Peruskoulussakin veti vaan kymppejä joka aineesta paitsi liikunnasta kasi. Piti AUK:ia itsestäänselvyytenä, kunnes valinnat ilmoitettiin. Oli ihan ihmeissään, koska oli koko ikänsä tottunut olemaan "paras kaikessa" ja painanut alokaskauden täysillä. Oli A-mies.
Miksi viiden ällän kaveri ei päässyt AUK:iin?
7
1272
Vastaukset
- latva A
Vastaus sulle on, että aukkiin ei viisaita oteta. Parhain alik. tulee latvabeestä joka ei käskyjä kyseenalaista. Alik. tehtävä on saattaa annetut käskyt miehistön tietoon ja valvoa niiden toteutus.
- höpönlöpön
juu indeed ei sinne minne millään koulupapereilla mennä ja juurikin oma ajatteleminen on paskaa, armeijassa noudatetaan käskyjä, ja jos perusteita haluaa niin suosittelen kysymään varuskunnassa tästä
- mbvgjygyu
Olisi pitänyt olla 6 laudaturia.Se on minimivaatimus.Viiden laudaturin ylioppilaat ovat rupusakkia.Amisainesta.Miehistöainesta.
- nimimerkki löytyy
itse huomasin aukissa että suurin osa oli duunareita.
- cfgxbrd
Duunareitapa hyvinkin.Ja 90 prosenttia heistä jäteautonkuljettajia.Loput sektyömiehiä.
- Niin ?...
Annetaanko armeijassa jossakin todistus? En muista itse antaneeni, mutta saatan muistaa väärin. Jos niitä ei anneta, eihän ne noista L:istä, tai peruskoulun kympeistä tiedä.
Jos kaveri ei halunnut aukkiin, veti kaiken läskiksi ja teki tahallaan pällitestit huonosti, ei varmaan sinne päässytkään.- Reservissä evp
Ei Intissä ällillä mitään tee.
Hyvällä alikessulla on kova ääni ja pää.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441539
- 1001470
- 791397
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään211270- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761168- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015