ratsastustunneille. Arvasinko oikein?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2522
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe