Ennenkuin hankin oman Wiin, haluaisin kysyä että osaako Wiin sisäänrakennettu nettijutska ottamaan W-LAN verkkoyhteyttä vastaan?
Ja jos lataan/ostan niitä pelejä Virtual Consolesta, niin voiko niitä pelitiedostoja polttaa CD/DVD levyille (tai tallentaa esim. SD-muistikortille).
Kun olisihan se mukavempaa että pelit olisivat konkreettisempina käsiteltävissä, eikä vain Wiin kovolla
Ja jos noin pystyy tekemään niin pystyykö niitä medioita käyttämään jos konsoli on modaamaton?
Kiitän etukäteen (asiallisista) vastauksista!
pari kysymystä Wii Virtual Consolesta
3
96
Vastaukset
- jultsu98
1.Wiissä on sisäänrakennettu W-LAN vastaanotin joka ottaa W-LAN yhteyttä vastaan,
mutta se pitää yhdistä manuaalisesti.
2.Virtual console ja WiiWare pelejä voi tallentaa SD-Kortille.
3.Wiillä pystyy katsomaan kuvia ja Kuuntelemaan Aac-muotoisia kappaleita Photo Channelin avulla. Eli Wiitä ei siis tarvits modata.- etukäteen_kyselen
Mutta jos siitä SD-muistikortilta pelitiedostot tietokoneella polttaa CD/DVD -levylle, niin ei varmaan se Wii pyöritä niitä ???
- jultsu98
etukäteen_kyselen kirjoitti:
Mutta jos siitä SD-muistikortilta pelitiedostot tietokoneella polttaa CD/DVD -levylle, niin ei varmaan se Wii pyöritä niitä ???
Ei, Ainakaan ilman modausta mutta jos modauksen tekee väärin uusissa konsoleissa niin wii muuttu ''tiileksi'' eli siis ei toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481