Kaikki nämä vuodet olin petetty

Ruiskukkainen

Sain viikonllopuna elämäni järkytyksen. Aviopuolisollani on ollut suhde toiseen naiseen pian jo kymmenen vuotta. He ovat olleet yhdessä miehen työmatkoilla ja urheiluporukan matkoilla. Eli yhteiset ystävämme ovat tietäneet hänen suhteestaan.
Nyt jälkeenpäin kun miettii, miten kaikki on mahdollista, muistan kuinka jossain vaiheessa työkaverinsa alkoivat suhtautua minuun kuin en olisi olemassakaan. Mieheni myös ei tuonut esiin rakkauttaan, häntä ei juuri mikään kiinnostanut. Nämä seikat ovat jälkeenpäin katsottuna ainoat mitkä poikkesivat aiemmasta.

Tuntuu kammottavalta, nöyryytetyltä, kaikki ne yhteiset juhlat, pikkujoulut, lasten tapahtumat yök, minä siellä aivan tietämättömänä hirvittävästä totuudesta.
Mutta ennenkaikki kysyn teiltä, miksi minua hävettää niin suunnattomasti?

72

1568

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voimia

Oma sinisilmäisyytesi. Mutta muista että ei se joka uskoo ja luottaa tee väärin vaan se joka pettää ja valehtelee. Sinä et ole tehnyt mitään väärin vaikka näillä sivuilla kovasti mollataankin vaimoja jotka luottavat pettävään mieheensä eivätkä huomaa merkkejä. Kuitenkin parisuhteessa ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin luottaa. Koita välttyä katkeruudelta vaikka se varmasti eteesi jollakin tapaa tulee niinkuin viha ja muutkin tunteet. Niistä ei ole oikotietä. Anna niiden tulla ja sitten mennä pois jotta pääset itse eteenpäin. Hae kirjallisuutta esim. Erossa mutta elossa ym jotka käsittelevät pettymystä, surua ja eroa. En usko että pystyt kuitenkaan anteeksiantamaan 10 vuoden salasuhdetta tai vaikka pystyisitkin et pystyisi unohtamaan sitä ja päästämään miestäsi enään lähellesi. Sinun on parasta päästää irti. Ero saattaa olla myös mahdollisuus vaikka se ei nyt siltä tunnu mutta kasvaaksesi ihmisenä kriisit ovat parhaimpia mahdollisuuksia kasvamiseen. Tulee päivä kun huomaat että mikään ei sinua pelota enään ja ihan sama mitä ystävät ja tutut ajattelee ja hyvä kun heistäkin erottuu pois nyt ne akanat. Nöyryytetty olotila on yksi pahimmista mitä ihminen kokee. Kenenkään ei pitäisi tuntea itseään nöyryytetyksi ja siitä saat olla kyllä vihainen sillä sinun ei pitäisi niin tuntea. Minkäs teet.? Tunne on tunne.

• ................

Ei kai täällä sellaisia vaimoja mollata, joiden mies ei ole jäänyt koskaan kiinni, vaan niitä, joiden mies on jäänyt monta kertaa kiinni ja silti vaimo antaa aina anteeksi ja luottaa. Oma asiansa mun mielestä, jos niinkin tekee, mutta totuushan on, että itseään sellaisessa suhteessa elävät satuttavat ja antavat sen pettäjän satuttaa monta kertaa uudestaan ja uudestaan. Silloin jos ei tiedä, niin minkäpä sille tekee, ei kai niitä merkkejä aina huomaa ja vaikka jotain kummallista olisikin ei osaa yhdistää.

• vain elämää

Sinua hävettää siksi että tunnet itsesi tyhmäksi kun et ainoana tiennyt ja tajunnut tilannetta, et kuitenkaan ole tyhmä vaan nuo muut ovat! Itsekin olen kokenut miltei saman, olimme yhteisissä juhlissa ja muut pöydässämme tiesivät mieheni salasuhteesta..yksi jopa yritti vihjailla jotain mutta en silloin tajunnut mitä hän tarkoitti..myöhemmin sen sitten ymmärsin.Haluaako miehesi nyt erota vai miten jatkatte eteenpäin?

• Ruiskakkainen

Miehelle käy kumpi vain, erotaan tai ollaan yhdessä. Hän kertoi, ettei tunne syyllisyyttä suhteesta, koska sai siitä niin paljon. En ollut huomioinut häntä tarpeeksi, kiinnitin liikaa huomiota kotiin ja lapsiin. Se pakotti hänet tähän suhteeseen.

• 25
        Ruiskakkainen kirjoitti:

Miehelle käy kumpi vain, erotaan tai ollaan yhdessä. Hän kertoi, ettei tunne syyllisyyttä suhteesta, koska sai siitä niin paljon. En ollut huomioinut häntä tarpeeksi, kiinnitin liikaa huomiota kotiin ja lapsiin. Se pakotti hänet tähän suhteeseen.

Hyvä Ruiskukkanen, miehesi ei tunne tekeneensä mitään väärää, näin ollen ei kadukaan tapahtumaa. Onneksi rehellisenä myönsi, että suhde oli/on tärkeä.

Mutta miehesi vierittää syyn sinun niskoillesi ja näin ollen ei varmaankaan tunne syyllisyyttä. Miehesi ei pettänyt siksi, että se oli sinun vikasi. Jos miehesi tunsi tyytymättömyyttä, niin hänen olisi pitänyt kertoa sinulle asiasta. Mikään ei oikeuta pettämiseen. Ei ole sinun syytäsi, jos olet ollut liiaksi keskittynyt lapsiin. Se ei oikeuta pettämiseen.

Näin ollen sinun pitää päättää mitä teet. Hyväksytkö sen, että miehesi ei ota vastuuta omista tekemisistään?
        Kaikesta huolimatta, voimia sinulle.

• Kiehun!!!
        Ruiskakkainen kirjoitti:

Tuo mehen asenne vasta loukkaavaa onkin! Ihan sama jos erotaan tai ei. Älä suostu ottamaan mitään syyllisyyttä hänen pettämisestään. Se on hänen tekemä eikä sinun. Te olette yhdessä siinä samassa laivassa ja molempien velvollisuus on tuoda tarpeensa toisen tietoisuuteen. Ei voi odottaa että sinä täyttäisit hänen tarpeensa tai huomion kaipuunsa jos hän ei sinulta niitä edes pyydä. Nytkö hän on huomioinut sinua naisena ja vaimona ja lastensa äitinä? Hän loukkaa jokaista osa-aluetta. Sinun naiseuttasi, seksuaalisuuttasi ja äityttäsi. Ja 10 vuotta hänkö on odottanut sinun huomiotasi ???? ja samalla huomioinut itse jotakin toista? Etkö sinäkin odottanut häneltä samaa? Eipä häntä kiinnostanut antaa rakkauttaan sinulle. Antoi sinun kyllä hoitaa lapset ja yhteisen kotinne. Toivottavasti saat voimia ja tukea lähteäksesi pois tuosta parisuhteesta. Ikävää että mies ei kykene ilmeisesti tekemään ratkaisua vaikka se olisi hänen tehtävä mutta hän ei halua saada perheensä jättäjän mainetta ja ympäristön syyllistämistä vaan olla jätetty uhri. Mikä raukka. Hän pakottaa sinut nyt heittämään itsensä pihalle.

