Osaako joku neuvoa minne kannattaisi mennä syyskuun lopussa tai lokakuun alussa missä olisi vielä lämmintä ja saisi rannalla kölliä? Lomaa on vain viikko joten mihinkään thaimaahan ei voida lähtee ja sellaiseen ei ole varaakaan. Mitä paikkaa suosittelette? Ollaan n.30v pariskunta ja tarkoitus lähteä ranta-huvituslomamatkalle? :)
Missä on lämmintä?
3
350
Vastaukset
Ei muuta kuin Kreetalle tai Rodokselle...lämmintä vielä mukavasti ja merivesikin on vielä oikeen lämpöstä.
- sinneottamaanaurinko
Amerikkalaisten aavikolle jos katselet yli 40c lämpöjä ja kuivaa ilmaa eikä pöpöjä ilmankosteudessa.
Arizona, Texas, New Mexico, Nevada, sellaisia alueita. - huh huh
koulussa ei tuo maantieto paljoa tainnut kiinnostaa...missä sitä nyt maailmassa on syksyllä lämmintä....vaikea on kysymys....
Minä en keksi typerämpää kysymystä ja nykyaikana ettei osaa tuotakaan itse ratkaista. Jos menet matkatoimistoon ja kysyt missä on syyskuussa lämmintä niin takuulla saat hullun maineen.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076