Hyvä ystäväni valitti, minut ja toisen jota en tunne sylikumminki kovinkaan hyvin. Ni onko mulla ketä en pidä lasta sylissä, ni muita tehtäviä kun seisominen ja siunaaminen?
Ristiäiset pidetään kuulma lyhyen kaavan mukaan ja en oikein pidä esiintymisestä..eli onko mtn. toivoa välttyä? :)
Kummius
4
220
Vastaukset
- ?
Valitti? Mistä asiasta hän valitti?
- Ei huolta
Et joudu esiintymään, paikallaan seisominen ja siunaustilanne menevät varmasti hyvin. Pappi on hän, joka tilaisuudessa varsinaisesti esiintyy lapsi keskipisteenä. Ole huoletta ja ylpeä siitä, että olet kummi.
- ------
Voit ehkä joutua korkeintaan lukemaan "kummin tekstin", tosin ei sinua siihenkään varmastikaan pakoteta :D Itsestäni tuli kummi heinäkuussa, ja koska olin sylikummi, toinen kummi luki tämän tekstin :) Oli sellainen pieni pätkä, tyyliin "lupaamme tukea tätä lasta ja plaplaplaa" , mutta ei mitään ihmeellistä :) PLUS että en tíedä onko sekaan teksti aina ristiäisissä mukana :D
- JK
VAI IIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897