• Loukattu VAIMO

Oot sä kanssa yksi Minna. Sinisilmäinen vaimo, jota kuljetetaan kuin pässiä narussa, pidetään pikku lahjoilla ja etelän matkoilla tyytyväisenä kodinkoneena. lohduta itseäsi et ole ainut, sitä minäkin olin aikani. Petetty ja kusetettu ylpeä hieno ROUVA.

• Eräs vaan

Ei mielestäni voi elää koko ajan epäillen toista. Kyllä se luottamus täytyy olla kunnes se mahdollisesti romuttuu. Elämästä tulee helvettiä, jos koko ajan odottaa toisista ihmisistä pahinta.

• 13

Edelliselle, miksi olet ilkeä alkuperäiselle? Ymmärrän vihasi, koska olet kokenut saman, mutta kun tiedät, miltä tuntuu, kun pettäminen paljastuu, niin ono pakko omaa katkeruutta suoltaa....

• Ei enää VAIMO

En halunnut olla ilkeä, enkä suoltaa katkeruutta, vaan tukea kertomalla ettei hän ole ainut joka pettyy ja kärsii miehensä pettämisestä. Meitä on monia jopa, kakkosia, joita petetään ja valehdellaan päin näköä.
        Vaimot ei vaan tiedä mitä niiden miehet on, silloin kun ovat vapaalla kavien kanssa. Siellä otetaan kylmästi vierasta ja alkoa. Kotiin palataan rakastavina puolisoina ja näytetään kuinka rakastuneita ja hyviä miehiä ollaan, halutaan sänkyyn vaimon kanssa, vaikka muna on kipeä panemisesta, että voisi sanoa puukolla leikattaisiin.
        Kerran pettää aina pettää.
        Kannattaisi vaimojenki opetella lukemaan miestä ja sen harrastuksissa tapahtuvia juttuja.

• koita jaksaa

Petetty tuntee nöyryytystä, koska pettäminen iskee sinne riittämättömyyden tunteeseen. Minä en ollut tarpeeksi hyvä, kaunis, riittävä millään tavalla. Aluksi se tunne on kamalan iso.

Ajan kanssa ymmärrät, että vaikka olisit mitä ja miten paljon, sillä ei ole tekemistä pettämisen kanssa. Pettäminen on aina ja yksinomaan pettäjän teko. Usein pettäjissä on niitä ihmisiä, joille mikään ei koskaan riittäisi, koska he eivät osaa etsiä sisältään omaa tyydytystä, vaan tarvitsevat jatkuvasti toista ihmistä täyttämään omia tarpeitaan. Osa pettäjistä on jollain tavalla tunneköyhiä siinä, miten hallitsevat omat tarpeensa ja oman vastuunsa itsestään.

Häpeä on kamala tunne. Se menee ohi, usko pois. Tulet vielä kokemaan paljon muita tunteita, joita ei meinaa ymmärtää. Sen vuoksi monia petettyjä auttaa ammatiapu, koska tunteiden mylläkkä voi tuntua kaoottiselta ja hämmentävältä, ja siitä mylläkästä voi olla vaikea selvitä yksin, ilman että katkeroituu tai jättää osan tunteistaan kohtaamatta.

Ja alkuvaiheessa, juuri siitä kamalasta tunnemylläkästä johtuen, älä tee yhtään päätöstä mihinkään suuntaan. Anna pölyn laskeutua, tee vasta sen jälkeen itsellesi paras ratkaisu, riippumatta siitä, mitä tällä palstalla sanotaan, tai mitä naapuri, anoppi tai kaveri sanoo. Ole siinä päätöksessäsi terveellä tavalla itsekäs. Ja pystyt olemaan sellainen vasta kun kamala menettämisen pelko, häpeä, nöyryytys, viha ja muut tunteet ovat sellaisia, että kykenet jo kontrolloimaan niitä jollain tavalla. Silloin olet valmis päättämään. Nyt on ihan hyvä olla sekaisin, välitilassa, jossa ei tiedä mistään mitään. Ajattele niin, että kun laiva kääntää suuntaa, se joutuu ensin pysäyttämään vauhtinsa ja seisomaan hetken paikoillaan. Ei se tarkoita, että matka ei enää jatkuisi, suunta vain muuttuu.

• älä katkeroidu

Aloittajan ei kannata hävetä sitä, että on ollut luottavainen ja inhimillinen. Kaikkien ei tarvitse olla kovia ja kaksinaamaisia. Mitä siitä tulisi jos suhteessa pitäisi epäillä koko ajan. Olet ollut aito ihminen väärien ihmisten seurassa. Jätä se miehesi elämään toisen naisen kanssa, hän tulee maksamaan siitä - tavalla tai toisella, elämä on siitä jännää.

• Elämä opetti

Minun mieheni?, usein näin nainen sanoo ja sanoin itsekkin aikoinaan.

Elämä yllätti, oli miehellä kans ollut salasuhde vuosia, erosin ja kuinka ollakkaan, tapasin varatun miehen.

Itsekkin eron jälkeen olin suhteessa varattuun, vuosia. Eikä se tuntunut pahalle, eli ihminen on aika itsekäs lopulta.

Se, että mies petti minua,oli todella lamannuttava juttu, mutta kun itse olin varatun kanssa, se oli vaan jännittävä juttu.

Nyt yksin ollessa olen miettinyt asioita ja tullut siihen tulokseen: Kukaan ei ole virheetön!

• just joo-o

Näköjään elämä ei ole sinua tarpeeksi opettanut. Et ole kaiketin pahemmin pettämisestä kärsinyt, kun voit osallistua jonkun toisen ihmisen loukkaamiseen, siis kakkosnaisen roolissa. Eikö sitä jännitystä voisi etsia jostain muualta. Miksi pitää laittaa paha kiertämään.

• älä katkeroidu

Eli siirryit sinne kovien ja kylmien kaksinaamaisten puolelle. Senkö piti parantaa itsetuntosi? Tuskin näin käy, sielusi ei saa rauhaa ja haet sitä omaa kuitenkin.

• oppia pitäisi

Eipä ole elämä Sinua opettanut, ainakaan silloin kun itse olit lamaannuksen kokenut ja tiesit varatun vaimon sen kokevan, jos asia paljastuu. Se riitti, että itselläsi oli jännittävää.
        Virheetön ei kukaan olekkaan, mutta se ei puolusta toimintaasi tässä asiassa. Minusta itse petettynä tuollainen toimiminen on arveluttavampaa kuin sinkun seurusteleminen varatun kanssa. Hän ei tiedä, mitä aiheuttaa vaimolle. Sinä tiesit.

• etertytrysrt
        just joo-o kirjoitti:

Näköjään elämä ei ole sinua tarpeeksi opettanut. Et ole kaiketin pahemmin pettämisestä kärsinyt, kun voit osallistua jonkun toisen ihmisen loukkaamiseen, siis kakkosnaisen roolissa. Eikö sitä jännitystä voisi etsia jostain muualta. Miksi pitää laittaa paha kiertämään.

Kun oikein kunnolla saa "köniinsä", tulee turta ja välinpitämätön olo.
        Ei voi mitään, niin itselleni kävi - ja samoin arvelen "Elämä opetti"-nimimerkillä kirjoittaneellekin käyneen. Tuli hällä väliä olo, kun mukava mies sattui kohdalle - eipä minunkaan parisuhdettani toinen nainen kunnioittanut, ei se toinen nainen minun exäni "moraalia vartioinnut", joten mitä väliä... Ei sitä ajattele laittavansa pahaa kiertämään - ei siinä ajattele kuin balsamin saamista omille haavoilleen. Toki jos mies olisi ollut vapaa, mikäs sen ihanampaa - ehkä meistä olisi tullut "jotain", mutten silti kadu tätäkään.

