Hei!
Suurperhe vai suuri perhe? Olen jokaisesta lapsesta hyvin kiitollinen. Jos minulta kysytään: Olenko äiti,- olen. Kuinkas monta lasta sinulla on?- No siis yhdeksänhän niitä on siunaantunut. Siinä vaiheessa kysyjällä menee yleensä kahvit väärään kurkkuu. Miksiköhän?
Ajattelet varmaan, että kuulunko tiettyyn uskontokuntaan, mutten kyllä erityisemmin kuulu.
Minua ei haittaa, että meiltä kysytään perheestämme mielelläni siitä kerron. En tässä nyt paljasta mitään liian henk. kohtaista ihan lapsia suojellakseni:)
Itse olen siis 36vuotias kotiäiti. Lapsia yhdeksän: Adelina 17, Hilla 15, Isla 15, Eelis 12, Aleksi 9, Selina 7, Lumia 5, Lassi 3 ja Leea-Sofia kohta puoli vuotta:)
Mitä mieltä sin olet suurperheistä :)
Perheellinen ja rakastava koti!
ul.rik
3
138
Vastaukset
- en kade, MUTTA!
Aikas hyvät lapsilisäthän saat!
- kuikka2
Mikäli ette ole yhteiskunnan elättejä, niin ei kai siinä mitään. Jotkut saattavat tosin huomauttaa ympäristörikoksesta, kuten ajan henkeen kuuluu.
- ei kede, mutta ??
No miten muuten voi olla? Yhteiskunnalta tulee varmasti tukiaisia, joten huoleton elämä rahoista puhuttaessa. Kotihoidontuki yms. Vaan kun se aikakulta vierii ja tuetkin pakosta joskus loppuu....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1013184- 1471993
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä351962- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871433- 1231351
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210