Onko teillä kokemusta punatimanttiahventen kutu puuhista? Tahtoisin saada vinkkejä miten pariskunnan sais lemmenleikkeihin. Mulla siis pariskunta, ollut altaassa jotain muutaman kuukauden ( 317l ) Akvasta löytyy jonku verran kasvillisuutta, muutama ruukku ja luolasto ( joissa asuu varmaanki monnit ) ja laakakiveä mutta eivät suostu kutemaan. Lämpötila altaassa on 25-27.
Mitä vielä voisin tehdä? Onko jokin esim. ruoka joka sais ne lemmenpuuhiin? Olisko jollain kokeneella antaa mulle vähän vinkkejä.
Kaverin altaassa tuli poikaset melko nopeaa, sellaiseen normi muovi luolastoon johon on aukkoja joka suunnasta eikä kaveri oikeastaan tehnyt mitään erityistä, oli ruokkinut jollain verimadoilla.. Kiitti vinkeistä etukäteen
Punatimanttiahventen poikiminen akvaariossa
millamagia1969
1
123
Vastaukset
- ;))
Hyvä ruoka ja kunnolliset viikottaiset vedenvaihdot. Suosittelen kuturuuaksi mustaa hyttysentoukkaa, survaria ja muita pakasteita oikeastaan kaikille sekasyöjille. Myös räkmix on hyvä kutuhalun nostoon ja ympäri nettiä löytyy sen teko-ohjeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 461234
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197