Käännöskoneella tehdyt viestit raivostuttaa...

Niin kysyn tässä vain semmosta että saatteko te muut näitä ns. spammeja vai
mitä ne nyt on, siis käännöskoneella väsättyjä tekstejä joissa on takana milloin joku "Elena", Ljudmila" jne..?

Tekstin takana kuitenkin joku Sergei tai vastaava joka yrittää viedä vain viimeisetkin rahat mitä vielä on. Niin onko kyse juuri tällaisesta näissä viesteissä?

Ihmettelen kun tällaiset 178cm pitkät hoikat kauniit naiset on muka kiinnostunut profiilistani kun taas suomessa ei sellaisiin ole minun pituisellani mitään mahiksia.

Kaiken lisäksi minua ihmetyttää että kuinka tällainen "Ljudmila" on voinut kiinnostua minusta kun sillä itsellä ei ole edes profiilia olemassa jolla pääsisi lähettään viestiä, tai sit on mut ei ainakaan ole sivuillani yleensä tällainen käynyt ja silti on pystynyt kirjoittamaan viestin.

Yleensä nämä "Elenat" antavat jonkun toisen sähköpostiviestin johon pyytävät lähettää viestiä. Miksi näin?? Onko tässä todellakin kyse rahan keruusta.

Näistä todellakin viestilaatikkoni vaan täyttyy, muilta en saa viestiä ollenkaan, esim. oikeasti seuraa etsivältä suomesta en saa viestiäkään.

Mut nää huijausviestit todellakin rassaa kun niitä tulee jatkuvasti, ylläpidolle iso kiitos siitä että nämä profiilit on yleensä poistettu aika nopsaan kun ne on ilmestynyt S24:lle. Kuitenkin ehdottaisin S24:sen ylläpidolle että lisäisi profiilien valvontaa ja seuraisi näitä ns. epämääräisiä profiileja jotka ovat muka Kotkasta, Haminasta, Kuopiosta ja milloin mistäkin vaik profiilin laatija tuskin on käynytkään koskaan suomessa, saatika edes tietää missä suomi sijaitsee.

Mut kukaan muu törmännyt täällä samaiseen riesaan??

4

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi joukossa

Joo, olen törmännyt samaan, mies minäkin.

Ärsyttävää todellakin, koskaan en vastaa, siitä lienee sitten torjuttuihin profiileihin tullit miinus... :)

Haen suomalaista syntyperältäänkin, harmittavasti laatikko täyttyy noista viesteistä, tai sitten mitä kuuluu, viesteistä... liekkö enempää suomea osatakkaan?

.. mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta..

• piin tere

Tässä on yksi kait tyypillinen huijausmalli, mullekin on tullut aivan just samanlaisia. Eivät muuten ole välttämättä edes venäläisiä jotka näitä pyörittää.

http://419.bittenus.com/11/4/nastya.html

Upea nainen vannoo ikuista rakkautta jo kolmannen kirjeen jälkeen ja lähettää itsestään seksikkäitä kuvia. Olisipa se oikeassa elämässä näin!

• kldashhgjn

Niin, pyytävät sähköpostiosoitetta koska on helpompaa tehdä massapostituksia kuin postata sama viesti jokaiselle erikseen. Seksikkäiden kuvien tarkoitus lienee selvä, ei tosissaan oleva nainen sellaisia lähetä ensimmäisissä kirjeissä.
      Jotkut näistä sanovat muka osaavansa suomea - mutta jos aloitat vaikka keskustelun jostain suomen kieleen liittyvästä asiasta, 'tyttönen' katoaa heti.

• Näitä tulee mulle noin kerran viikossa. Jätän sen enempää miettimättä huomiotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7300
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      738
      3551
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      356
      1887
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      85
      1435
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe