hellou
Niin....voisitteko kertoo mulle mitä tarkoittaa teili tai nose? olen vasta aloittelija ja haluaisin tietää mitä ne ovat! Kiitos hirveesti nyt etukäteen ja jos on skeittaajia niin voitteko kertoo miten oppii helpoiten Grindaa?
Skeittaajat HUOMIO!
6
520
Vastaukset
- LoL
Tail on se laudan takapää ja nose se etupää...
(häntä ja nenä)
Enpä osaa grindaukseen mitään neuvoja kertoa näin, harjottelemalla... - PMT
Grindaamista mietit vasta sitte ku osaat ollien kunnolla... Joten opetteleppas perusasiat ensin.
- dot
jos sulla on matala reili, nii hankit saman korkusen kickerin ja laitat sen kiinni siihen.
otat vauhit ja annat mennä 50-50:llä.
tosin kannattaa ensin ainaki opetella rullaa kunnolla ettet heti oo siinä reilin päällä mahallas. - kamu
osaatko sanoo miten oppii ollien hyvin. kun en meinaa osata mitenkään!
- kamu
dot kirjoitti:
jos sulla on matala reili, nii hankit saman korkusen kickerin ja laitat sen kiinni siihen.
otat vauhit ja annat mennä 50-50:llä.
tosin kannattaa ensin ainaki opetella rullaa kunnolla ettet heti oo siinä reilin päällä mahallas.sano mikä on reili tai kickeri?? Muista oon vasta aloittelija!
- Anonyymi
Reili on putki tai reiuna johon hypätään olleilla ja reilataan eli liutaan skeitin päällä ja reilin päällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259