• Arvokas.......

SInullahan ei ole mitään hävettävää. Älä siis häpeä miehesi tekemisten takia. VOit jatkaa elämääsi aivan normaalista. Mikä ihme nyt olisi muuttunut, jos kerran kaikki ovat tietäneet pettämisestä ja nyt sinäkin tiedät.

• Ole ihminen

Usein tuntuvat petetyt lähtevän itse samaan sika-karuselliin mukaan. Se jaksaa hämmästyttää minua, itse en IKINÄ voisi samaa tuskaa toiselle viattomalle tuottaa, jota itse olen joutunut petettynä kärsimään. Lapsenikin (nuoret aikuiset, sivusta seuranneet ) jo ymmärtävät, mikä kauhea asia on pettäjän valheellisuus.

• isän malli

Eräs mies kertoi minulle, (mies ei ole omassa liitossaan uskollinen), että muistaa pienenä poikana kun asui jonkin aikaa isän luona että isillä oli tosi paljon naisia, äidin tietämättä.Äiti joko ei välittänyt tai sulki silmänsä, ja ei eronnut tämän lapsen takia, Nyt tämä mies jatkaa samaa omassa perheessä, ja vaimo aina vaan antaa anteeksi, lasten vuoksi ja koska mies osaa katua niin hyvin.
      Ja vaimo puolustaa miestä,että on hyvä mies!

Mies onkin omalla tavallaan ihana, sanoinkin että onko pakko taas viedä samaa mallia eteenpäin!

• Eläomaaelämää

Ja vittuako se sinulle kuuluu?

• eläpähikeenny
        Eläomaaelämää kirjoitti:

Ja vittuako se sinulle kuuluu?

Miksipäs noin ärsyynnyit? No, tämä on keskustelupalsta jossa voi kertoa omia KUULEMIAAN kokemuksia, ja ihmetellä! Tai antaa miettimisen aihetta muille.
        Muuten ei tietenkään asia minulle kuulukkaan enkä voi siihen vaikuttaa.

Luulisi vaan pojan ottaneen opikseen ja ei haluaisi tehdä samaa omilleen.

• uuuuuuuuu

Meillä kun käry kävi, mies alkoi huutaa. Siis hän joka petti. Huusi ja huusi. Haukkui ja kiljui. Aina kun yritin ottaa puheeksi huusi vaan kovempaa. Häntä ei saa syyttää. Lopulta aloin olla hermoraunio ja annoin anteeksi mitä vaan että lakkaa huutamasta. Ihan sairasta. Nyt mun pitää varoa joka sanaa, ettei hän tulkitse sitä syytökseksi. Hän kun alkaa huutaa ja helvetin kovaa. Sylki lentää ja nyrkit heiluu nenän edessä. Pahinta on se karmea huuto. En pysty edes ajattelemaan selkeästi. Menis nyt sinne panonsa luo meuhkaamaan.

• maailman meno

Todennäköisesti miehes ei mene "panon" rakastettunsa luokse meuhkaamaan, ainostaan sänkyyn meuhkaamaan::::
        Voi kun te naiset joiden miehellä suhde tietäisitte mitä helpotusta miehelle tuo se toinen nainen, sinä ärsytät häntä, en puolusta miestä, vaan pidän sua aika hölmönä kun olisit voinut vaikka iskeä kurkun ukkos suuhun ja heittää ulos. Annat vielä meuhkata itselles=kaikkeen tekin annatte ittenne alistua.

• Tapapettäjän ansassa

Se huutaa joka pelkää.
        Hyökkäys on paras puolustus.
        Edellä mainittuja keinoja käyttää eräs mies vaimoonsa ja minuun.
        Mies pelkää menettävänsä avioliittonsa sivusuhteidensa vuoksi.
        Ei niinkään vaimoa, vaan omaisuutensa.
        Mies ei vaan ole luotu yhdelle naiselle,
        eli ei hallitse halujaan, siksi ongelmia syntyy,
        en vain tajua miksi on pitänyt sitoutua.

• samaa peliä
        Tapapettäjän ansassa kirjoitti:

Se huutaa joka pelkää.
        Hyökkäys on paras puolustus.
        Edellä mainittuja keinoja käyttää eräs mies vaimoonsa ja minuun.
        Mies pelkää menettävänsä avioliittonsa sivusuhteidensa vuoksi.
        Ei niinkään vaimoa, vaan omaisuutensa.
        Mies ei vaan ole luotu yhdelle naiselle,
        eli ei hallitse halujaan, siksi ongelmia syntyy,
        en vain tajua miksi on pitänyt sitoutua.

Tätähän minäkin toitotin miehelle, mutta katsos kun mies haluaa kulissia jo ammattinsakkin vuoksi että on perhe. Ja nainen "muka tuli vahingossa raskaaksi.

• loiseläjä
        samaa peliä kirjoitti:

Tätähän minäkin toitotin miehelle, mutta katsos kun mies haluaa kulissia jo ammattinsakkin vuoksi että on perhe. Ja nainen "muka tuli vahingossa raskaaksi.

Höpöhöpö taas. Kuvittelit vaan, että olit jotain erikoista miehelle ja nyt sua ottaa päähän kun pari hankki yhden lapsen lisää. Koko ajanhan se mies on hoidellut vaimoaan ja sua samaan aikaan. Vai oikein kulissiliitto ja vahinkolapsi. Itse taisit olla se pahin vahinko, johon varattu mies tyhmyyttään sortui. Normaalilta liitolta tuo kuullostaa, paitsi että siihen onnistui sotkeutumaan mukaan yksi loinen.

• heivaa se heti

uuuuuuuuu: hei nyt OIKEESTI! Heivaa se jätkä ULOS! Se on ilmeisesti kova paikka sille ja pyrkii kaikin keinoin pelottelemaan sinua että et tekisi sitä! Tuo että asiasta et saisi ees PUHUA on kyllä niin törkeetä hänen kohdaltaan että kyseessä täytyy olla täydellinen psykopaatti! Oikeesti, nyt heität sen kamat ulos asunnosta heti! Kato sitten js alkaa nöyrtymään ja ees pyytää anteeksi. Ole nainen ja heivaa se! Ei oo sun mielenterveydelle hyvä olla sen kaa tuossa mielentilassa, se on läpimätä ihminen!

• reality-viihdettä

Ihmiset tuntevat salaa tyydytystä kun huomaa että tuttavapariskunnassa ei kaikki olekaan hyvin. Siksi he eivät kerro, he haluavat juoruilla ja hykerrellä kuinka kamala suhde tutuilla on ja kuinka vaimoa vedätetään täysillä. Vertaavat omaan suhteeseensa ja tuntevat ylemmyyttä kun heidän suhteessaan ei petetä. Monesti olen kuullut päivittelyä pettävästä miehestä, ja hänen limaisuudestaan, sekä petetystä naisesta ja hänen hölmöstä sinisilmäisyydestään. Molemmat hyviä juorujen aiheita. Miestä ei enää kunnioiteta, ja naista ei haluta tavata vaivaannuttavien tilanteiden pelossa, ja jos joudutaan samaan tilanteeseen, mielistellään naama hymyssä mielin määrin.

