Pepun puristelu?

Kertokaas..

Hei miehet!.. onko pepun puristelu kiinni siittä millainen perse naisella on?
Vai puristeletko pepun koosta (jne.) välittämättä?

Ja millanen on täydellinen pepa?;)

11

2533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmmjaajuu

Me puristellaan vähän kaikenlaisia peppuja täydellinen peppu on mielestäni sellainen urheilullinen youknow jotkut tykkäävät vähän isommista pepuista "i like big butts" eli isompien naisten pepuista

• kukkuuul

hmm.. oon miettiny samaa.. pitääkö pepun puristelu ottaa kohteliaisuutena vai puristeleeko miehet peppua ku peppua on se sitte millanen vaan?:o

• pepulle kyytiä

Minä ainakin puristelen vain kiinteää, pyöreää, kiihottavan muotoista peppua. Plussaa, jos tytöllä on tiukat farkut :) Eli kyllä puristelu on minulta kohteliaisuus tytölle :)

• bebbba

Olis kiva tietää sitte vielä vastaajien iät!:)

• logger5

En osaa muuta sanoa, kuin että en pahemmin puristele muiden kuin oman naiseni takapuolta. Ja sen muodolla taas ei ole mitään väliä. Se on mitä on ja hyvä niin!

• mmmmmmmmmmmmmoi

Itse puristelen vain treenattuja perseitä jotka kiihoittavat minua. Puristukseni voi siis ottaa kohteliaisuutena ! ja oon ite 16 (;

• Lizanni

Mua puristelu kun esim. tiskaamas tai tekemäs ruokaa. Faijalla on tollanen ärsy tapa. Mun kavereitakin se "taputteli" pepulle. Jotkut tottu ja tiesi sen tavat. Sillo ku se oli huppelis ni kouri pahemmin.

• Anonyymi

Kyllä muakin kouri mökillä porukoiden kesävieraat,ite sen ikänen että olin just alkanu naista muistuttaa niin vanhat ukot puristeli pakaroistaja taputteli jotkui puristeli rinnoistakin ja sano et sustahan tullu äkkiä jo nainen!
        Siitä hiemen vanhempana pääsi joku jo hanmeenkin alle,no minähän annoinm sitkeemmälle ukolle pihamökissä kunnon kyydit kun muut oli nuotiolla.
        Ehdoton vaatimus oli aina kortsun kanssa,joskus otin kyllä suihin joltai kun muuta ei kerenny,oli hyvä sillä tapaa kinuta ukoilta viinaa,tupakkaa ja rahaa.

• Anonyymi

Nomutta noordmorsson......

• Anonyymi

Mielellään sellainen kouraansopiva kiinteä pakaralihas, eikä mitään metristä laardikasaa.

• Kyllä nuoren naisen pylly on ihana puristella ja pitää ottaa kohteliaisuutena

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2835
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2723
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1600
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1422
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1277
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe