Miten kannattaa ostaa matkat aurinkomatkoilta vai löytyykö esim. varnaan matkoja paikallisilta halvemmin? Turkissa ainakin matkatoimistot rahasti kivasti verrattuna suoraan paikalliselta ostettuna. Ja laadussa ei ollut eroa.
matkoja kultahietokolta
tiedoton mies
1
179
Vastaukset
- kultis & albena
Kultahietikolta pääsee paikallisbussilla todella kätevästi varnaan!! Eikä maksa kuin muutaman levan. Me mentiin viime vuonna itse ja oli todella helppoa. Saa käyskennellä omaan tahtiin ja siellä missä kiinnostaa. oppailta saa varnan kartan ja merkkaavat siihen mistä mitäkin löytyy ja missä kannattaa käydä.
Tänävuonna kun oltiin niin ystävä perhe halusi mennä juuri matkatoimiston ostosretkelle varnaan välttämättä ja olivat pettyneitä.
Toki jos haluaa opastetun niin sitten. Minä en huomannut paikallisten myyntiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327