Kusadasi

bigari

Olemme suunnitelleet ensi kesäksi matkaa Turkkiin, Kusadasiin. Kysyisinkin siellä käyneiltä kaikenlaisia tietoja ja vihjeitä rannoista, hotelleista, ostosmahdollisuuksista, hintatasosta, etäisyyksistä yms. Kiitoksia etukäteen

3

500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hirveä JOrma

Oletteko mahdollisesti jotain amisjengiä?
      Meinaan että sivistyneet ihmiset eivät matkusta, mihinkään kälyiseen Turkkiin.
      Toisaalta onhan se hyvä että vähävaraisillekin on edes joku paikka mihin mennä.

• En ole juuri tuolla käynyt, mutta paikka taitaa olla hyvä lomakohde, Ageanmeren rannalla, Izmirin vieressä. Kulttuurihistoriallisesti arvokasta seutua. Esitteissäkin näyttää hyvältä. Izmiriin olen itse todennäköisesti lähiaikoina menossa.
      Hyvää matkaa!

-Pentti

• En lähtisi toisten

Hei,

Kävimme viime kuussa mieheni kanssa Kusadasissa ja emme henkilökohtaisesti oikein lämmenneet itse paikalle. Olimme Nazarin kautta hotelli Kustur Club:ssa, joka kylläkin oli ihan kiva all inclusive hotelli loistavine ruokineen.

Jos nyt lyhyesti voisi kiteyttää, Kusadasi oli liian sekava ja eikä niin lämminhenkinen paikka. Hintataso sitä samaa kuin muuallakin Turkissa ja ostosmahdollisuudet itse Kusadasissa on ihan ok luokkaa.

Olemme käyneet aikaisemmin useamman kerran Alanyassa ja Marmariksessa ja näistä kolmesta tykänneet eniten Marmariksesta. Ensi yönä lähdemme taas Alanyaan. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2604
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe