Äh tää on niin outoo mut mun mielest mun sisko on iha vitun hyvän näköne! ( ite oon 14) mun sisko on 13 ja sika nätti. Oon sillee ihastunu siihe. Se kuulostaa iha sika tyhmält ja sillee. En oo provo!! En siis todellakaa aijo mitää sellast, mut ah... Pelkkä ajatuski kiihottaa. Mut ei se ois provoo!! Help ME! Onks teil tällast??
Mun sisko on...
8
1253
Vastaukset
- sisko ja veli
Mul oli aikoinaan sellast että nukuttiin kesällä mun serkkutytön kaa samassa vinnihuoneessa ja kun se riisuutui, mulla alko seisoon. Olin sillon 13 v ja serkku 17 v.
- 14 poika hesast
Ok. No mitses te ny??
- sisko ja veli
14 poika hesast kirjoitti:
Ok. No mitses te ny??
Nyt ollaan vaan hyviä kavereita. Mutta on se edelleenkin ihan hyvännäkönen likka : )
- 14 poika hesast
sisko ja veli kirjoitti:
Nyt ollaan vaan hyviä kavereita. Mutta on se edelleenkin ihan hyvännäkönen likka : )
Ok :)
- jk
vai nin
- piouoiu
No uuh... Onks sul faceeee ?
grr,ois kiva jutella lisää oon 14vee ja täs mun sähköposti:jossutossu0@gmail.com
- Mrtusalem
Kun oli 15 ja siskoni 13, oli tosi nätti ja hyvin kehittynyt, kerran hän istui syliini, mulla alkoi seisomaan, ja se juttu eteni siitä rakasteluun asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219