Muutama kysymys ensikertalaiselta

9

Minkä hintasta tuo hieronta rannalla on? Suunnilleen... Ootteko ottaneet rahaa ulos vasta paikanpäällä automaatilta, vai nostaneet käteistä kaikki tarvittava jo suomessa 2 viikoksi ja vaihtaneet kohteessa? Ja mitä kulkuneuvoja suositte liikkuessanne. Mitä se tuk tukin vuokra useammiksi tunneiksi maksaa?

36

814

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9

Niin ja yksi lisäkysymys.. Onko joku teistä käyny kokeilemassa kartingia, minkä hintsta se oli?

• tuk tuk

hieronta on n. 200-500 baht. Koskaan ei kannata käteistä paljon ottaa vaan vie vain sen verran että pärjää loman alussa jo nostaa sitten automaatilta lisää. Kortti pitää olla kredit mallia. Taksi, tuk tuk niillä kuljetaan ja maksu on sovittava etukäteen eli hirmuinen tinkiminen....taksi maksaa esim. 6 tuntia ja max 50 km n. 2000baht. Kurssi n. 38-39 eli siitä kun laskee....ei siis maksa mitään....
      Kun kerrankäy niin nuo asiat selviää helposti.

• hyvää matkaa

Käteistä mukaan, automaatista nostettuna kurssi huonompi ja tulee turhia välitys ja nosto palkkioita. Kurssi tällä hetkellä 1€ = 42 thb.Phuketin taksit kalliimpia kuin muualla thaimaassa.

• vastinetta rahoille

Massagepaikkoja on hyvin paljon, huomaat sen jos kiertelet vähääkään, niin niitä on myös rannalla katoksissa. Hierontoja on erillaisia: Jalkahieronta, thaihieronta 200-400, öljyhieronta hivenen kalliimpi, tuossa yleisimmät, jotka löytyvät kaikista "liikkeistä" ja hinnat ovat aina esillä tai ne esitellään sulle heti mieluusti.
      Jos on kyse lyhyestä lomamatkasta, siis alle kuukausi, ota käyttämäsi raha käteisenä mukaan, hotellista respasta löytyy safebox (ilmainen) sitä varten ja pidä taskussa rahaa vain päivän tarpeeseen tarvittava määrä, älä jätä rahaa hotellihuoneeseesi. Joissain hotelleissa safebox on huoneissa, jolloin sun on syötettävä siihen koodi, sen auki ollessa, lue ohjeet. Kurssit ovat tällä hetkellä n. 1€=42THB ja ne ovat edullisimmat vaihtaa Thaimaassa, ei ihan kaupungin keskeisimmillä kaduilla, ei lentoasemalla eikä hotellissa, vaan ihan siinä heti hotellin ulkopuolella olevissa pikkukojuissa, joita on kyllä paljon.
      Ota kuitenkin pankkikortti, sirukortti mukaan kaiken varalle, ei tarvitse olla credit mallia, ihan normi kortti riittää. Jos rahat loppuu tai jtk, sillä saa sitten helposti suoraan paikallista valuuttaa ATM pankkiautomaateilta, siinä pankki kuitenkin ottaa kohtalaiset omat provikat päältä, % nostosta ja kertamaksu, joten ihan pikkusummia ei kannata nostaa päivittäin.
      Liikkuessani mä suosin motobikea, mutten suosittele sitä sulle välttämättä, ainakaan eka matkallasi siellä. Tuk tukille neuvotellaan hinta aina, aina ennen astumista kyytiin. Kaikki mitkä tuntuu olevan kävelymatkan (1km?) ulkopuolella, pyytävät ainakin 200, voit päästä satasellakin, riippuu...
      Nim.om. Phuketissa en ole vuokrannut tuk tukia moniin vuosiin esim. 5 tunniksi, joten en osaa sanoa hintaa, muttei varmasti ainakaan tuon 2000 yli.

