Tilasin tuotteita ja laitoin alennuskoodin beach11 jonka järjestelmä hyväksyi. Jatkoin tilaamista ja bonustuote näkyi tilaamieni tuotteiden joukossa, joten jatkoin tilaamista ja maksoin laskun.
Sain sähköpostiviestin ja siellä ei näkynyt mainintaa tästä bonustuotteesta. Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja kysyin puuttuvasta tuotteesta. He syyttivät minua virheellisestä koodinsyöttötavasta, vaikka en ymmärrä miten voi mokata kun painaa vain lähetä nappia.
Fitnesstukulle vinkiksi, että jos ette halua antaa ilmaisia tuotteita, niin älkää vittu laittako noita bonuskoodeja, koska ihmisillä vaan menee hermot, kun niitä ei sitten tulekaan.
Fitnesstukku kusetti
Entinen asiakas.
4
1049
Vastaukset
- Köyhät kyykkyyn
Voi voi. Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa (etukäteen).
- Yliopistokarpaasi
No et oo ainoo. Katso ketju jostain alempaa!
- yliopistokarpaasi
Itellä puuttuivat myös bonustuotteet. Lupasivat kyselyni jälkeen laittaa seuraavaan tilaukseen. Ei kiitos, jäi tilaus yhteen kertaan! Parilla salikaverilla käynyt myös samoin, muilta en oo kyselly.
Tässä tuo aiempi linkki:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/6395219 - Jauhejapi
Hyvä että toit asian ilmi. Eipä tule kyseisestä kaupasta ostettua mitään. Prismasta ostelen kuten tähänkin asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259