• just näin

Osuit naulan kantaan, juuri tällaisen olen kokenut. Ja lemppasin sekä miehen että ystäväpiirin käryn käytyä. Oli muuten vapauttava kokemus. Ei kaikki ole paskaa vaikka joskus siltä tuntuu, kun ei uskalla repäistä itseään irti.

• surusilmäisenä

Mitä lie sanotte minun tapauksestani, kun mieheni käy seksisivuilla pois ollessani ja kotonakin ollessa eri huoneessa.
      Hän kielsi aluksi kaiken. Nyt jäi sivulle seksitreffiaukeama ja pakko oli tunnustaa.
      Koskaan en ole seksiä kieltänyt, vain sairauksien hoitoaikoina siihen ei ole voinut suostua, eikä silti pyydettykään.
      Moni varmaan sanoo, ettei tarvi olla omalle kädelle mustasukkainen, mutta oma tunteeni on pahoin loukkaantunut, petetty.

Mieheni myös alkoi syytellä minua ja entistä elämääni. Koettaa kääntää pelin itseäni vastaan, mutta siihen en mene mukaan. Joku sanoikin, ettei mies silloin tunne katumusta. Ei tosiaan siltä näytä.

Uhkasin erolla, mutta mies lupaa asuntoa keskuksesta, jota olen haikaillut. Eroa en saa ainakaan omaisuuden vuoksi. Olo on kurja. Asia painaa mieltä, vaikka haluan antaa anteeksi.
      Surkuhupaisaa on, että olen uskossa. Kuulemma rajoitan hänen tv.n katseluaankin. Kuitenkaan en ole kieltänyt, ihmetellyt vain, miten saattaa jotain katsoa.. Odotti Raamatulla päähän lyömistä. Sanoin hänen tietävän, ne kaksi tietä, joista voi valita. Ja myös, että Jeesus sanoi syntiselle naiselle, mene, äläkä enää syntiä tee.
      Silmät ovat sielun peili, niistä näkee, missä mennään, ketä seurataan.

Emme ole edes kovin nuoria enää, joten luulisi jotain muuta olevan mielessä, kuin seksi.

• aiempi

Sinulle oppia pitäisi, vastaus: kuten viestissäni kirjoitin, elämä opetti eli vasta kun olin eronnut pettäjästä ja sen jälkeen kun suhde varattuun päätty.

Siis sen jälkeen opin, että varattujen kanssa, ei ikinä saa olla suhteessa läheisesti, eikä uskoa heidän juttujaan.

• pilvi-sisko 70

Hyi miten ällöttävä äijä voikaan olla! Syyllistää omaa vaimoaan kun on nainut toisen kanssa 10 vuotta!!! Vai ei ole vaimo huomioinut miestään?! no huh huh, kyllä on luuseri äijä, ei voi muuta sanoo! Vaimolle terveisiä että UKKO PIHALLE JA HETI!! En itse ikinä voisi enää elää moisen ällön kanssa saman katon alla!

• ihana vaimo?

No jos tämä vaimo on samanlainen kun eräs tuntemani Sari niin ei mitään ällöä, vaan puolustaa kultamussukkaansa:"Tuo typerä kakkonen yritti vaan ottaa multa miehen, miun mies ei lähde minun luotani, olen ihana vaimo. Mieheni rakastaa minua, ei sinua kakkonen, koska ei eroa. MInun ei ole tarvinnut koskaan miestä väkisin luonani pitää".

Eroan on että miehellä on noiden seitsemän avioliittovuoden aikana vain daamit vaihtuneet, ei aina yksi ja sama.
        Ah, jos minä tietäisin vaimona tällaista niin ....käräjillä tavattais.

• Murun kulta
        ihana vaimo? kirjoitti:

No jos tämä vaimo on samanlainen kun eräs tuntemani Sari niin ei mitään ällöä, vaan puolustaa kultamussukkaansa:"Tuo typerä kakkonen yritti vaan ottaa multa miehen, miun mies ei lähde minun luotani, olen ihana vaimo. Mieheni rakastaa minua, ei sinua kakkonen, koska ei eroa. MInun ei ole tarvinnut koskaan miestä väkisin luonani pitää".

Eroan on että miehellä on noiden seitsemän avioliittovuoden aikana vain daamit vaihtuneet, ei aina yksi ja sama.
        Ah, jos minä tietäisin vaimona tällaista niin ....käräjillä tavattais.

Ja eräs tuntemani MINNA, ei usko vaikka sai viestin miehensä puuhista.

• pipi heiluu
        Murun kulta kirjoitti:

Eihän ne usko, koska laittavat pään puskaan, tee niinkuin minä ja lähetä todisteita. Jos ei silloinkaan usko, niin oma on häpeänsä.
        Kyllä alkoi uskoa kun sain miehensä lähettiä kirjeitä lukea, ja miehensä lähettämiä intiimikuvia toiselle naiselle, nam. Siis tälle tapaukselle oli pakko niin todistaa, koska puolustaa miestä poliisin kera syyttömäksi.

Taisi ystävät ympärillä olla tuolloin uteliaita kenenkä pippelin kuvan sai vaimo kännykkään kuvaviestinä? Kappas, aika tuttu kalusto kuvassa.....

Jos minä tietäisin mieheni jakaneen itestään tällaista materiaalia, lasteni isän, niin arvatkaa mitä tekisin?

Eri asia on sinkut ja ei varatut, sellaisten keskenhän sen ymmärtää.
        MItä sanoo vaimosta tällainen asia, että vaikka nämä asiat näki ja luki miehensä teot, niin silti vaan reppana jaksaa ja puolustaa miestä virkavallalla uhkaillen? MInusta kyllä ei aivan tervettä.

• Toinen minna
        Murun kulta kirjoitti:

No voi murun kulta parkaa. Vaikka lähetit viestin miehen vaimolle, niin sittenkaan vaimo ei anna muru kultaa sulle. Voihan harmitus!

• oot seonnut
        pipi heiluu kirjoitti:

Eihän ne usko, koska laittavat pään puskaan, tee niinkuin minä ja lähetä todisteita. Jos ei silloinkaan usko, niin oma on häpeänsä.
        Kyllä alkoi uskoa kun sain miehensä lähettiä kirjeitä lukea, ja miehensä lähettämiä intiimikuvia toiselle naiselle, nam. Siis tälle tapaukselle oli pakko niin todistaa, koska puolustaa miestä poliisin kera syyttömäksi.

Taisi ystävät ympärillä olla tuolloin uteliaita kenenkä pippelin kuvan sai vaimo kännykkään kuvaviestinä? Kappas, aika tuttu kalusto kuvassa.....

Jos minä tietäisin mieheni jakaneen itestään tällaista materiaalia, lasteni isän, niin arvatkaa mitä tekisin?

Eri asia on sinkut ja ei varatut, sellaisten keskenhän sen ymmärtää.
        MItä sanoo vaimosta tällainen asia, että vaikka nämä asiat näki ja luki miehensä teot, niin silti vaan reppana jaksaa ja puolustaa miestä virkavallalla uhkaillen? MInusta kyllä ei aivan tervettä.