• Täyttä asiaa kirjoitat "vastinetta rahoille".

Tuota motobike taxia käytän , mut itse en niillä ajele.
        Hinta 40-80 baht, riippuen tilanteesta ja onko kyyditettäviä 1 vai 2.

• Ja minä ilmoitan!!!!. Kävin huhtikuussa Patongilla ja automaatti vei luottokortin. Käteistä oli noin 15 € ja hotelli maksamatta ja 4 päivää lentokoneen lähtemiseen.
      Hyvällä onnella löysin tuntemattoman suomalaisen miehen - joka asui vielä eri hotellissa - joka pelasti minut ja lainasi tarpeellisin summan n.400 €.

Eli siis kannattaa ottaa lompakkoon jos Suomessa hyvä määrä käteistä mukaan ja välillä käyttää automaattia. Käytin itse automaattia 10 krt ennen kuin automaatti vei kortin.
      Olin selvinpäin!!!

• karivaari

Tarkoitat massagella varmaan happyendiä, runkkausta käsin ja pyydettäessä
      seksiä ? Ensinkin jokainen massagepaikka suostuu niihin, jopa ehdottaa itse
      niitä. Pariskunta on mennyt jopa samaan hieromapaikkaan, jolloin naista hierotaan läpsytellen mutta vain pumpuliverhon takana miehelle ehdotetaan
      ihan muuta ja käydään kaluun kiinni.
      Tiedä siis mitä pyydät. Seksiä saat ihan taatusti jokaisessa thaihieromalaitoksessa.

• taas sama hullu yllä

Tarkoitat varmaan läskihuora itsesi kauppaamista tuossa viestissäsi. Tämä on kuule matkailupalsta sika-amalia, joten mene sä sikahuora kauppaamaan itseä muualle, anaalitolian ulkoilmabordelli palstalle.

• ?????????
        taas sama hullu yllä kirjoitti:

Tarkoitat varmaan läskihuora itsesi kauppaamista tuossa viestissäsi. Tämä on kuule matkailupalsta sika-amalia, joten mene sä sikahuora kauppaamaan itseä muualle, anaalitolian ulkoilmabordelli palstalle.

Hullu, poistu jo täältä ! Karivaarin kertoma on jokapäiväistä arkea Thaimaalla.
        Kyllä tossa iässä jo tiedetään yhtä ja toista.

• taas sama hullu yllä
        ????????? kirjoitti:

Hullu, poistu jo täältä ! Karivaarin kertoma on jokapäiväistä arkea Thaimaalla.
        Kyllä tossa iässä jo tiedetään yhtä ja toista.

Tällä kertaa tuli kehumaan omaa edellistä viestiään. Jopa lapsikin näkee, että nuo viestit *karivaari 11.8.2011 13:11* ja *????????? 12.8.2011 18:52* ovat saman sekopään, sika-amalian kynästä lähtöisin.
        Kyllä tässä iässä tiedetään jo enemmän kuin yhtä tai toista.

• selitys uusille
        taas sama hullu yllä kirjoitti:

Tällä kertaa tuli kehumaan omaa edellistä viestiään. Jopa lapsikin näkee, että nuo viestit *karivaari 11.8.2011 13:11* ja *????????? 12.8.2011 18:52* ovat saman sekopään, sika-amalian kynästä lähtöisin.
        Kyllä tässä iässä tiedetään jo enemmän kuin yhtä tai toista.

Ulkopuolinen Thaimaan loppari puolustaa täällä henkeen ja vereen (ja provikapalkkaansa) Thaimaata. Hän menetti suomalaisen ex-rouvansa ulkomaalaiselle miehelle ja manaa täällä nyt yksinään kaikkia amalioiksi,
        jotka vähänkään kritisoi Thaimaan turismia.

