Hei, olen tyttönen täältä eräästä yliopistosta. Minulla on ollut geologian gradu teon alla jo vuosikymmenen ajan. Ohjaajakin jo vaihtunut, mutta EN saa sitä valmiiksi. Minut on hylätty eikä kukaan halua auttaa minua. Olen yksin tämän suuren paskan kanssa. En saa minkäänlaista kunnollista ohjausta. Sanovat vain, että sen pitäisi olla valmis ja lisäävät, ettei kukaan tule tekemään sitä minun puolestani. Jos olisin saanut sen valmiiksi aikanaan, olisin nyt GTK:lla töissä... tai jollain kaivosfirmalla vaikkapa Keivitsassa. olisin varmasti aika hyvä ja suosittu työntekijä. HArmi, etttei kukaan tunnu tajuavan, kuinka hyvä työntekijä olisin.
en saa graduani valmiiksi
haistakaa pitkä P
3
154
Vastaukset
- elkku -
voii harmi, tulepas tänne meille gtk:lle töihin - meillä on paljon töitä kaltaisellesi ammattitaitoiselle ja neuvokkaalle tyttöselle. Luovutan henk.kohtaisen sihteerini käyttöösi. Hän saa kirjoittaa kaikki raportit puolestasi.
- hahhaaaaaaa
hahhaaa
- geoins
trollihan tämä, mutta vastataan kuitenkin.
Jos ja jos ja jos.
JOS et edes saa aikaiseksi gradua, miten voit väittää olevasi hyvä työntekijä, (oletan että olisit geologina) Siivoojana sihteerinä, konttorihenkilönä voit ollakin hyvä, mutta luultavasti sinulta puuttuu jotain geologiksi tarvittavaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299