Voisitteko te viisaammat kertoa kaikkein vähiten kivuliaan vaihtoehdon karvojen ajelemiselle naisen alapäästä? Mitenkäs nämä karvojenpoisto voiteet?
Millä naisen alapää ajellaan?
4
1164
Vastaukset
- ammattiajelija
Muista käyttää oikeaa ajeluvoidetta ,jottei kone revi ihoa verille.
Itse teen niitä töikseni ja käytän aina naisiin oikeaa vaahtoa siten
tule paras pinta eikä kutise.
Olen liikkeessäni ajellut naisten karvoitusta
2 vuotta eikä kukaan ole moittinut työtä.. Suosittelen kemikaliosta ostetuilla varsiterillä ja perusvaahdolla. Siisti siitä tulee eikää ole kivuliasta, mutta jos haluaa pitää posliinina niin joutuu ajelemaan aika usein. Itse ajelen kerran viikossa, ja siinä ehtii jo pieni sänki ilmestyä.
Kunhan muistat vaan saman mitä säärikarvojenkin ajelussa: terää liikutellaan ylös ja alas, sitten irti ihosta, seuraavalle kaistaleelle ja taas ylös ja alas. Jos liikuttaa sivusuunnassa, se viiltää. (Liekö tämä itsestäänselvyys vai ei, mutta perhana, itse aina unohdan.)
Harkitsin joskus myös sellaista voidetta joka ei vaadi terää vaan ns. "polttaa" karvan poikki juuresta, kun olin sitä sääriini käyttänyt menestyksekkäästi. Tulin kumminkin siihen tulokseen, että jos kemikaali on tarpeeksi vahva poistamaan karvan omin nokkineen, en halua levittää sitä genitaaleilleni. ;p- Annuli????
cillette 3 on tosi hyvä
- sama kysymys
olen miettinyt vähän samaa..millasta voidetta olisi hyvä käyttää..vaikka käytän tavallista ihokarvan poisto geeliä ja tavallista terää aina onnistunsaamaan itseni verille...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j472245- 261843
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271465Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151289- 1101289
- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846