Niille aina naureskeltiin.¨
Nyt Suomi antaa ja saa 2mrd Kreikalta. Muutkin lainanantajat haluavat jaolle.
Jutta on muuten kasvanut tehtävänsä mukaan, siltä ainakin näyttää
Kepulaiset haukkuvat kelvottomaksi kaiken sen jota olivat itse toteuttamassa.
Jännää on seurata Marin marinaa oppositiossa kun Eduskunta kohta kokoontuu
Hölmöläisten peitonjatko
23
102
Vastaukset
- *Kukkahame*
Puihin menee tuo takuu homma, jos Kreikalla on löysää rahaa se summa jonka Suomi lainaa, miks ihmeessä eivät käytä sitä järkevämmin ja annan suomalaisten pitää rahansa?
Nyt Itävalta, rikas mutta pieni valtio sekin haluaa sanat takuut eli ehdot lainalleen, siitä se alkaa.
Nyt on jo moneen kertaan heitetty tuo ~takuu~, uskon ettei onnistu suomalaisilta, ja Jutan on oltava ulkoisesti varma ettei sisäinen pelon häivä tule esiin, mikään ei ole varmaa, ja selostuksia tulee tulvimalla ne vielä joudumme kuulemaan moneen kertaan.
17 valtiota käyttää € rahanaan, ja kaikkihan eivät voi olla lainaamassa Balkkanin alueella ollaan tosi vaikeissa tilenteessa, eivät ne ainakaan pysty olemaan mukana.
Vaikeuksien kautta taas kulkee suomalaisten tie, heti jouduttiin avustajaksi, Väyrynen onkin jo ehdottanut että otetaan kruunu valuutuksi, tähän hätään siitä tuskin on suurta apua
Lipponen liriin ja selvittämään tuo rahajuttu, oli niin halukas jo EUn pressaksi. En minä kruunua, olis markkakin parempi, se on taas sitä väyrystelyä. :/ Häpeä tunnustaa, että vieläkin sisäistän joitakin hintoja markkoina, mutta harvemmin jo kuitenkin ... mutta en myöskään tunnusta siitä kenellekään. Nostalgiseksi on muuttunut markan muisto.
Eihän tuollainen vakuus mitään miksikään muuta. Vakuuksia vaatimalla saivat demarit lähes suurimman äänimäärän vaaleissa ja Juttakin pääsi ministeriauton takapenkille
Tilanne on aika outo EU:ssa. EU määrää jäseniään kaikesta, Suomellakin vain vaikuttamisen illuusio. Kohta direktiivit määräävät varmaan aamupissankin, molemmille sukupuolille erikseen.
Virolaiset vertasivat Neuvostoliittoa ja EUvostoliittoa.
Neuvostoliiton kanssa oli helppoa, otti vaan asiapullosalkun mukaansa ja matkusti Moskovaan, kaikki järjestyi. EU:n kanssa ei mikään- sinisirkku-
Eiköhän tuo ole taas kärjistettyä :D 'Ei mikään* Onhan se jännää, jos ottaa nuo niin henk.kohtaisesti mietittäväkseen, mutta ei ole syytä unohtaa monta seikkaa, jotka on mietitty EU:taholta.
Markkinoilta on poistettu ja poistuu ympäristöhaittoja aiheuttavia myrkkyjä mm puun lahosuoja sisälsi niitä paljon, päästöjen vähennys, ja elämää ja maapalloa suojelevia asioita.
Helposti ne unohtuu tuohtuneena:D- Ja käyrät kurkut,
minne ss sen direktiivin unohti. Kyllä siellä osataan! hihihih
- Makriina ek
Hieno systeemi:
Kreikalle annetaan x-summa rahaa, jonka se antaa muille maille vakuudeksi lainastaan. Itse on sitten edelleen rahapulassa, mutta velvoitettu panemaan asiansa kuntoon, ja sillä aikaa muut maat sijoittavat Kreikan lainarahoja kuten entisen palvelijat isäntänsä leiviskää. Joku hautaa sen maahan ja joku sijoittaa hyvin.
Heureka.
