Oisiko Vapaaehtoisia jos järjestettäisiin vaikka fretti tapaaminen kun sellasta en tiedä löytyykö :) mutta ainakin min un 5kk Uros odottaa innolla nähdä muitakin :)
fretti tapaaminen
5
193
Vastaukset
- Frettityttö
Olen miettinyt samaa! Olisi hauska päästä katsomaan oman tyttelini kanssa toisia frettejä. Jos vaan kiinnostusta löytyy enemmän niin olen mukana :))
- ........
23.10.2011 on Espoossa frettimiitti klo 13. Kaikki ovat tervetulleita terveen fretin kanssa (tai vaikka ilmankin frettiä). Paikkana on KesäPiknikiltä osalle jo tuttu Kirkkopuisto Tuomiokirkon / Espoon keskuksen läheisyydessä. Kannattaa pukeutua kelin mukaan. :)
- Frettityttö
Hienoa! Täytyypä katsoa jos pääsisi :))
- RiinaSaksa
Raisiossa tullaan järjestämään taas tapaamisia joka toinen kuukausi. Lisätietoa tapaamisista tulee lähipäivinä vs-frettien foorumille ja todennäköisesti myös tänne.
- pallero-poika
NO VOIHAN HARMI :( kun en mmillää pääse Espooseeen asti :( enkä raisioon :( joten tää oli sit täsä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106