Heips,
Flunssan seurauksena sain kunnon annoksen proppuja suuhuni. Viikko sitten työterveyslääkärillä niitä oli yksi ja nyt ne ovat lisääntyneet huimasti. Nieluviljelyn tulokset ovat olleet negatiiviset, joten angiinapeitteistä ei voi olla kyse.Kysynkin, jos proput ovat tulleet taudin seurauksena, pitäisikö niiden myös lähteä kun viimein tästä paranen?
Englannin kielisellä sivustolla mm. http://www.therabreath.com/art_tonsilstones.asp?source=mdtns&kw=1b löytyi kaikenlaisia keinoja noiden poistoon ja ehkäisyyn. Siellä myös mainittiin, että proppuja tulee ainoastaan jos on vielä nielurisat. Minulla ne kyllä on poistettu? Elleivät ole kasvaneet takaisin ;) Olen nyt yrittänyt käyttää suun desifiointiin eri aineita, pestä hampaat ( ja hammasharjankin keitin) kunnolla, mutta mikä muu auttaisi niiden hävittämiseen?
proput
mustikkain3n
2
241
Vastaukset
- effef
Joillakin nyt vaan sattuu olemaan taipumusta proppuihin.
Ne eivät liity mitenkään suun bakteerikantaan tai angiinaan, joten kävit turhaan nieluviljelyssä.
Proput koostuvat enimmäkseen kalsiumista, joten maitotuotteiden suurkulutuksella saattaisi olla yhteyttä proppujen muodostumiseen. - njookof
Proput ovat bakteerien ja kuolleen solukon muodostamia möykkyjä. häviävät flunssan parantuessa itsestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249