... Aika kivan näköinen.
Mun peiton alle kyllä mahtuu poliisia pakoon :D
Tuo karannut naisvanki, kaksoissurmaaja....
36
164
Vastaukset
taidat olla aika luottavainen ihmisten suhteen.
itte en pystyis nukkumaan jos toi nainen olisi samassa asunnossa missä itte oonKukkomies kirjoitti:
No mä oon niin kiva ettei mua kannattais.
Ja toisekseen, jos se on tappanut vasta 0,000000022% maailman väestöstä niin se olis aika epätodennäköistä joutua uhriksi.
Matematiikka pelastaa aina!- Mutta,
Kukkomies kirjoitti:
Ja toisekseen, jos se on tappanut vasta 0,000000022% maailman väestöstä niin se olis aika epätodennäköistä joutua uhriksi.
Matematiikka pelastaa aina!montako prosenttia hän on tappanut kavereistaan?
- Kukkiksen aaarghh
Mutta, kirjoitti:
montako prosenttia hän on tappanut kavereistaan?
.
sai alkunsa näistä tapahtumista
.
- otto I
Mitä naisystäväsi siihen tuumaisi...?
Kukkomies kirjoitti:
.... NIIIN.... JOS ei olis omaa murua. tietenkin.
Harkittu pelastautuminen mielikuvaleikistä? Musta tuo nainen oli yhdessä lööpissä aika synkeän oloinen.
maniamaria kirjoitti:
Harkittu pelastautuminen mielikuvaleikistä? Musta tuo nainen oli yhdessä lööpissä aika synkeän oloinen.
"Musta tuo nainen oli yhdessä lööpissä aika synkeän oloinen."
Yllätys yllätys XD
Karismaahan se vaan tuo.Kukkomies kirjoitti:
"Musta tuo nainen oli yhdessä lööpissä aika synkeän oloinen."
Yllätys yllätys XD
Karismaahan se vaan tuo.Mulle ei uutisotsikoissa olevat henkilöt juuri koskaan edusta karismaattista persoonaa. Syy on varmaan se, että selaan uutiset parissa minuutissa ja erittäin harvoin syvennyn niihin sen enempää. Kommentoin aloitukseesi, kun tuo vankikarkurijuttu oli just auki.
Itselleni karisma on jotain muuta, kuin pelkät naamat. Olkoon ne missä yhteydessä tahansa näkysällä.maniamaria kirjoitti:
Mulle ei uutisotsikoissa olevat henkilöt juuri koskaan edusta karismaattista persoonaa. Syy on varmaan se, että selaan uutiset parissa minuutissa ja erittäin harvoin syvennyn niihin sen enempää. Kommentoin aloitukseesi, kun tuo vankikarkurijuttu oli just auki.
Itselleni karisma on jotain muuta, kuin pelkät naamat. Olkoon ne missä yhteydessä tahansa näkysällä.Joop, tarkoitin ennemminkin sitä että ei tarvi olla mikään hymytyttö, jotenkin se ainainen pakkopullahymyonnihappy-happy mentaliteetti on alkanut ällöttämään viime aikoina erityisen paljon. Enempi arvostan sitä että ihminen näyttää siltä miltä tuntuu.
Kukkomies kirjoitti:
Joop, tarkoitin ennemminkin sitä että ei tarvi olla mikään hymytyttö, jotenkin se ainainen pakkopullahymyonnihappy-happy mentaliteetti on alkanut ällöttämään viime aikoina erityisen paljon. Enempi arvostan sitä että ihminen näyttää siltä miltä tuntuu.
Eiks se nyt sitten riitä, että ihminen näyttää sille, mille näyttää? Mille tuntuu... se on jo kuvissa vaikeampi ilmaista..
Nyt lähden passikuvani näköisenä saunaan. Öitä!- Vankeinhuolto:.1!%#%
Kukkomies kirjoitti:
Joop, tarkoitin ennemminkin sitä että ei tarvi olla mikään hymytyttö, jotenkin se ainainen pakkopullahymyonnihappy-happy mentaliteetti on alkanut ällöttämään viime aikoina erityisen paljon. Enempi arvostan sitä että ihminen näyttää siltä miltä tuntuu.
.
vankilaviranomaiset päästivät vaarallisen rikoksenuusijan omille teilleen ja paukuttelevat vain henskeleitään *nips* *naps*
. Kukkomies kirjoitti:
.... NIIIN.... JOS ei olis omaa murua. tietenkin.
Hienoa, oikea vastaus ;)
- piparpurkki
Maritahh kirjoitti:
Hienoa, oikea vastaus ;)
Pidätkö kovasti siitä, että sinut otetaan yöllä sikeästi nukkuessasi?
piparpurkki kirjoitti:
Pidätkö kovasti siitä, että sinut otetaan yöllä sikeästi nukkuessasi?
No ehkä enemmän siitä jos mut tempasee nippusiteillä patteriin ja siitä sitten. Mut hei, vaihtelu virkistää, eiks je?
Maritahh kirjoitti:
No ehkä enemmän siitä jos mut tempasee nippusiteillä patteriin ja siitä sitten. Mut hei, vaihtelu virkistää, eiks je?
....
- noh, sitä sattuu
Kukkomies kirjoitti:
....
Loppuiko Kukkikselta aiheet vai?
noh, sitä sattuu kirjoitti:
Loppuiko Kukkikselta aiheet vai?
Eikun sain uusia mutta se taas ei kuulu TEILLE.
- röhröhröhh
Kukkomies kirjoitti:
Johan nyt, vastahan mainostit miten possu olet..
Hyvin se tänne kuuluu. nusnusnus - minäkinsain
Kukkomies kirjoitti:
Miten niin ei kuulu? Ymmärrät kai sentään, ettet voi omistaa koko kansan suosimaa keskustelupalstaa. Eli voisit yksityisemmät juttusi hoitaa täältä ulkoistettuna :)
Tiedät hyvin, että MEILLE kulluu kaikki.. Ja sut revitään atomeiksi. minäkinsain kirjoitti:
Miten niin ei kuulu? Ymmärrät kai sentään, ettet voi omistaa koko kansan suosimaa keskustelupalstaa. Eli voisit yksityisemmät juttusi hoitaa täältä ulkoistettuna :)
Tiedät hyvin, että MEILLE kulluu kaikki.. Ja sut revitään atomeiksi."Ja sut revitään atomeiksi."
Ei muuta kuin jonoon, ekana on toi punapää, sitten kakkosena on toi karkuteillä oleva vanki ja sit te muut tuutte jonossa tai rivissä tai whatever.
- Se palottelija..
On kuulemma saanut läjäpäin kosimakirjeitä miehiltä.
- en ole jonossa:)
Ei ihme. Näkeehän sen täälläkin, et mitä kahelimpi, sen ihanampi. Miesten elämä on tylsää ja ne haluaa venkulanaisia piristykseksi ja pönkittämään elämäänsä johon eivät muuta ansaisekaan, eivätkä saa.
Juu, pistin googleen tuon naisen nimen, niin toiseksi ylimpänä hakutuloksena oli suomi24 sinkut-palsta.
Ei ois välttämättä TERVEELLISTÄ seuraa...:)
- HUI.
Sinä olet yhtä pelottava tyyppi.
- huh.
Tästä saa seuraa piakkoin.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/hyvinkaan-paloittelumurhaaja-jarno-elg-voi-vapautua-pian/art-1288405158891.html Siellä peiton alla sitten voisitte kuunnella Dexterin blood themeä. :-)
http://www.youtube.com/watch?v=e2xxizpHuoo
Jostain syystä kuitenkin uskon, ettet säkään ton sorttisesta jännityksestä pidemmän päälle tykkäis.Mistä ihmeen jännityksestä?
Enempi mua huolettaisi Herra Elgin potentiaalinen mustasukkaisuus.
- Kivan näköinen?
No jo on vähintäänkin outo naismaku.
Kananainen vaikutti vuosia sitten suht asialliselta,mutta viime aikoina on alkanut viirata. - pelottava täti
Aika vaarallista seuraa sitten kaipaat; itse olisin hänen seurassaan vain, jos hän olisi kaltereiden toisella puolen, ja mieluummin niin, että ne avaimet oisi miulla.
Ihan nätti nainen kieltämättä. - capodituttipullo
Heheee muijahan on ihan Marlon Brandon näköinen, siis kun Brando työnsi vessapaperia poskiin ja näytteli Vito Corleonea. Tuon muijan ei tarvitse käyttää vessapaperia.
- :/
Nyt se jäi kiinni. Joudut odottamaan ensi kevääseen, jolloin (jo!) pääsee vapaaksi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047