Rehellinen, luotettava, rauhallinen, sisäsiisti, sosiaalinen ja hyväkäytöksinen opiskelijamies (kyllä, kaikki nämä ominaisuudet yhdessä persoonassa!) etsii edullista vuokra-asuntoa mahdollisimman läheltä kuopion keskustaa (max 2km) tai Niiralasta.
Olen savuton, en ole alkoholin tai muidenkaan päihteiden ongelmakäyttäjä, enkä omista lemmikkejä.
Kaikki asumismuodot kelpaavat:
yksiöt, kaksiot, isot tai pienet soluasunnot, kämppikset, alivuokralaisuus.
Vuokrasopimus mahdollisimman pikaisesti, jo nyt tai syyskuun alusta lähtien. Opinnot kestävät väh. 3 vuotta - minusta saat siis tarvittaessa erittäin pitkäaikaisen, lähes moitteettoman vuokralaisen!
Alustavat tarjoukset tarkkoineen tietoineen mieluiten ensin sähköpostitse - sovitaan tapaamisista ja sopimuksien allekirjoittamisesta myöhemmin mikäli riittävää kiinnostusta kohteeseen löytyy.
ankkiz at hotmail com
VUOKRA-ASUNTOA NIIRALASTA TAI LÄHELTÄ KUOPION KESKUSTAA
ankkizzzzzz
1
114
Vastaukset
- Neulis
Mikset hae Kuopakselta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244