• ja taas sama hullu
        selitys uusille kirjoitti:

Ulkopuolinen Thaimaan loppari puolustaa täällä henkeen ja vereen (ja provikapalkkaansa) Thaimaata. Hän menetti suomalaisen ex-rouvansa ulkomaalaiselle miehelle ja manaa täällä nyt yksinään kaikkia amalioiksi,
        jotka vähänkään kritisoi Thaimaan turismia.

vain jatkaa, jatkaa, jatkaa...

karivaari 11.8.2011 13:11
        ????????? 12.8.2011 18:52
        selitys uusille 23.8.2011 11:01

selityksiä tuskin tarvitsee antaa kenellekään, uusille tai vanhoille, kaikille on jo selvää kenestä mielipuolesta on kysymys.

• tunnemme jo sinut
        ja taas sama hullu kirjoitti:

vain jatkaa, jatkaa, jatkaa...

selityksiä tuskin tarvitsee antaa kenellekään, uusille tai vanhoille, kaikille on jo selvää kenestä mielipuolesta on kysymys.

Ei tarvitsekaan enempää esitellä. Sairasta tekstiä muutenkin.

• 9

Kiitos asiallisista vastauksista niille, joilta niitä sain. Eiköhän nuo asiat selviä paikan päällä. Ensikertalaisena sitä nyt vaan tulee kysyttyä kaikenlaista, tosin tuo raha-asiahan on tärkeä tietää jo etukäteenkin. Kiitos siis siitä. Oleme kaksi viikkoa ja otetaan varmaan sitten käteistä mukaan ja säilytetään sielä hotellin safetyboxissa.

Kunnon selkähierontaa ajattelin ottaa. Olen nainen ja nuo runkkauskeikat jätän niitä tarvitseville ;)

• seksiäkin saa

Miehesi hoidetaan erittäin suurella mielenkiinnolla.

• ja sama hullu taas
        seksiäkin saa kirjoitti:

Miehesi hoidetaan erittäin suurella mielenkiinnolla.

seksiäkin saa 23.8.2011 11:01

kuten edellisissäkin viesteissään

eli anaali-amalian aivopieruja

• siitä vaan

tuo että onko kurssi 39,88 tai 42 baht niin sillä ei ole mitään merkitystä kun matka maksaa tuhansia euroja. Mitä teette kun käteinen häviää sieltä safetyboxista? Älytöntä ottaa käteistä niin paljon että pärjää 2 viikkoa...ei mitään järkeä kun sitä saa automaatista. Käteinen on se huonoin vaihtoehto ja pelkästään sen voi menettää kaupungilla...taitavia varkaita jotka vie ne ettäkä huomaa mitään. Kortti on turvallinen eikä nykyään voi muut sitä käyttää kuin omistaja.

• KÄTEINEN dii

Kuka hullu nyt kaikkia käteisiä mukanaan kantaa, kyllä ne rahat ja passi ym saftyboxissa säilyy. Kortit voi rikkoontua, automaatti imaista,kopioida ja kyllä niitäkin varastaakin voi. Välitys ja nostopalkkiotkin on korteilla.

• vastinetta rahoille

Jatkan kertomalla oman toimintatapani.

Kun lähden lomalle Thaimaahan vaikka kuukaudeksi, varaudun matkalle suurinpiirtein näin ottamalla mukaan mm:
      1. Rahaa, euroina 2.000 (eli n. 500/vk)
      2. Pankkiautomaattikortin

