Maailman ensimmäiseksi senttihuutokaupaksi itseään mainostava Fiksuhuuto.fi ei ole edelleenkään onnistunut toimittamaan kaikkia ostettuja tuotteita asiakkailleen.
Fiksuhuudosta on tehty useita rikosilmoituksia ja sen toiminta on ollut jo jonkin aikaa kuluttajaviranomaisten selvitettävänä.
Internetin Adressit.com -palveluun on kerätty asiakkaiden vetoomuksia Fiksuhuudon toiminnan selvittämiseksi.
Yrityksen toiminta alkoi vuonna 2008, mutta jo pian sen jälkeen ensimmäiset asiakkaat raportoivat internetissä saamatta jääneistä tavaroista. Nykyisin Fiksuhuutoa pyörittävä yritys on rekisteröity Kyproksen Limassoliin.
http://www.iltalehti.fi/digi/2011081814224609_du.shtml
http://www.fiksuhuuto.com/?LNG=fin
Fiksuhuuto on hieno firma.
12
123
Vastaukset
- hhhhhgggg
Kai sen nyt tyhmäkin tajuaa että kusetusta kaikki tuollaiset sentti "huutokaupat". Kyse on arpapelistä koska huutamiseen liittyy niin paljon satunnaistekijöitä että on ihan tuurista kiinni kuka sen sitten lopulta saa.
- Mutta...
joku voittaa aina huudon!
- Porsche-mies
Ostin aikoinani Fiksuhuudosta Porschen. Hinta rapiat 2000 euroa. Nyt kelpaa ajella.
- Smile-ur-losin-mony
Totta, hieno paikka, jos tulee päivällä mieli tulla oikein kunnolla kusetetuksi, laitan rahani sinne, ja kerran kuukaudessa sivulla voi ottaa oikein kunnolla anhaaliin
- Ei koskaan huutoja
Fiksuhuuto on fiksusti rakennettu rahan kerúuautomaatti. Rekisteröitymisen yhteydessä saa muutaman huudon jolla herätetään kiinnostus. Minä ostin muutaman huudon ja huusin 2 centillä 30 huutoa. näitä sijoitin sitten sellaisiin kohteisiin, joista ajettelin olevan vähän kiinnostusta. Vastaus oli aina "Onneksi olkoon, pääsit hopealle. Toivottavasti myöhemmin onnistaa"..
Koska huutaa voi nimimerkillä niin olen melko varma, että fiksuhuudolla on omia nimimerkkejä, jotka vedättävät huutajia ja sitten voittavat ainakin osan huudoista, jolloin ei tarvitse toimittaa tavaraa mutta huutajien rahat tuli. Nytkin meneillään oleva 40000 euron autohuuto on tuottanut huutokaupan pitäjille n. 150 000 euroa vaikka omat nimimerkit olisivat huutaneet 1/3 huudoista.
Että sellaista fiksua rahan keruuta hyväuskoisilta. Parina iltana huutoja seuranneena tulin siihen tulokseen, että ei koskaan kannata rahoja moiseen laittaa - Kiitos tästä
aloitukseni nostosta, YLLÄPITO! :D
- paronitar
hmmm.. olin tänään yhteydessä kuluttajavirastoon fiksuhuudon toiminnasta. fiksuhuuto ei ole halukas sovitteluun kuluttajaviraston kanssa, eikä pidä lupauksiaan jos nyt jotain sattuu lupaamaan. kuluttajaviraston kommentti oli että rikosilmoitusta kehiin.
mielenkiinnosta kyselenkin että onko rikosilmoitukset tuottanu tulosta??Lähetä vastaus Jaa Facebookissa
vieras
#615 Syytteet !!
11.01.2012 14:42
Olin puhelin yhteydessä tänään 11,1,2012 Vaasan syyttäjävirastosta syyttäjään ja sain vastauksen että tämänkuun lopulla tai viimeistään ensikuun alussa alkaa syyteiden lukeminen . Syyttäjä on niputtanut kaikkien syytteet yhteen
nippuun , tarkoittanee yhteiskannetta ...
Toivottavasti huijarit tuomitaan ....
Hyvää Uutta Vuotta kaikille huijatuille ... "Kyllä se siitä "sanoi Manukin lama aikaan ...
Lähetä vastaus Jaa Facebookiss- Kannatti tehdä
Tein ilmoituksen, juttu nyt syyttäjällä. Ja nyt tulee kaikki 40 tuotetta mitä huusin 2010. Osa tullut ja loput tulossa. Onkohan näin että toimittavat vaan niille jotka ovat tehneet rikosilmoituksen ??
- Piste.
Paska firma.
Lähetä vastaus Jaa Facebookissa
vieras
#615 Syytteet !!
Olin puhelin yhteydessä tänään 11,1,2012 Vaasan syyttäjävirastosta syyttäjään ja sain vastauksen että tämänkuun lopulla tai viimeistään ensikuun alussa alkaa syyteiden lukeminen . Syyttäjä on niputtanut kaikkien syytteet yhteen
Hyvää Uutta Vuotta kaikille huijatuille ... "Kyllä se siitä "sanoi Manukin lama aikaan ...
Lähetä vastaus Jaa Facebookiss#615 Syytteet !!
Lähetä vastaus Jaa Facebookiss
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1103449Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362061- 1472003
- 1041961
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2881452- 1231371
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220