Ootkohan sä koskaan kuullut, että toisen kotirauhan häiritseminen on kiellettyä mukaan lukien tekstiviestit. Ei ihme, että vaimo on ottanut yhteyttä poliisiin. Kuka ei ottaisi kun seonnut kakkosnainen hyökkää koko perheen kimppuun.

• Runkku kuva
        oot seonnut kirjoitti:

Ootkohan sä koskaan kuullut, että toisen kotirauhan häiritseminen on kiellettyä mukaan lukien tekstiviestit. Ei ihme, että vaimo on ottanut yhteyttä poliisiin. Kuka ei ottaisi kun seonnut kakkosnainen hyökkää koko perheen kimppuun.

Voihan sitä ottaa yhteyttä poliisiin, mutta puolustuksena on totuus ja se ei pala tulessakaan. Perätön lausuma on sitten jo rikos.

• oot seonnut
        Runkku kuva kirjoitti:

Voihan sitä ottaa yhteyttä poliisiin, mutta puolustuksena on totuus ja se ei pala tulessakaan. Perätön lausuma on sitten jo rikos.

Kotirauhan häirinnän kannalta ei ole väliä onko viestit totta vai ei. Se riittää, että viestit koetaan häiritseviksi. Toki sitten tuon syytteen päälle voi napsahtaa vielä kunnianloukkaussyytekin, jos menee levittelemään perätöntä tietoa.

• Iloinen antaja
        oot seonnut kirjoitti:

Kotirauhan häirinnän kannalta ei ole väliä onko viestit totta vai ei. Se riittää, että viestit koetaan häiritseviksi. Toki sitten tuon syytteen päälle voi napsahtaa vielä kunnianloukkaussyytekin, jos menee levittelemään perätöntä tietoa.

On siinä näköjään työ ja tuska pitää pettävä ukko naimisissa, kun pitää virkavallankin puolustaa, mätää ja onnetonta avioliittoa. Minulle kyllä riittäisi pelkkä kuva ja ukko lentäisi ulos. Jotkut vaimot vaan haluaa taistella ukosta ja helposta elämästä, vaikka mies pettäisi kuinka.
        Ennen köyhä elämä yksin, kuin luksus elämä pettävän ukon kanssa.

• oot seonnut
        Iloinen antaja kirjoitti:

On siinä näköjään työ ja tuska pitää pettävä ukko naimisissa, kun pitää virkavallankin puolustaa, mätää ja onnetonta avioliittoa. Minulle kyllä riittäisi pelkkä kuva ja ukko lentäisi ulos. Jotkut vaimot vaan haluaa taistella ukosta ja helposta elämästä, vaikka mies pettäisi kuinka.

Haluaisinpa nähdä poliisin ilmeen kun menisit niille tollasta potaskaa höpisemään. Toisaalta, ne on tottuneet häiriintyneisiin tyyppeihin.

• SIIN ON SULLE
        oot seonnut kirjoitti:

KUULEHAN , JOS UKKOS ON NIIN TYHMÄ KUIN AASI JA LÄHETTELEE ITSESTÄÄN KUVIA KÄNNYKÄLLÄ TAI EMAILINA PILI PYSTYSSÄ TAI MUUTEN, NIIN ON AINA VAARA ETTÄ VIESTIT MENEVÄT VÄÄRIIN KÄSIIN, ESIM. ION HIRVEEN HELPPO MURTAUTUA TEKSTIVIESTEIHIN TOISELLA PUHELIMELLA,
        OLISI PITÄNYT KULTAMUSSUKALLASI PÄÄSSÄ VÄLÄHTÄÄ, ETTÄ JO KERRAN ON VAIN KYSEESSÄ PANISUHDE, EIKÄ MUUTA HALUAKKAAN, NIIN ENSINNÄKIN KERTOO SEN TUOLLE TOISELLE NAISELLE REHELLISESTI,,,,VOI OLLA MOLEMMILLE OK, MUTTA JOS ALKAA TEHDÄ VAKAVIA LUPAUKSIA JA SITTEN VIELÄ LUOTTAA NIIN PALJON ETTÄ SIELTÄ TEILTÄ KOTONA WEBBIKAMERALLA ILLALLA KUN VAIMO NUKKUMASSA JA LAPSET ITSESTÄÄN OTETTUJA STONDISKUVIA LÄHETTÄÄ, NIIN AJATTELEPPA MILLAINEN UKKOKULTA SULLA SIELLÄ VIERESSÄ RÖLLÖTTÄÄ.
        MINÄ LAITTAISIN TUOLLAISEN MIEHEN JOS TURHIA LUPAILLUT KUVAN DEITTIPALSTALLE PILIN KERA, JA ALLE TEKSTIN:ANNAN ILMAISEKSI, MAISTUIS VARMAAN SULLEKKIN, PUHELINNUMEROKSI LAITTAISIN VAIMON NUMERON JA PYYNTÖ ETTÄ ILMOITA VAAN ITSES PUHELIMESSA HETI SUORAAN SANOILLA:HALUAN PANNA KANSSASI.
        ON SULLA IHANA AVIOMIES, ONKO SE EDES HYVÄ PANEMAAN?

• pusu penikselle!!

NIIN, ILOISIA ANTAJIA OVAT NÄMÄ PETTÄVÄT UKKOMIEHET, mutta kun vaimon IQ ei ole hääppöinen niin kyllähän vielä jämät kelpaa. Hjäh kjäh..

• Vink-vinksahtanut
        SIIN ON SULLE kirjoitti:

KUULEHAN , JOS UKKOS ON NIIN TYHMÄ KUIN AASI JA LÄHETTELEE ITSESTÄÄN KUVIA KÄNNYKÄLLÄ TAI EMAILINA PILI PYSTYSSÄ TAI MUUTEN, NIIN ON AINA VAARA ETTÄ VIESTIT MENEVÄT VÄÄRIIN KÄSIIN, ESIM. ION HIRVEEN HELPPO MURTAUTUA TEKSTIVIESTEIHIN TOISELLA PUHELIMELLA,
        OLISI PITÄNYT KULTAMUSSUKALLASI PÄÄSSÄ VÄLÄHTÄÄ, ETTÄ JO KERRAN ON VAIN KYSEESSÄ PANISUHDE, EIKÄ MUUTA HALUAKKAAN, NIIN ENSINNÄKIN KERTOO SEN TUOLLE TOISELLE NAISELLE REHELLISESTI,,,,VOI OLLA MOLEMMILLE OK, MUTTA JOS ALKAA TEHDÄ VAKAVIA LUPAUKSIA JA SITTEN VIELÄ LUOTTAA NIIN PALJON ETTÄ SIELTÄ TEILTÄ KOTONA WEBBIKAMERALLA ILLALLA KUN VAIMO NUKKUMASSA JA LAPSET ITSESTÄÄN OTETTUJA STONDISKUVIA LÄHETTÄÄ, NIIN AJATTELEPPA MILLAINEN UKKOKULTA SULLA SIELLÄ VIERESSÄ RÖLLÖTTÄÄ.
        MINÄ LAITTAISIN TUOLLAISEN MIEHEN JOS TURHIA LUPAILLUT KUVAN DEITTIPALSTALLE PILIN KERA, JA ALLE TEKSTIN:ANNAN ILMAISEKSI, MAISTUIS VARMAAN SULLEKKIN, PUHELINNUMEROKSI LAITTAISIN VAIMON NUMERON JA PYYNTÖ ETTÄ ILMOITA VAAN ITSES PUHELIMESSA HETI SUORAAN SANOILLA:HALUAN PANNA KANSSASI.
        ON SULLA IHANA AVIOMIES, ONKO SE EDES HYVÄ PANEMAAN?