Jonkin ajan kuluttua katsotaan, annetaanko rahat Kreikalle takaisin vai ei. Kreikka voi sitten maksaa lainansa poi, jos on ollut kiltisti.
Hölmöläisten kirjaan on saatu uusiu luku.- ##??!
Mikäs siinä, Kreikka saa rahansa takaisin, jos hoitaa velkansa. Onneksi suomalaiset pankit ja muut siljoittajat ovat vain vähän kiinni Kreikalle myöntämistään lainoista.
Koska periaatteessa kysymys on loppukädessä pankkien pelastamisesta., on vain kohtuullista, että "pelaamiseen" osallistuneet ovatkin suuremmassa vastuussa Kreikan tukemisessa.
Toivotaan, että suomalaiset pitävät päänsä. Kävi miten kävi.
- *Kukkahame*
Nythän opn kysymys Kreikan avustuksesta, kyllä ne puunsuoja-aineet ovat tehneet tuhoja niin paljon maassamme että ennen EUta jo kiellettiin tolppien kestusuojaus, ja ratapölkyt alettiin valmistamaan sementistä.
Edelläkävijöitä olemme monessa luontoa suojelevissa asioissa.
Ketä koskettaa henkilökohteisesti meitä jokaista, maksamme veroa tuplaten kaikesta mitä ostamme ja käytämme, myös ansioverotus nousee, eikä eläkkeet jää unohduksiin sekin on varmaa.
Höpsis !- sinisirkku-
No höpsis vaan:D Valtti oli se jota tarkoitin. Se todella poistettiin ja jouduimme painepesemään uuden aitan, ja laittamaan sallitun kyllästysaineen. Totta on., että NOUDATAMME hyvin näitä järkeviä direktiivejä!
, kunhan saisivat nyt Afrikan sarveen ruoka-avun perille, siellä kuollaan nälkään! 800 ruokapistettä on avattu, mutta jotkut heimot eivät päästä perille apua, se on nyt kovaa siellä. - Kukkahameellahan on-
kin terävä pää, miten olen yhdistänyt sinut vain ss'n kanssa.
Pari fiksua viestiä tässä ketjussa. - itse kävi kh
Kukkahameellahan on- kirjoitti:
kin terävä pää, miten olen yhdistänyt sinut vain ss'n kanssa.
Pari fiksua viestiä tässä ketjussa.tuon kehunsa kirjoittamassa.
- Makriina ek
sinisirkku- kirjoitti:
No höpsis vaan:D Valtti oli se jota tarkoitin. Se todella poistettiin ja jouduimme painepesemään uuden aitan, ja laittamaan sallitun kyllästysaineen. Totta on., että NOUDATAMME hyvin näitä järkeviä direktiivejä!
, kunhan saisivat nyt Afrikan sarveen ruoka-avun perille, siellä kuollaan nälkään! 800 ruokapistettä on avattu, mutta jotkut heimot eivät päästä perille apua, se on nyt kovaa siellä.Tarkoitatko, että puunsuoja-aine Valtti on kielletty jollakin direktiivillä?
Tikkurilan maalitehdas sitä ainakin myy nimellä Valtti Color, katsoin netistä.
Vai onko kysymyksessä jokin muu myrkky?
Meillä on mökillä sauna käsitelty Valtilla mikäli oikein muistan, siitä on kyllä vuosia aikaa.
Onko se nyt siis myrkytetty, poloinen sauna! Makriina ek kirjoitti:
Tarkoitatko, että puunsuoja-aine Valtti on kielletty jollakin direktiivillä?
Tikkurilan maalitehdas sitä ainakin myy nimellä Valtti Color, katsoin netistä.
Vai onko kysymyksessä jokin muu myrkky?
Meillä on mökillä sauna käsitelty Valtilla mikäli oikein muistan, siitä on kyllä vuosia aikaa.
Onko se nyt siis myrkytetty, poloinen sauna!Älä välitä! Valtti on saunan ulkoseinällä ja minäkin poikkeuksellisesti hulamassa - hik!
- Makriina ek
Ruuneperi kirjoitti:
Älä välitä! Valtti on saunan ulkoseinällä ja minäkin poikkeuksellisesti hulamassa - hik!
Hui! Tulitko hulamaan valtista? Pelasit siis korttia?
- *Kukkahame*
itse kävi kh kirjoitti:
tuon kehunsa kirjoittamassa.
#itse kävi# lle!
Minulla on huomattavasti tietoa monista tarpeellisista asioista, mutta tänne palstalle niitä ei kirjoitella.
Kunhan jotain ajankuluksi, täällä.
- ei lähe
painepesurilla myrkkypuusta myrkyt. Miksi mennäostamaan myrkkypuusta tehty aitta.
Oisko ne klaaneja siellä Somaliassa, tuskin heimot nyt kuitenkaan ruokia kaappaa. Ei auta kuin hakea ne Suomeen syömään.- sinisirkku-
Ei se toki ollut valmis aitta, vaan kasattiin itse, ja vanhaa varastoa käytimme ensin, saman päivän iltana se pestiin pois, ainakin väri palautui vaaleaksi.
Sille virheelle ei muuta voinut tehdä. Radiossa sanottiin heimot haastattelussa, tiedä sitten mikä taho siellä estää. - 666666666
sinisirkku- kirjoitti:
Ei se toki ollut valmis aitta, vaan kasattiin itse, ja vanhaa varastoa käytimme ensin, saman päivän iltana se pestiin pois, ainakin väri palautui vaaleaksi.
Sille virheelle ei muuta voinut tehdä. Radiossa sanottiin heimot haastattelussa, tiedä sitten mikä taho siellä estää.Persujen vaatimus tuo takaus on, joka on aiheuttanut miettimistä ja tulee vaikeuttamaan sopua. Kovin on isänmaallista ja monet sanovat itsekästä.
Tämän päivän Hesarin pilapiirros on minusta hauska.
Tiellä on rahapussi, josta menee lanka viereiseen pensaaseen, jossa tietysti se nykäisijä.
Tiellä kävelee Urpilainen ja Katainen. "Hei katso, tuossa ovat meidän kreikkarahat", sanoo toinen.
Kun minä olin lapsi, laitoimme tuohon kukkaroon varmuuden vuoksi jonkin eläimen lantaa. Meinattin, että jos vaikka se löytäjä olisi ollut niin ovela, että olisi tallannut jalkansa ensin sen narun päälle, ennen kuin kumartui ottamaan kukkaroa.- Reino´
Jos Kreikalla on rahaa, miksi sitä pitää suuriäänisesti pelastaa ja miltä? Jos taas ei ole rahaa, mistä Kreikka kykenee antamaan vakuudet Suomelle? Jokin ei nyt jotenkin natsaa.
- Tepposet
Yksinkertainen ajatus.
Sekamelska päätyy ainoaan, järkevään lopputulokseen, Kreikan rahoittamisen päättymiseen. - öylätti k
Suomi saa takuita kuulemma 20% velan kokonaissummasta. Ei sillä edes
herran huonetta rakenneta. - Atolfia
Katselin uutisissa Kataisen ja Urpilaisen tiedotustilaisuutta. Urpilainen seisoi Kataisen vieressä silmiään muljautellen ja oli kuin myrkkymaljan juonut. Olikohan kysymys siitä, että J.U. ei saanut olla mikrofooniin puhumassa vai muutenko vain oli välit kireät.
Kinkkinen juttu kaikenkaikkiaan on tämä vakuusjuttu. Melkoinen sekasotku syntyy, jos muutkin maat haluavat vakuuksia. Eiväthän he sulata ihan kättelyssä yhden maan etuisuuksia.
Luulenpa, että Suomi joutuu perääntymään koko jutusta ja sitä tietä osallistumasta koko lainantakaus hommaan. Se Urpilaisen on päätettävä, jotta ei "kasvojaan" menetä.
Yhä edelleen elämme jännittäviä aikoja.
Yksi lisä uutinen: Väyrynen lupautuu perussuomalaisten presidenttiehdokkaaksi. Kaikkea on kokeiltava, kun omat ei lotkauta korvaansakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422224- 241780
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271435- 1091264
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151229- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846