Joskus on hyvä lukea vanhempia profetioita. Selasin tänään sivujeni Profetioita-osiota (http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu10.htm) ja huomasin sieltä sivuilleni v. 2007 laittamani viiden enkelin sanoman, jonka tri Samuel Doctorian sai 20.6.1998 Kreikan Patmoksen saarella.
Laitan tähän blogiini Eurooppaa koskevan sanoman, koska siinä on maininta Lontoon tuhoista. Muutoin näyttää siltä, että maanosaamme on odottamassa suuria tulvia, maanjäristyksiä ja nälänhätää, varsinkin Espanjassa ja Portugalissa. Syy: ihmisten suuret synnit, epävanhurskaudet ja jumalattomuudet. Mutta jälleen on lupaus Jumalan omille: Jumala pitää heistä huolen.
Ja tässä sanoma.
Kolmas enkeli
Sitten yksi enkeleistä, jolla oli siivet, näytti minulle Euroopan laidasta laitaan, pohjoisesta aina alas Espanjaan ja Portugaliin asti. Kädessään hänellä oli punnitusvaaka. Minä näin hänen lentävän Euroopan ylitse ja minä kuulin hänen sanovan nämä sanat: "Olen surullinen. Olen surullinen. Epävanhurskautta! Epäpuhtautta! Epäjumalisuutta kaikkialla Euroopassa! Synnin mitta on kohonnut taivaaseen asti! Pyhä Henki on murheellinen."
Minä näin Euroopan jokia tulvivan ja peittävän miljoonia koteja ja miljoonia ihmisiä hukkui.
Näky jatkuu: Yhtäkkiä minä kuulin että koko Euroopassa on maanjäristyksiä. "Maissa missä ei tavallisesti ole ollut maanjäristyksiä tulee niitä nyt olemaan," sanoi Enkeli.
Ja yhtäkkiä näin hengessäni kuinka Eiffel-torni Pariisissa kaatui jytisten alas maahan.
Suuri osa Saksaa tuhoutui.
Mahtavassa LONTOON kaupungissa näin tuhoa kaikkialla.
Minä näin tulvia kaikkialla Skandinaviassa.
Minä katsoin etelään ja minä näin Espanjan ja Portugalin olevan suuressa nälänhädässä ja hävityksessä. Monet tulevat kuolemaan nälkään Espanjassa ja Portugalissa.
Minä olin kauhistunut kaikista näistä uutisista ja minä sanoin: "Herra miten käy sinun omien lastesi?" Enkeli sanoi: "Minä valmistan heitä ja he tulevat odottamaan Herransa tulemusta ja ilmestystä. Monet huutavat minun puoleeni noina päivinä ja minä pelastan heidät. Minä olen tekevä mahtavia ihmeitä heille ja he tulevat näkemään minun voimani." Näin siis suuren hävityksen keskellä on myös oleva suuri Jumalan armo näille kansakunnille.
Minä olin onnellinen siitä, että Jumalalla on suojelus ja varjelus omia lapsiaan varten.
Eurooppa-näky joka alkaa toteutua
20
562
Vastaukset
Jep.
Me olemme nyt siirtymässä myös talouden saralla seuraavaan vaiheeseen talouden alasajossa. Tämä alasajon jakso alkoi, kuten etukäteen sen ilmoitin, helmikuun alussa 2008.
Myös monet vanhat profetiat, joiden ei ole luultu toteutuvan, toteutuvat meidän silmiemme edessä.
Lisäksi pilkkaajia tulee esiintymään paljon ja melkeinpä voi sanoa, että tälläkin palstalla yhtä profeettaa tai asiallisesti kirjoittavaa kohden on kymmenen pilkkaajaa.- Uskomme vahvistuu
Mitä pilkan väliä onkaan, kun on Jumalan suojelus ja varjelus omia lapsiaan varten.
- KTS (Ei kirj.)
Ei tarvitse pilkata. Tehän teette itse itsenne pilkaksi ja sananparrexi...
- -
Tämä kaksikko hekumoimassa ihmisten hädällä. Ei edes yllättänyt.
- huuhaata,samaa
Pikemminkin nostamassa itseään jollekin jalustalle.. KD kehuu itseään: ".Tämä alasajon jakso alkoi, kuten etukäteen sen ilmoitin, helmikuun alussa 2008." piho taas mainostaa sekahakutuott., kuin helppoheikit markkinoilla. sääli. Uskott. profet. ei noilta tahoilta voi odottaa.