Tässä on tyypillinen esimerkki vinksahtaneesta kakkosesta. Ei kai kukaan selväjärkinen huuda noin ja kirjoittele tuollaista roskaa.

• kuuleppas piika
        Vink-vinksahtanut kirjoitti:

Tässä on tyypillinen esimerkki vinksahtaneesta kakkosesta. Ei kai kukaan selväjärkinen huuda noin ja kirjoittele tuollaista roskaa.

Voi hellanlettas, en ole kenenkään kakkonen , en jätetty, en eronnut, vaan ihan sinkku jonka siskon mies oli tuollainen häntis! Vaan on nyt ex-miäs.
        Toi on kuule REALTITYÄ, eikä tarvitse yhtään sievistellä, kärsi vaan jämien kanssa.

Vai vinksahtanut? Etkö kestä totuukissia kuulla niidenn oikeilla nimillä?

• realtitityy
        kuuleppas piika kirjoitti:

Voi hellanlettas, en ole kenenkään kakkonen , en jätetty, en eronnut, vaan ihan sinkku jonka siskon mies oli tuollainen häntis! Vaan on nyt ex-miäs.
        Toi on kuule REALTITYÄ, eikä tarvitse yhtään sievistellä, kärsi vaan jämien kanssa.

Vai vinksahtanut? Etkö kestä totuukissia kuulla niidenn oikeilla nimillä?

Jos nyt Lissu pysyisit itse totuukississäsi etkä aina muuttaisi tarinaasi. Sä olet katkara hylätty kakkonen ja sellaisena pysyt. Panopiika!

• taksivie
        Toinen minna kirjoitti:

No voi murun kulta parkaa. Vaikka lähetit viestin miehen vaimolle, niin sittenkaan vaimo ei anna muru kultaa sulle. Voihan harmitus!

Minna, oikeastaan voisit olla ylpeä kun sulla on niin upea mies, että muillekin kelpaa. Mä ottaisin yhen Minnan miehen itselleni mielelläni, mutta olosuhteiden näin ollessa tyydyn vain hyvään seksiin.

• Ylpeä joo
        taksivie kirjoitti:

Minna, oikeastaan voisit olla ylpeä kun sulla on niin upea mies, että muillekin kelpaa. Mä ottaisin yhen Minnan miehen itselleni mielelläni, mutta olosuhteiden näin ollessa tyydyn vain hyvään seksiin.

Kannattaa tosiaan olla ylpeä miehestä joka uittaa kaluaan vieraissa pilluissa. Se varmaan kiihottaa Minnaakin oikeen kympillä, kun antaa suuseksiä äijälle, eikä tiedä minkälaisessa tautipyllyssä se on viimeksi uinut.

• Nainen naiselle susi

Noo miksi pitäisi erota pettävästä miehestä jos kerran kaikki miehet ovat samanlaisia, niinkuin täällä tämän tästä painostetaan.
        Ja miksi juuri naiset haluavat vaimot pois kuvasta vaikka itse ovat miehen kanssa maanneet ja ovat itse uskottomuuden toinen osapuoli?
        Minusta on myös alentavaa kun vaimoa haukutaan että jos MINÄ olisin vaimo niin MINÄ en kyllä sietäisi tuollaista, vaan eroaisin heti.
        Siis haukutaan sitä petettyä vaimoa vielä kaiken kukkuraksi.
        Naiset on pahoja toisilleen, ovat todella.

• lars koistinen

näin se menee että jos sinua petetään kerran - häpeä pettäjän mutta jos sinua petetään samalta taholta toisten niin häpeä sinun...

• sinäsensanoit

JUST NOIN LARS KOISTINEN. Tapaus jota olen täällä yrittänyt joskus kirjoittaa ja vaimoa hieman varoitella:
        KUN SUN MIES TAAS LÄHTEE SUHTEESEEN, ja sinä vaimo vaan oikeen rakastetun kimppuun kapakassa hyökkäät jota miehes rakastaa, niin olihan se hirveän häpeällinen paikka. Kaikki kun tiesivät että olemme yhdessä, eikä miehen eka toinen nainen.
        Kyllä, silloin kun jo toisen, kolmannen kerran antaa anteeksi, niin silloin todella on vika naisessa, päässä. Ja mieskin tietää sen, eikä todella ole ylpeä tällaisesta vaimosta.

• Sulle sekari
        sinäsensanoit kirjoitti:

JUST NOIN LARS KOISTINEN. Tapaus jota olen täällä yrittänyt joskus kirjoittaa ja vaimoa hieman varoitella:
        KUN SUN MIES TAAS LÄHTEE SUHTEESEEN, ja sinä vaimo vaan oikeen rakastetun kimppuun kapakassa hyökkäät jota miehes rakastaa, niin olihan se hirveän häpeällinen paikka. Kaikki kun tiesivät että olemme yhdessä, eikä miehen eka toinen nainen.
        Kyllä, silloin kun jo toisen, kolmannen kerran antaa anteeksi, niin silloin todella on vika naisessa, päässä. Ja mieskin tietää sen, eikä todella ole ylpeä tällaisesta vaimosta.

Oisko hienompaa vaimolle jos se kusipäinen mies olisi vielä ylpeä vaimostaan?
        Kaipaako joku sitä että mies joka juoksee vieraissa ylpeilisi? Nöyristely olisi ehkä tyydyttävämpää. Hitto mitä menetettävää vaimolla enään on kun mies kerran pettää ja sekoilee ja mistä ihmeestä sä tiedät antaako vaimo anteeksi ?
        Tuskin. Uskotko sä ihan oikeasti että se mies rakastaa jos se käy sua panemassa? Pitäiskö sen vaimon keittää sulle kahvit vai mikä olisi sitten se oikea ratkaisu vaimolta siinä kohtaa kun mies kolmanne kerran kiinni jää ?
        Kerro ihmeessä mitä sen vaimon pitäisi tehdä???? Ja millä motiivilla? Ja miten sen tekemiset parantaisi enään sun elämänlaatuasi?? Ja kerro vielä mitä kiksejä sä saat noista sun pornojutuistasi? Oikeasti sun itsetuntosi pyörii itselläsi alapääsi ympärillä ja antamalla sitä luulet saavasi rakkautta. No nyt tiedät jo että ei välttämättä mene niin. Kuka mies lähettelisi pilinsä kuvia naiselle jota arvostaisi tai kunnioittaisi? EI KUKAAN.

• Pettynyt vm 1959

Kerran pettäjä, aina pettäjä. Kun jää kiinni, lupaa parantaa tapansa ja eiku taas ainakin juovuksissa pientä peliä.... Ei siinä auta missimitat, raha, omaisuus tai mikään muukaan, kun luonne on se mikä on. Onko olemassa uskollisia miehiä....

• pöllö101

Ei voi kun tuntea syvää surua alkuperäistä kohtaan, kun hän kirjoittaa tänne tuskissaan ja katsokaa, miksi tämäkin ketju meni, ihan asian vierestä taas tukkanuottasilla, ykköset, kakkoset, vaimot, mitkä lie, kamalaa haukkumista...

