Olisin halukas kuulemaan minkälaisia kokemuksia teillä on ollut enkeleiden kanssa.
Minulle voi niistä kirjoittaa joko meiliini enkeli.vierellasi at hotmail.fi tai facebookiin nimellä Enkeli Kanssasi.
Olen itse tuntenut enkelit aina lähelläni, mutta en ole ennen osannut heitä pyytää avukseni. Nyt olen vasta tieni alussa ja opettelen kirjojen kautta ja enkeleiden opastuksella.
Meillä jokaisella on suojelusenkelimme. Ja he seisovat vierellämme, vaikka emme heitä pyytäisi. Mutta jotta he voisivat todella auttaa meitä on meidän osattava pyytää heidän apua.
Enkeli kanssasi
Kaipaan Teidän enkeli kokemuksia.
Enkeli kanssasi
0
200
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299