a. Loman alussa käytän euroja vaihtamalla niitä rahanvaihtopisteissä.
      Jos kaikki on sujunut suunnitelmien mukaan, eli esim. 3. viikon jälkeen olen kuluttanut 1.500€, minulla on jäljellä 500€ ja lomaa jäljellä vielä viikko, jatkan entiseen malliin vaihtamista, jättäen kuitenkin sellaisen pienen ns. hätävaran 200€ vaihtamatta.
      b. Jos kulutukseni on ollut jossain vaiheessa korkeampaa, käyn hakemassa pankkiautomaatilta ATM, paikallista valuuttaa suoraan, otan kerralla aina 10.000THB = n. 250€ ja näin pääsen taas normirytmiin.
      c. Pidän huolen siitä, että minulla on rahaa euroina vähintäin viikoksi, jos pankkiautomaattikortilleni sattuu jotain.
      d. Ei haittaa yhtään mitään, vaikka mulla olisi tuo 200€ taskussa kun palaan Suomeen, täällähän tuo raha kelpaa kaupassa?
      e. Pidän rahaa, siis käteistä thaivaluuttaa mukana taskussani joka päivä n. 2000-4000THB, riippuen tietenkin suunnitelmistani, loput rahat sekä pankkiautomaattikortti on tietenkin safetyboxissa, sitä saa kyllä käyttää niin monta kertaa päivässä kun tuntee tarvitsevansa.
      En koskaan, missään tapauksessa, maksa kortillani suoraan ostoksiani Thaimaassa, enkä muuallakaan ulkomailla. Multa ei ole koskaan onnistuttu viemään rahaan taskusta, tililtä, eikä korttiani ole kukaan koskaan onnistunut kopioimaan. Pidän aina ehdottomasti huolen, ettei kukaan, millään tekosyyllä ole näkemässä koodiani ja peitän aina näppäimistön, aina. Ongelmia ei ole ollut minkäänlaisia.

Ai niin, Phuketissa ei ole tullut käytyä kartingissa, vaikkakin muualla Thaimaassa kyllä, joten en osaa tuosta hinnasta....
      Niin ja sitten, tarkoitin olen itse vuokrannut motobiken jolla ajan itse, en tarkoittanut, että olen ottanut motobiketaxin, sitä olen käyttänyt hyvin harvoin, niin onhan se ihan ok matkustustapa tuolla lyhyillä matkoilla, vähän halvempi kuin tuk tuk. Vasemmanpuoleinen liikenne voi alussa hirvittää, muttei se sen kummempi juttu ole. Pitää sitten kävellenkin muuten varoa ajoneuvoja, niiden "säännöt" toimivat sitten peilikuvana.

• hyvä kirjoitus

Juuri noin toimii usein matkustava.

• Täysin samoilla linjolla nimim. "vastinetta raholle" kanssa.
      Meillä on viides reissu varattuna tammikuulle ja itsellä on ainakin must do- listalla jalkahoito jossa jalat laitetaan akvaarioon ja kalat nyppivät kuolleen ihon jaloista. :D Katselin sitä jo viime reissulla alkuvuodesta, mutta kun oltiin lasten kanssa liikenteessä ei sitä omaa aikaa ollut sen vertaa että olisi päässyt kokeilemaan. Tuolle hintaa oli 300 bht ja bongasin ainakin kaksi paikkaa patongilla jossa noita sai (rantakadulla rannan puolella pohjoisesta kävellessä Banglalle päin ja toinen Thanon Ratuthid roadilla Banglalta pohjoiseen päin).

Tuk tuk lienee yleisin kulkuväline ja hyvä vaihtoehto ensikertalaiselle. Muista tinkiä hinnasta, sillä muuten joudut maksamaan joka matkasta hurjaa yli hintaa.
      Rannan sisäisistä matkoista pyytävät yleensä sen 200bht ja ainakaan sitä enempää ei kannata suostua maksamaan. Rannalta toiselle about 400bht, Phuket Town ym. pyörii lienee 600bht nurkilla, tuosta en niinkään ole varma kun en itse siellä päin viimeksi käynyt.

Jos pidät shoppailusta (ei niin aitoa tavaraa) niin kannattaa suunnata Phuket Townin vkolopun iltamarkkinoille. Ne pidetään la ja su klo 18-> , sieltä löytyy kaikkea mahdollista koriste-esineitä vaatteisiin ja gourmet puolelta torakoista ties mihin! :D

• Nämä kalaputsaukset löydät myös JungCeylon ostarista.
        Keskusaukiolta vuoren suuntaan oleva käytävä.

