Mitä mieltä ootte te kokeneemmat ja/tai tietävät ihmiset että pääsiskö matkaoppaaksi Turkkiin jo 18-vuotiaana?
Suomen ja Turkin kieli hallussa täydellisesti, sekä englanti on sujuvaa, ruotsin kieltä taas ymmärrän ja puhun vain vähän.
Minulla ei kuitenkaan ole matkaoppaan koulutusta eikä vastaavaa.
Matkaoppaaksi 18-vuotiaana Turkkiin?
3
233
Vastaukset
- maailmalle.........
Moikka!
Onko sulla ajokortti?Moni matkatoimisto edellyttää sitä. Ota yhteyttä suoraan eri matkatoimistoihin rohkeasti vain!Monesti matkatoimistot kouluttavat oppaita. Aurinkomatkojen ja Deturin haku oli kesällä. En itse ole ollut oppaana. - deduuuri
Deturille pääsee kaikki töihin......se on sellainen luuserien työpaikka joten kannattaako sinne hakea.
- matkailuopiskelija
Meille sanottiin koulussa, että matkaoppaaksi pääsee vasta päälle kakskymppisenä mutta toivotaan parasta! Niin ja matkanjärjestäjäthän yleensä järjestää ite ne koulutukset, meet vaan kyselemään! Ja ihan varmana toi sujuva turkki on plussaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327