Jos osaisitte, niin kuvitelkaa, miltä aloittajasta tuntuu....kun te tappelette täällä ja hän olisi varmaan halunnut myötätuntoa asiallensa.

Voimia alkuperäiselle!

• Väinö....

Hyi helvetttti. kuolemantuomio tuollaiselle miehelle. Ja ei ole ainoa. Tiedän ainakin Tampereella yhden miehen joka pettää vaimoansa. Olin sen naisen ystävä joka petti miehen kanssa, en ole enää naisen ystävä, en voi sietää sellaista kavereihini.

• ,34

Hei eihän kenenkään ole pakko katsoa pettämistä omassa suhteessaan. Toisilla se mitä ilmeisemmin on ihan vapaaehtoista kuitenkin. Jokainenhan voi ihan itse valita haluaako sellaisen kumppanin rinnallee vai ei.

• Pettäjän tarina

Olen itse ollut tuollainen pettäjämies liki 10 vuotta. Kaikki lähti liikkeelle parisuhdekriisistämme. Lapset olivat pieniä ja vaimo hääräsi kotona todellisena kodinkoneena, missä minun paikkani oli lähinnä asistenttina. Kun oma asema oli alisteinen ja täysi vit*** päällä, eikä seksiäkään saanut kuin rouvan armosta, ei paljon tarvittu kun firman risteilyllä tapasin viehättävän varatun naisen, joka oli kyllästynyt omaan senhetkiseen elämäänsä. Nainen asui toisella paikkakunnalla liki 300 km päässä. Tapailimme useita kertoja vuodessa firman tilaisuuksissa, sekä omalla ajalla silloin tällöin. Suhde oli sanoisinko hyvin seksin täytteinen ja henkisesti hyvä kaikin osin. EN kuitenkaan halunnut erota vaimostani pienten lastemme takia, eikä tämä salainen suhdekkaan halunnut oman kertomansa mukaan olla hajottamassa perheitämme. Riitti kun sillon tällöin saimme tavata ja nauttia seurastamme. Nyt suhde on lähinnä kaunis muisto ja päättyi oikeastaan tämän vieraan naisen aloitteesta. Tiedä vieläkö jatkuisi, jos se minusta olisi kiinni. Lapsemme ovat jo isompia ja parisuhteemme kotonakin moni osin parempi, tosin kieltämättä ajattelen tätä kiellettyä hedelmää edeenkin lämmöllä vaikka toisaalta en ehkä enää haluaisi lähteä tähän mukaan, sillä omatunto kuitenkin kolkutti aika pahoin välillä. Kannattaa aina muistaa, että pettäjä ei ole aina yksin syyllinen, vaan kyllä pettämisen syihin löytyy usein syitä kummastakin osapuolesta. Itse en koskaan paljastanut salasuhdettani vaimolle, vaikka puhuin siitä kyllä lähimmille mieskavereilleni.

• kiva puolustuspuhe

No joo just,hyvä ku löysit syitä jotka oikeuttivat sinun pettämisesi.
        Hallooooo!!!!

• Kodinhoitaja

Valitan, ei sitä sanaa, mitä ei eestään löydä.

• kiva puolustuspuhe kirjoitti:

No joo just,hyvä ku löysit syitä jotka oikeuttivat sinun pettämisesi.
        Hallooooo!!!!

Samaa mieltä: kivat syyt pettämiseen, käsittämätöntä. "lapset olivat pieniä ja vaimo hääräsi kotona todellisena kodinkoneena..." Tällaista elämä on, ja kun on pieniä lapsia pitää heistä huolehtia ja kotia hoitaa, ei siinä vaimolla enää riitä energiaa toimia vielä miehen hoivaajana ja rakastajattarena ellei mies osallistu tosissaan arjen pyöritykseen. Mitä ihmettä miehet oikein odottavat avioliitolta?
        Se on kovaa työtä ja kun lapset tulevat mukaan kuvioihin, niin arki on uuvuttavaa.
        Mutta jos molemmat aviopuolisot tosissaan ovat siinä mukana ja muistavat myös huolehtia keskinäisestä suhteestaan, niin arki myös antaa paljon. Pettäjän tarina-nimimerkki voisi kyllä katsoa peiliin. Tottakai pettäjä ei yksin "ole syyllinen" ongelmiin, mutta yksin syyllinen pettämiseen kyllä, sen valinnan hän on tehnyt ihan itse.

• Ota vastuu teostas

"Pettäjän tarina"

voi helvetti sentään, että kehtaatkin syyttää vaimoasi siitä että petit häntä pitkään? Kyllä se olit sinä joka sen mulkun sinne p...uun työnsi! Voi helvetti mikä selkärangaton otus olet, onko sulla helpompi ittes kanssa kun syytät vaimoas siitä?? Olet vastenmielinen

• Millä.

Tavoin aloittajan mies oli näinä kymmenenä vuotena huonompi,ennen kuin syrjähyppy paljastui? Ei millään tavoin ja aloittaja eli ja harrasti seksiä miehensä kanssa onnellisesti. Nyt miehen syrjähypyn paljastuessa,onkin tapahtunut "hirvittävä totuus". Ei kukaan voi toista omistaa,eikä ne sukupuolielimet ole siitä mihinkään kuluneet,vaikka niitä on toisen kanssa käytetty. Todellisuudessa ei ole tapahtunut mitään oikeasti hirvittävää,jos tapahtuneen suhteuttaa oikeasti hirvittäviin tapahtumiin.

• kerran täälä eletään

On se..!!?? jos 30 vuotta vonkailee - tekee aloitteet , niin se rupee kyllästyttään. Elikkä puoliso jalat ristissä , no mitä tehdä ? muuttaa toiseen huoneeseen ? etsiä salarakas jne. eli pitääkö miespuolison kärsiä feniimäisestä asenteesta elämänsä ja olla ilman ?? ehheeei ! naiset ! suosittelen kokeiltavaksi / tai omaksi toista naista.. !

• Pettäjän tarina

Ihmeellisen paljon noita parisuhteessa olevia pettämiseen valmiita naisia on kuitenkin olemassa, tämän olen huomannut noilla firman reissuilla ja kokouksissa muilla paikkakunnilla. Omassa tapauksessa tämä varattu nainen oli se osapuoli, joka yhden illan jutun jälkeen otti minuun yhteyttä jatkotapaamisten mahdollisuudesta, ilmeisesti hänenkään liitto ei ollut kaikin puolin kunnossa Kun omakin avioliitto tuntui olevan enemmän vasta-kuin myötämäessä ei tämän naisen kovin hirveästi tarvinnut houkutella tapaamisiin, mukavaahan meillä oli ja hotellit tulivat tutuiksi. Turha tässä on miehiä yksin syyllistää, kyllä näihin juttuihin aina kaksi tarvitaan ja usein se toinen nainen on myös aktiivinen vaikka tietää, että mies on parisuhteessa. Ihan vaan vinkiksi teille kaiken tietäville naisille, että ei se mies lähde katsomaan aidan toiselle puolelle vihreää nurmea mikäli kotona on kaikki hyvin, kyllä te siskotkin saatte katsoa peiliinne välillä. Hieman enemmän aikaa miehelle, ja parisuhteelle kun lapset ovat pieniä niin suhde pysyy paremmin kunnossa, se kaiken kattava äitirooliin 100 % paneutuva asenne on pitkän päälle turmiollinen parisuhteelle, mies kaipaa vaimoa, ei kodinkonetta

• ruusunnuppu...

