http://myydaanpapukaija.fi/
Uusi sivusto, jonka tavoitteena on jakaa tietoa varsinkin lemmikkipapukaijoja ostaville ihmisille.
Suomesta löytyy paljon lemmikkilintujen myyjiä, jotka toimiva eettisesti, mutta vastapainona vastaan tulee jatkuvasti vastaan toimijoita, jotka myyvät huonokuntoisia lintuja, huijaavat ostajia jne.
Sivusto antaa ostajalle paremmat mahdollisuudet arvoida myyjän toimintaa ja välttää ainakin pahimmat ongelmat.
Myydään papukaija - Opassivu lemmikkipapukaijan ostajalle
Jarmo Tuutti
2
408
Vastaukset
- eugen_tristan
Tällaista sivua onkin tarvittu. Arvioni mukaan, 5-10 vuotias, epämuodostuneella jalalla varustettu ja jatkuvista jalkakivuista kärsivä undulaattiuros myytiin eläinkaupasta muka poikasena.
- eugen_tristan
Itse olen kasvattanut myyntiin undulaatteja 6 vuotta, sekä pitänyt kakaduja ja roselloja, joten kokemusta on. Yhden eläinkaupan britanniassa sain suljettua lintujen törkeän kohtelun ja huijaamisen vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106