Työtön ei maksa koskaan veroja, koska kaikki hänen rahansa ovat työtätekevien verorahoja.
Peruspäiväräha maksetaan kokonaan työssäkäyvien verorahoista. Joten työssäkäyvät maksavat työttömienkin verot.
Työttömyys on aina oma syy.
http://www.uusisuomi.fi/raha/114450-tyovoimapula-haittaa-yritysten-kasvua
Työtön syö pöydässäsi
14
65
Vastaukset
Onpahan sumeaa logiikkaa.
Työttömyys aina oma syy?
Mihin tutkimukseen perustuu?- selkeää
Epäselviä asioita tutkitaan. Vain typerys ei tajua työttömyyden olevan vastuuttoman ja laiskan ihmisen valinta hyväksikäyttää muita.
selkeää kirjoitti:
Epäselviä asioita tutkitaan. Vain typerys ei tajua työttömyyden olevan vastuuttoman ja laiskan ihmisen valinta hyväksikäyttää muita.
Olen sitten typerys. Tai vain typerys.
En malta kuitenkaan olla sanomatta, että ei ole olemassa itseriittoista ihmistä. Kaikkien meidän elämä on sidoksissa miljoonien muiden ihmisten elämään. Ymmärsitkö? Minäkin ymmärsin, vaikka olen typerys.
- .
Tuota mieltä ei voi olla kukaan muu kuin veronmaksajien maksamalla maataloustuella rikastunut kepulainen.
- yksityisyrittäjä
Ja ihan muistin teroittamiseksi,kaikkien julkisen sektorin palkansaajien palkat maksetaan verovaroista.Mistäs ne rahat tulevat,taitaa tulla ihan oikeasti palkkaa saavien ja VEROJA maksavien verorahoista.Älkää sitten alkakö puhumaan tuottavuuksista sun muista höpöistä,määrärahat ym, on tehty tuhottaviksi.Ja monista muistakin asioista revitään verot päältä ,ei ainoastaan palkoista.
- Turhat veks
Niinpä eihän moni edes tajuaa tätä!niin kuin juuri SUOJATYÖPAIKASSA oleva viranomainen.
- qoooq
Turhat veks kirjoitti:
Niinpä eihän moni edes tajuaa tätä!niin kuin juuri SUOJATYÖPAIKASSA oleva viranomainen.
Moni suojatyöpaikkalainen ei edes tee töitä ja palkkoja ollaan silti aina nostamassa.
- Turhat veks
qoooq kirjoitti:
Moni suojatyöpaikkalainen ei edes tee töitä ja palkkoja ollaan silti aina nostamassa.
Eihän ne oo tehny töitä ikinä,ne on aina loisinu muitten rahoilla.
- verokarhu1
Työtön maksaa 20 prosenttia veroa tuistaan....lisäksi välilliset verot, alkoholivero, autovero yms....verot.
- selkeästi
Peruspäiväräha maksetaan kokonaan työssäkäyvien verorahoista. Joten työssäkäyvät maksavat työttömienkin verot.
- Turhat veks
Aloittaja on kuutamolla,eikä tajuaa tästä niin kuin muistakaan asioista mitään.
- hgehw4g2g34
selkeästi kirjoitti:
Tosiaan selkeästi jossei ketään tekis töitä,ei olis rikkaitakaan!
- KOULO
Tyhmyyden huippu! ALOITTAJA MENE KOULUUN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081