Just! Meillä ei pitäisi olla suhteessa mitään vikaa.Olen kaunis nainen mitat 159cm/57kg (vaikka itse sanonkin ja myös muut kehuvat ) Seksiä meillä on just niin paljon kuin vain isäntä haluaa mut eipä vain jostain syystä halua! (kun tyydyttää tarpeensa vieraissa) Meillä 2 pientä lasta.Minulta hoituu homma kuin homma siis vasara pysyy kädessä etten ole mikään tumpelo! Yhteistä taloa remppaamme.Siis missä vika en ymmärrä.Pettämisiä takana jo niin paljon että minulla ero vireillä.Tapapettäjä tämä mies!

• kypsä ruusu

et ole ainoa ruusunnuppu jolle noin käy. Teillä varmasti muut asiat jotka ajavat miehen pettämään, joko ette vaan sovi toisillenne, tai juuri se mitä naiset eiväöt usein tajua:henkinen yhteys ei ole kunnossa. Ei aina ole kyse vaan seksin puutteesta.

• ruusunnuppu...

Mies petti edellisessä pitkäaikaisessa suhteessa samalla tavalla.Useita eri salasuhteita.Joka on valjennut minulle vasta myöhemmin kun minulle on valotettu asiaa.Kun aloimme seurustella mies vannotti rakkautta minuun ja olin todellakin epäileväinen juuri sen takia koska aikaisemmat suhteet ovat olleet omalla laillansa tuhoon tuomittuja ja kun tapasin tämän miehen niin en todellakaan hypännyt kelkkaan heti.Meillä meni puoli vuotta ensinnäkin et edes harrastimme seksiä juuri tuon takia koska halusin olla varma et mies todella välittää minusta etten ole mikään hetken huuma. Mutta todellisuus on ollut se että miehellä on koko ajan ollut muita ja minä asiasta tietämätön.2 lastakin tuon sian kanssa tullut tehtyä.Molemmat on ollut toivottuja myös miehen puolelta,mutta nyt on todella ajauduttu siihen tilanteeseen että myönnän olevani onnellisempi lasten kanssa kuin suhteessa missä mieheen ei voi pätkääkään luottaa.Viimeinen niitti oli se kun kokeilin voiko mieheen luottaa.Prepaid liittymästä viestiä hänelle ja niin oli valmis treffaamaan meidän mökillä tämän naisen! Tähänkö niljakkeeseen pitäisi luottaa ei helvetti! No sen jälkeen olen pikkuhiljaa järjestänyt omia asioitani et erohan tässä on ainut ratkaisu.

• Pettäjän tarina

Eipä se nyt aina ole ulkonäöstä kiinni. Minunkin vaimoni on kaunis, mutta henkisellä puolella ei aina vaan tuolloin toiminut, ja yhteisiä helliä hetkiä oli todella vähän kun lapset olivat pieniä, tästä kärsi tietenkin koko suhde. Tämä toinen nainen oli myös kaikin puolin viehättävä sekä sisäisesti, että ulkoisesti, mutta tärkeintä oli se henkinen yhteys ja lämpö mikä välillämme oli. Saatoimme jutella ja rakastella tuntikausia.. Kaiholla vieläkin muistelen menneitä hetkiä.
      Lopulta järki voitti tai rehellisesti sanottuna ei minussakaan munaa ollut jättää vaimoa pienten lasten kanssa, yritin sinnitellä ja hakea hyviä puolia parisuhteestamme. Kun nyt lapset ovat isompia on meille jäänyt enemmän keskinäistä aikaa ja olemme löytäneet parisuhteestamme uusia ulottuvaisuuksia ja myös henkistä yhteyttä. Parisuhdettakin voi päivittää, ja siitä voi löytää uudelleen niitä asioita mitkä aikanaan ovat meitä yhteen vieneet. Tietenkin ymmärrän, että oli väärin olla suhteessa ” toiseen naiseen”, toisaalta kumpikin tiesi missä mennään ja kuten jälkeenpäin olemme todenneet, väärin teimme, mutta hetkeäkään emme antaisi pois.

• Jumankekkale

Taidat olla tyypillinen pakenija. Pakenit arjesta ja jätit kaiken vaimon harteille parisuhteen hoitamista myöden. Onhan se niin paljon helpompaa olla sisäisesti ja ulkoisesti viehättävä, kun ei ole rikkipoikki arjen pyörittämisestä ja lasten hoidosta. Kaikki energia kun menee selviytymiseen arjesta. Jos olisit ollut se rakastava ja tukeva puoliso, niin varmasti sitä lämpöä ja henkistä yhteyttä olisi ollut enemmän vaimosi kanssa. Ehkä olisit voinut järjestää teille yhteistä aikaa ja vaimolle apua, niin varmasti olisi teilläkin ollut aikaa jutustella ja rakastella vaimon kanssa. En kerta kaikkiaan tajua teitä miehet, että miksi ette osaa ottaa vastuuta puolisona ja isänä, vaan lähdette parisuhteen ulkopuolelle etsimään seikkailua heti kun ei ole kivaa eikä tule vaimolta tarpeeksi huomiota. Jumankekka! Itse olen lapseton nainen, jopa minä näytän tajuavan paremmin lapsiperheen arjen, kuin mies joka itse elää sitä. Hienoa kuitenkin, että olet löytänyt parisuhteesi uudelleen, vaikka oletkin pahasti tehnyt vaimoasi kohtaa. Enkä tarkoita pelkästään pettämistä, vaan juuri tuota tuntikausien pakenemista toisen naisen luo, vaikka vaimosi ja perheesi olisi sinua tarvinnut. Kiitos kuitenkin rehellisestä kirjoituksesta.

• et ole korvaamaton

Onko se todella niin vaikeaa kantaa oma kortensa kekoon parisuhteen ja perheen vuoksi? Sinä tuhlasit aikaa ja rahaa vieraaseen naiseen, vaikka olisit voinut panostaa omaan perheeseesi. Miksi? Et ollut kohdannut vuosisadan rakkaustarinaa, vaan halusit itsellesi jotakin kivaa. Et edes eronnut, vaan pakotit vaimosi elämään valheessa.

• pienten lasen syytä!

miks syytetään niitä pieniä lapsia,

kun se vaimo eli äiti niitä hoitaa ja aika menee siihen ja kodin pyöritykseen,
      kyllä kai miehetkin ovat isiä lapsilleen ja osallistuvat kotielämään ja lasten hoitoon?

parisuhteessa on erilaisia vaiheita ja jos on lapsia, pitäisi tajuta että se kuuluu siihen elämänvaiheeseen ja ei tarkota kumppanin vaihtoa jos on "pieniä lapsia"...

tai paneskelua jossain toisaalla kun on niin raskasta ja ei oma vaimo kiinnosta tai ei ole aikaa...jännästi sitä aikaa järjestyy näille salasuhteille...

kuuluu olevan oiva syy miehillä että lähtee toisia naisia katselemaan kun sattuu olemaan "pieniä lapsia".

lähteekö moni nainen sivuraiteelle kun "on pieniä lapsia ja ei aikaa aviomiehelle, mutta toiselle miehelle kyllä..."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      47
      5907
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      613
      2358
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1181
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1058
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1033
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      54
      1006
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      946
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      915
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      778
    Aihe