Hei!
Onko kenellekään muulle tullut tätä ongelmaa viime aikoina ettette pääsisi Firefoxilla lukemaan meilejänne?
En saa viestejä auki, mutta Internet explorerilla olen päässyt ne katsomaan.
Haluaisin kuitenkin saada sen taas toimimaan tuliketulla ettei tarvitsisi aina hyppiä selaimelta toiselle (enkä muutenkaan tykkää käyttää I.E:tä) aina kun tulee sähköposti.
Kiitos ja kumarrus neuvoista.
Firefox ja hotmail
9
166
Vastaukset
- fundamentalist
Säännöllisesti käyn Firefoxilla lukemassa Hotmail-postilaatikkoa,
viimeksi 5 minuuttia sitten. Ei mitään ongelmia. - dfghjkl
Olen nähnyt ton kaverin koneella ja herjas päivittämään selainta.
- fundamentalist
"Olen nähnyt ton kaverin koneella ja herjas päivittämään selainta. "
Sitten on ollut tosi vanha Firefox, nimittäin itsekin käytän tässä
ikivanhaa FF 3.6.18 -versiota ja hyvin toimii. - HUH HUH...
fundamentalist kirjoitti:
ikivanhaa FF 3.6.18 -versiota ja hyvin toimii.Et sitten ole huomannut, että uusin on jo 7 versio...
Montakohan muuta reikää on paikkaamatta koneessas ? ? ?
ikivanhaa FF 3.6.18 -versiota ja hyvin toimii.
- .
kyllä siellä hotmailissa oli laaja ongelma kirjautumisessa, ongelma pitäisi olla jo korjattu. esiintyykö sinulla vielä ongelmaa ja jos niin miten se ilmenee.
- tellme
Jos kirjautuu windowslive mailiin, esim hotmail tms. salatulla yhteydellä tai normaalisti, jääkö tästä viimeinen päivitystieto kuitenkin program filesiin live mail kohtaan? Mielestäni jää, kun näkyy päivämäärä ja kello, mutta vaimoni sanoo ettei ole kirjautunut mailiin.. Onko tämä jokin automaattinen päivitystieto vai valehdellaanko minulle
- hottimaili
Ajoittain Hotmailissa esiintyy sellaista ongelmaa, ettei sinne pääse...
- apppp
ilmeisti menee salatulla yhteydellä mutta tieto jää muistiin että käyty???
Just laitoin ihmettelyt jonnekkin siitä miks firefox 8 ei aukaise postia. Juu se oli tuolla suomi24 osastolla. Tosi kinkkiseksi ovat nämä alueet tehneet.
No ei aukea firefox 8:lla posti. Onneks chrome toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565310Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212347- 1111572
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2271524- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2881078- 721047