Olen varmaan mielestäsi ylireagoinut. Satutit minua, emmekä selvittäneet asioita millään lailla. Mutta päätin antaa sinulle anteeksi, vaikket ikinä tule pyytämään. Toivon siten unohtavani sinut, ehkä jonain päivänä lakkaan vihaamasta. On tuskaa, kun rakastan sinua yhä, mutta vihaan myös...
Anteeksi...
6
1164
Vastaukset
- marine
sinä satutit häntäkin. Aina on hyvä selvittää asiat, jos siihen on mahdollisuus, jotta niistä pääsee helpommin eteenpäin.
- Minä
Sehän vaikeinta onkin... Antaa anteeksi ja unohtaa, kun selvittelyn mahdollisuutta ei ole. (=se ei toista osapuolta kiinnosta.) Raukkamaista on vain kadota toisen elämästä, mutta anteeksi kai sekin täytyy antaa...
- Jag
Minä kirjoitti:
Sehän vaikeinta onkin... Antaa anteeksi ja unohtaa, kun selvittelyn mahdollisuutta ei ole. (=se ei toista osapuolta kiinnosta.) Raukkamaista on vain kadota toisen elämästä, mutta anteeksi kai sekin täytyy antaa...
Tiedät, etten koskaan tarkoittanut loukata sinua!
- Minä
Jag kirjoitti:
Tiedät, etten koskaan tarkoittanut loukata sinua!
Näin monen vuoden jälkeen olisin odottanut vähän enemmän.
- pyytäisin
En tiedä kenelle viesti on tarkoitettu. Itse haluaisin pyytää anteeksi, mutta täällä anteeksipyyntäminen on sama kuin tuuleen huutaisi! Tahdon sen sanoa kasvotusten, toivon jonain päivänä siihen olevan tilaisuus, niin jää turhat epäilykset ja syytökset pois.
- Aika
Miten ne joidenkuiden ihmisten anteeksipyynnöt kuulostavat enemmänkin uhkailuilta?
Sanoisinko niin, että maailma ei ole vain sinua varten vaan sinä olet maailmaa varten....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066