Minulla on sellainen ongelma lyönnissäni että kun lyön driverilla niin lyönti suuntautuu selvästi oikealle kun sen pitäisi mennä suoraan. Olisiko hyviä vinkkejä miten saisin lyönnin suoraan?
Vinkkejä
5
380
Vastaukset
Tarkoitatko, että lyönti KAARTAA oikealle? Vai lähteekö se suorana sinne oikealle?
- manu123
Juu siis tarkoitan että se kaartaa oikealle.
Varmaan slaissisi johtunee siitä, että lähdet down swingiin hartiakierrolla ja ohjaat näin mailan pään ulkoa sisään (mielstäni monet aloittelijat tekee tämän virheen).
Sen sijaan pitäisi down swingin aluksi viedä oikean käden kyynärpää kylkeen kiinni - slottiin.
Youtube opettaa jos ei löydä golf-prota:
http://www.youtube.com/watch?v=eo3kKuIJnMQ&NR=1&feature=fvwpLohdutukseksi voin kertoa manulle, että muutama miljoona muutakin golfaria painii saman ongelman kanssa. Slaissi on draivin yleisin riesa. Tuota TOMYUMin kyynärpää-ohjetta komppaan täysillä. Lisäksi kaikenlainen lyönnin rauhoittaminen on hyväksi.
- Offset tai outset
Turha kiire ja yritys pois - sekin voi auttaa vaihda draiveri spooniin - näin tuloksesi parantuvat, kun pysyt väylällä (tosin se draiverilyönti ei edelleenkään parane).
Niin, ja offset-maila auttaa kans...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927