- -?-
huuhaata,samaa kirjoitti:
Pikemminkin nostamassa itseään jollekin jalustalle.. KD kehuu itseään: ".Tämä alasajon jakso alkoi, kuten etukäteen sen ilmoitin, helmikuun alussa 2008." piho taas mainostaa sekahakutuott., kuin helppoheikit markkinoilla. sääli. Uskott. profet. ei noilta tahoilta voi odottaa.
Lieneekö taustalla jonkinlainen turhautuminen siitä,ettei tie kansanedustajaksi parin henkilön kohdalla auennut.Tätä turhautumista puretaan sitten vaikkapa aloituksessa esille tulleilla tavoilla.
Mikäli olisi käynyt toisin,eli pari henkilöä olisikin päässyt kansanedustajaksi,niin lienee itsestään selvää,ettei olisi syytä murheisiin.
Syystä,että seuraava nelivuotiskausi olisi ainakin Suomelle ollut erittäin valoisa,Venäjä ei hyökkäisi,maanjäristyksiä,maanvajoamia,tsunameita tai muita katastrofeja ei neljään vuoteen tulisi lainkaan.
Näin siksi,että profetia sekä uni-ja muut näyt valiokunta olisi näin päättänyt.
- e6rntrhsth
Piho on oikeassa!
http://www.youtube.com/watch?v=Awq8QqTYcbE&feature=related - Mielenkiintoisia pro
'Minä teen sinulle hyvää ja annan sinun jälkeläistesi luvun tulla paljoksi kuin meren hiekka, jota ei voida lukea sen paljouden tähden'."
Maan asukkaat lisääntyy mielettömän suureksi määräksi - miten paljon heitä on ollut 6000 vuodessa?
Pihollakin on koottuna erilaisia profetioita jo mielettömän paljon ja erittäin paljon erikoisia ja toteutuneita. Luin niitä vuosina -07 ja - 08 mielenkiinnolla ja jo nyt voi todeta miten silmien edessä muutokset ovat niiden mukaisia. Kiitokset Jouko Piholle! - Esta munkeli.
Samoin kiitokset J.P:lle niistä profetioista siksi,että ei niitä nauramatta voi lukea.
Eli niissä on suhteissa pääsääntöisesti aina tiedossa totinen huumoripläjäys. - ???
"Minä näin tulvia kaikkialla Skandinaviassa."
Sateita on riittänyt - alkuvuosi monin paikoin sateisin 50 vuoteen
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/sateita-on-riittanyt---alkuvuosi-monin-paikoin-sateisin-50-vuoteen/2012/06/1572156
Ennätystulva koettelee Etelä-Ruotsia
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/2012/07/1578441/ennatystulva-koettelee-etela-ruotsia- miten sataa
Ja aikalailla tuo pikkujoki tulvii viimeisen vuorokauden sateen jälkeen taas!
- uutinen
http://www.hs.fi/kotimaa/Perunat hukkuvat tulvavesiin Pohjanmaalla/a1305582431696
Perunat hukkuvat tulvavesiin Pohjanmaalla
11.7.2012 19:02
Pohjanmaalla rankkasateet ovat jättäneet veden alle hehtaareittain perunapeltoja. Suomen suurimmassa perunantuottajakunnassa Kristiinankaupungissa tilannetta voi kuvailla joidenkin viljelijöiden kohdalla katastrofiksi.
"Tuhot ovat paikoitellen totaaliset", Perunantutkimuslaitoksen johtaja Jussi Tuomisto kertoo.
Kristiinankaupunkilaisen perunanviljelijä Peter Klåvusin mukaan Merijärven kylässä on perunapeltoja veden alla jopa 150 hehtaaria.
Jussi Tuomiston mukaan peruna kestää joitain päiviä veden vaivaamana. Jos ennustetut rankkasateet osuvat kuitenkin lähipäivinä uudestaan samoille pelloille, on Pohjanmaalle tulossa aikamoinen kato.
Perunan satovuotta rajoittaa myös myöhästynyt kesä.
"Missään nimessä valtakunnallista huippusatoa ei enää ole tulossa", Tuomisto kertoo.
- ???!!??
Outoa ettei joku nähnyt tulvia Etelä-Venäjällä.
