Miten pitkiä lenkkejä teette päivittäin chihunne kanssa? Niillä kun energiaa riittää :)
Miten pitkiä lenkkejä chihuahuan kanssa?
5
5263
Vastaukset
- chihu...n
me käytetään 3 kertaa päivässä n. 15 min lenkkejä.. joskus yksi lenkki on pitempi, jopa 1 h mittainen, joten jaksaa kävellä useita kilometrejä..
- rmj101
Käytän 1v. Chihuani 4 kertaa päivässä,pari lenkeistä reilun tunnin mittaisia. Ennemmin mamma väsyy,kuin koira!
- tsempijon
Aikuisten kanssa pitemmät lenkit on pituudeltaan jotain 4-8km. Energiaa kyllä riittää riehumiseen vielä lenkkien jälkeenkin :)
- aweoiuuuuu
Meillä taas ei lenkkien pituus ole montakaan km, kun joka puska haistellaan ja välillä tuumaillaan maailman menoa :) itse pidän pääasiana sitä, että koira viihtyy lenkillä ja meillä välillä juostaan sekä vastaavasti jolkotellaan laiskasti ja keskitytään aivan muuhun kuin itse kävelemiseen. Aika pitkälti menen koirien tahtiin.
- Anonyymi
Noin 4kg-8kg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106