Motobike taxi paras liikuttaessa kylän sisiäisiä matkoja.
        Maksaa 40-80 baht, myös ensikertalaisille.
        Jos useampi kuin 2 matkustajaa niin tuktuk.

• Penavaari

Onnittelut ensikertalaiselle siitä että sait kysymykseesi harvinaisen hyviä ja asiallisia vastauksia tältä palstalta! Tällainen pitäisi matkailupalstan juuri olla!

• 9

Kiitos jälleen kerran teille. Taitaa muuten olla eka kerta,että sain vastauksen kaikkeen kysymääni ja vain yksi idiootti eksyi viestiketjuun. Erityiskiitos nimim. Vastinetta rahoille kirjottajalle. Juuri noin olimme ajatellu ja näin ollaan toimittu kun ollaan matkattu euroopan kohteissa.

• Vielä tuli mieleen.
        Mä oon laittanu matkalaukun kiinni munalukolla menomatkalle.
        Perillä oon laittanut sen safetyboxin sisällä olevaan laatikon lenkkiin.
        Avain vain minulla sinne laatikkoon.
        Jos jotain katoaa, niin katoaa koko laatikko.
        Ja sen jälkeen jos katoaa niin hotellihenkilökunta on kusessa.

• Linda_79

Munalukolla? Eikö se oo kiellettyä jos tulli haluaa tarkistaa laukun sisällön..

• No eipä ole kiellettyä. Kyllä tullissa pyytävät aukaisemaan laukun.
        Jos vaikka et löydä avainta, sieltä löytyy kyllä voimapihdit.
        On siitäkin kokemusta.

Mutta pääasia oli et laitan safetyboksin laatikon kiinni omalla lukolla.

• myös menossa

Hyvä idea tuo munalukko. Mitä asiaa tullilla on hotellihuoneen tallelokerolle???

• sama jatkaa

sori. lukaisin liian nopeasti. Se on kyllä totta, että voivat tullissa avata laukun.

• Linda_79

Meillä ainaki oli laukun päällä tarra ku tulivat hihnalle jossa luki,että laukkunne on tutkittu ja laukun päällä oleva ylimääräinen vyö oli kadonnut.

• kredit

unohtakaa pankkikortit kun olette matkoilla Thaimaassa. Siellä käy automaateissa vain Kredit kortit eli suomeksi luottokortit.
      Voi tietenkin olla molemmat samassa kortissa mutta tuo pankkikortti tuntuu niin typerältä ja joku voi uskoa että se käy. Kaikilla...ei läheskään kaikilla ole tuotta luottopuolta.

• herewegoagainnn

• Puhunpahan vain

ihan OMASTA kokemuksesta.
        Minulla on pankkikortti, jossa ei ole luottoa, näin olen itse sen VALINNUT (varkaustapauksia ennakoiden) pankissani, ja siinä ei ole Kredittiä eli Luottoa.
        Olen nostanut sillä rahaa Thaimaassa ATM automaateista lukemattomia kertoja useilla Thaimaan matkoillani. Joten MIHINKÄHÄN "tietoon" tuo sinun "neuvosi" oikein perustuu, nimimerkki kredit?

• 668

liikkeessä oil massge 300. rannalla halvempi.

Otan 30000 BHT Suomesta ja loput 15000 BHT kerralla automaatista.

Skootteri on paras. 250 - 350 BHT/päivä

Phuketissa on tuk tuk mafia -> sikakallista....

• nainenhki44

Vielä olisin kysässy että millaista toi hieronta on, auttaako selkäkipuihin ja niskajumiin? Vai sellasta hivelyä..

• 668

hieronta vaihtelee tosi paljon eri paikkojen välillä. Kannattaa kokeilla eri paikkoja ja pyytää kovempaa hierontaa, jos haluaa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7546
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      78
      6604
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5264
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4615
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4266
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      230
      4159
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4095
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3948
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      58
      3080
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48