Nyt kun tapahtui Oslossa tämä pommiteko ja murhat saarella niin kinnitetään äärioikeistoon huomio,mutta entäs ääri vasemmisto?Heistä on mielestäni suomelle suurempi vaara,vai onko?
Johan Bäckman
2
137
Vastaukset
- Ajantasalla
Huomiosi oli mitä tärkein,sillä eikös juuri heillä ollut sama idoli.Idolin nimi on Putin ja hänen nuorisojoukkionsa.Yhdistäviä tekijöitä tuntuu löytyvän mitä yllättävimmiltä tahoilta.Meillä ei tosin ole huolta,sillä Supo kyllä on takuuvarmasti tsekannut mitä yhteyksiä meidän ääriliikkeen äänitorvella on muihin vastaaviin tahoihin.Meilläkin media on lähtenyt suurin otsikoin kertomaan tuon hepun päämääristä aina pääuutisia myöten.Pitäisikö myös äärivasemmisto kieltää kuten äärioikeistokin? Tuskimpa siihen mennään ja jos siihen päädyttäisiinkin niin lopputulos olisi huono.Kaikki mikä kielletään menee "maan alle" ja on entistä vaikeammin valvottavissa.
- vasurit nyt
Oikeiston käsikassarana monottamassa köyhiä, audintakapenkistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284