Peltipoliisi oli piilossa transiitin takaosassa, sain 85€ sakot, 10km/h ylinopeutta. Selvä ansa, onko laillista? Eikö kamerasta pidä ilmottaa etukäteen?
Ajoin poliisin ansaan.
37
1515
Vastaukset
- rastilla
ei tarvitse ilmoittaa
- Tee valitus!
Siis ei tietenkään oo laillista, kyllä sun pitäisi saada ajaa kovaa jos haluat! Ja oot varmasti tosi hyvä kuski jolle ei koskaan tapahdu mitään virheitä.
- sipsun sipsun
Siis todella TÖRKEETÄ! Tee ihmeessä asiasta valitus ja vaadi vahingonkorvausta itsesi nolaamisesta.
- ....,,,,
Poliisi mittasi 13 km/h, vähensi armeliaasti 3 km/h ja sait aivan oikein
rikesakon. - oli säkä
Ylensä painat aina kovempaa. Pääsit halvalla.
- jotain rajaa "#¤%#%!
Mä oon kans katellu.
- 564645646
Ottaako se kuvan ja saat postissa myöhemmin sakon vai onko siellä joku sisällä valvomassa ja lähettämässä jonkun pysäyttämään sinut vai lähteekö itse perään?
Jos siellä on joku valvomassa eikä ota kuvaa niin ei ole laitonta.
Jos ottaa kuvan niin sitten en tiedä.- luulet tollo?
Että tukasta pitää olla varoituskyltti?
- 564645646
luulet tollo? kirjoitti:
Ei.
Kyse on kuvasta ei siitä nopeudesta tai sen valvonnasta. - .o.uoöo
luulet tollo? kirjoitti:
Väärin. Tukasta ei tarvitse varoittaa mutta kaljusta tarvitsee. On ne yleensä niin järkyttäviä.
- et.
kai nyt tosissasi ole? Vai että ilmoittaa etukäteen :) Puhallusratsioistakin pitäisi ilmoittaa etukäteen edellisen päivän lehdessä, että voi pienessä känässä ajella kaikessa rauhassa.
- v76
Miehittämättömästä kameravalvonnasta on ilmoitettava liikennemerkein. Miehitetystä kamera-autosta taasen ei. Rajoitukset ovat voimassa, kuten muutkin liikennesäännöt vaikkei niitä valvottaisikaan.
- Orwelli
Missäs niin on määrätty? Kaivappa pykälää jossa määrätään pakollisesti ilmoittamaan "peltipoliiseista".
Toisekseen tsadin sisäänajoteillä on kameran kuvatukset, ne tais tulla silloin kun alkoivat puuhastelemaan sen ekan kameratransportterin kanssa, mutta nekin on vaan "henkistä valmentamista".
- rahalle muu käyttö
Aja ensi kerralla hitaammin ja laita se 85 euroa hyvään tarkoitukseen, kuten SPR:lle.
- sryjryuk
Voi elämän kevät......
- yx kuski vaan
siellähän tuo luki aivan selvästi että:
Valvonnasta ilmoitetaan tienvarsikyltein. Siirrettävin valvontalaittein tapahtuvasta valvonnasta ei ilmoiteta etukäteen.
ainakin meilläpäin nuo transsiitit ovat yleensä liikkuvaa sorttia eli eiköhän asia ole suhteellisen loppuun käsitelty PISTE- hjkjkfjhkhjk
Transit on niin paska kulkuväline, että ei ne kyllä teilläpäinkään sen paremmin kuin missään muuallakaan yleensä ole kykeneviä liikkumaan mihinkään. Eihän niitä paskoja saa edes käyntiin.
PISTE.
- ihan uutta elemässä
kyllä liki viisikymppisellä miehellä pitäsi olla jo sen verran elämän kokemusta ettei itke turhista.
Saako poliisi suorittaa nopeusvalvontaa, oletko ikinä kuullut puskapoliiseista tutkiensa kanssa? - J8.L
Taidat olla aika yksinkertainen Hesalainen. Miksi ilmoittaa etukäteen ? Jos on miehittämätön tutka niin pitää olla.
- Vaasan veri vapisee
Näytti olevan oman ilmoituksen mukaan VAASALAINEN...et silleen, fiksuja sielläkin ;-))
- Ymmärrä tekosi
Rikollinen jäi kiinni = OIKEIN!
Olet rikollinen . ÄLÄ AJA YLINOPEUTTA!
Ansa ? olet harhainen. Aja turvallisesti liikenne sääntöjen mukaan niin et ole niin vaarallinen muille ihmisille.- ettuuntunut
Ylinopeuden ajaja rikollinen, joopa joo. ja lehmät lentää.
- pääsit vähällä
Jos se olisi ollut perinteinen tutkapartio, olisi katiskastasi lähtenyt lisäksi kilvet ja itse olisit joutunut vielä verikokeeseen.
- Kotikontuni.....
Joo, tuo pitäisi ilmoittaa etukäteen päivälehdissä ja kaduilla merkit, että kohta on valvonta. Tekstiviestipalvelun voisit ottaa vielä niin poliisi ilmoittaa sinulle missä on valvomassa.
Ei muuta kuin kaasu pohjaan ja jarruta kotipihalla ajoissa! - jopopopo
soittele enskerralla ku oot lähössä ajoon, hätäkeskukseen ja kysele missä transitti valvoo.
- siat koppiin
Kysy onko siellä ransun kopissa joku miespoliisii jos pääsisit panemaan sitä takaapäin ja se ottas sun kuvas pois. Hyötysitte molemmat, sika saisi keppiä ja sinä pussit tyhjiksi ja sakko poistuisi
- En tajua...
Hm... Kenellekäs nyt otti liian koville kun heitin ketjuun linkin poliisin sivulle jossa kerrotaan aivan selkeästi miten homma toimii? Joka siis löytyi ihan suoraan googlettamalla. Piti sitten viesti poistaa?
- kndtöörikrpäkalle
Europol ja muut poliisit tekevät pikkuisen toisenlaisiakin ansoja, saitteko edes parrusta.
- Heh heh
Jospa ilmoitaisit itse milloin ja missä aja ylinopeutta, niin poliisien vaan tarvii mennä odottaan sakkojen antamista eikä mene turhaa aikaa poliiseilla kytätä teikäläisiä idiootteja..
- OSUI!
Juuri näin!
- vanhentunut jo
Tämän voi ilmoittaa vain menneessä aikamuodossa. 1976 jne.
- Huolellinen36
EI tarvitse ilmoittaa, autoilijan itsensä on huolehdittava siitä että auto kulkee VAIN sallittua ajonopeutta. Poliisi vain tarkkailee että sitä noudatetaan. ja sakottaa rikkojaa.
- Lapsellisia
idiootteja rahankerääjiä ne ovat. LP:llakin valkoisia Avensiksia todella pienillä valopaneeleilla, ettei vaan kukaan huomaisia ja samaan aikaan kehuskelevat, miten kyttien NÄKYMINEN tien päällä rauhoittaa liikennettä ja vaativat koko ajan lisää rahaa.
- Prosenttiluku
Lieneekö väliä, kun niitä siviilipirssejäkin lienee n. 1/3 liikkuvien autokannasta...
- lolol
trolololol
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947