Tällä hetkellä ne tulvat ovat vaatineet jo 170 kuollutta.
Mutta sateet ja tulvat ovat täysin luonnollisia ja osa luonnon ikuista kiertokulkua.
Sellaisia,kuten ei muitakaan vastaavia nyt esille tulleita,asioita ei Jumala määrää eikä siis myöskään ilmoittele sellaisista etukäteen vaikkapa enkelien avulla.
Tällaisen sanoman sain äskettäin ihan itse itseltäni kun pähkäilin näitä asioita
eräällä Ahvenanmaan saaristoon kuuluvalla saarella. - Luonnollista
"Mutta sateet ja tulvat ovat täysin luonnollisia ja osa luonnon ikuista kiertokulkua.
Sellaisia,kuten ei muitakaan vastaavia nyt esille tulleita,asioita ei Jumala määrää eikä siis myöskään ilmoittele sellaisista etukäteen vaikkapa enkelien avulla."
Ei niitä kukaan ole luonnottomiksi väittänytkään.
Jumala määrää kaiken ja se on luonnollista. Ja aivan luonnollista on se, että seurakunnissa joillakin on profetoimisen lahja itsensä ja lähimmäistensä avuksi, turvaksi, suojaksi, varoitukseksi!
Joillekin on hirveä hinku tehdä kaikki luonnottomaksi. Pitää siis noin jatkuvasti häiritä tätäkin luonnollista palstaa. Mutta luonnollista etsit ja rukoilkaamme, että vielä löydät. Jumala ei ole kaukana yhdestäkään, joka häntä tosissaan etsii.- Voijummijammi!
Ei ole olemassa mitään "profetoimisen" lahjaa,sillä tulevia tapahtumia ei voi ennustaa.Se ei siis ole luonnollista.
- profetiaproffa
Amerikkalainen evankelista John Paul Jackson on ennustanut Espaniaan pahaa nälänhätää vuodelle 2013. Vuosi 2013 on jo seitsemän vuoden ahdistusten aikoja ja ei ole ensimmäinen aikojen vuosi. Jacson näki, että vuosi 2012 tulee olemaan erittäin vaikea, mutta ei pystynyt erittelemään asiaa tarkemmin.
- KTS (Ei kirj.)
Unoha jo nää ameriiiikkalaiset, möhömahaiset, äärikonservatiiviset, sikaniskaiset, rahaa tyhmiltä keräävät teevee-evankelistat!
- Jochanan (Ei kirj.)
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Unoha jo nää ameriiiikkalaiset, möhömahaiset, äärikonservatiiviset, sikaniskaiset, rahaa tyhmiltä keräävät teevee-evankelistat!
Alan oleen samaa mieltä KTS:n kanssa.
Didakhe (kirjoitettu n. 70 -140 jKr.; ajoitus epävarma) antaa mm. sellaisen ohjeen, että aidon profeetan tunnistaa siitä, että se ei pyydä rahaa.
Jos profeetta pyysi rahaa, se oli väärä profeetta. Didakhe on mahdollisesti kirjoitettu ensimmäisen kristillisen sukupolven aikana ja siinä mielessä on hyvin "mielenkiintoista", että nää amerikkalaiset möhömahajulkkisuusrikasevankelistat ei pistä sille pianoarvoa ees napansa vertaa.
Äärikonservatiivisuudessa taas en näe mitään vikaa, joten siinä ole eri mieltä KTS:n kanssa. - Evankeljumisti.
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Kannattaa keskittyä vain kotimaisiin mutta muuten samantyylisiin evankelistoihin
siksi,että pääsääntöisesti he,eräitä poikkeuksia lukuunottamatta,hörhöilevät aivan
ilmaiseksi!
- Kolkuttakaa,etsikää
Täällä ei kukaan profeetta kuitenkaan pyydä rahaa, vaan rakkaudestaan lähimmäistään kohtaan tuo asian esille. Sitäpaitsi itsekukin tiedämme paljon ja saamme paljon Jumalan osoittamaa oikeaa "profetiaa" jokapäiväisessä elämässämme, kun vain häntä totuudessa seuraamme.
Aivan hauskoissa unohduksienkin löydöissä, kuten eilenkin; etsin ja etsin ja sitten huokaus Jumalan puoleen ja heti löytyi. Tosi hienoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857525- 975434
- 2624683
- 484592
- 643312
- 502738
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388- 532384
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214