Fiksuhuuto on hieno firma.

Ja eiku huutamaan...

Maailman ensimmäiseksi senttihuutokaupaksi itseään mainostava Fiksuhuuto.fi ei ole edelleenkään onnistunut toimittamaan kaikkia ostettuja tuotteita asiakkailleen.

Fiksuhuudosta on tehty useita rikosilmoituksia ja sen toiminta on ollut jo jonkin aikaa kuluttajaviranomaisten selvitettävänä.

Internetin Adressit.com -palveluun on kerätty asiakkaiden vetoomuksia Fiksuhuudon toiminnan selvittämiseksi.

Yrityksen toiminta alkoi vuonna 2008, mutta jo pian sen jälkeen ensimmäiset asiakkaat raportoivat internetissä saamatta jääneistä tavaroista. Nykyisin Fiksuhuutoa pyörittävä yritys on rekisteröity Kyproksen Limassoliin.
http://www.iltalehti.fi/digi/2011081814224609_du.shtml

http://www.fiksuhuuto.com/?LNG=fin

12

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhhhhgggg

Kai sen nyt tyhmäkin tajuaa että kusetusta kaikki tuollaiset sentti "huutokaupat". Kyse on arpapelistä koska huutamiseen liittyy niin paljon satunnaistekijöitä että on ihan tuurista kiinni kuka sen sitten lopulta saa.

• Mutta...

joku voittaa aina huudon!

• Porsche-mies

Ostin aikoinani Fiksuhuudosta Porschen. Hinta rapiat 2000 euroa. Nyt kelpaa ajella.

• Smile-ur-losin-mony

Totta, hieno paikka, jos tulee päivällä mieli tulla oikein kunnolla kusetetuksi, laitan rahani sinne, ja kerran kuukaudessa sivulla voi ottaa oikein kunnolla anhaaliin

• Ei koskaan huutoja

Fiksuhuuto on fiksusti rakennettu rahan kerúuautomaatti. Rekisteröitymisen yhteydessä saa muutaman huudon jolla herätetään kiinnostus. Minä ostin muutaman huudon ja huusin 2 centillä 30 huutoa. näitä sijoitin sitten sellaisiin kohteisiin, joista ajettelin olevan vähän kiinnostusta. Vastaus oli aina "Onneksi olkoon, pääsit hopealle. Toivottavasti myöhemmin onnistaa"..
      Koska huutaa voi nimimerkillä niin olen melko varma, että fiksuhuudolla on omia nimimerkkejä, jotka vedättävät huutajia ja sitten voittavat ainakin osan huudoista, jolloin ei tarvitse toimittaa tavaraa mutta huutajien rahat tuli. Nytkin meneillään oleva 40000 euron autohuuto on tuottanut huutokaupan pitäjille n. 150 000 euroa vaikka omat nimimerkit olisivat huutaneet 1/3 huudoista.
      Että sellaista fiksua rahan keruuta hyväuskoisilta. Parina iltana huutoja seuranneena tulin siihen tulokseen, että ei koskaan kannata rahoja moiseen laittaa

• Kiitos tästä

aloitukseni nostosta, YLLÄPITO! :D

• paronitar

hmmm.. olin tänään yhteydessä kuluttajavirastoon fiksuhuudon toiminnasta. fiksuhuuto ei ole halukas sovitteluun kuluttajaviraston kanssa, eikä pidä lupauksiaan jos nyt jotain sattuu lupaamaan. kuluttajaviraston kommentti oli että rikosilmoitusta kehiin.

mielenkiinnosta kyselenkin että onko rikosilmoitukset tuottanu tulosta??

• Lähetä vastaus Jaa Facebookissa
        vieras

#615 Syytteet !!
        11.01.2012 14:42

Olin puhelin yhteydessä tänään 11,1,2012 Vaasan syyttäjävirastosta syyttäjään ja sain vastauksen että tämänkuun lopulla tai viimeistään ensikuun alussa alkaa syyteiden lukeminen . Syyttäjä on niputtanut kaikkien syytteet yhteen
        nippuun , tarkoittanee yhteiskannetta ...

Toivottavasti huijarit tuomitaan ....

Hyvää Uutta Vuotta kaikille huijatuille ... "Kyllä se siitä "sanoi Manukin lama aikaan ...
        Lähetä vastaus Jaa Facebookiss

• Kannatti tehdä

Tein ilmoituksen, juttu nyt syyttäjällä. Ja nyt tulee kaikki 40 tuotetta mitä huusin 2010. Osa tullut ja loput tulossa. Onkohan näin että toimittavat vaan niille jotka ovat tehneet rikosilmoituksen ??

• Piste.

Paska firma.

• Lähetä vastaus Jaa Facebookissa
      vieras

#615 Syytteet !!

Olin puhelin yhteydessä tänään 11,1,2012 Vaasan syyttäjävirastosta syyttäjään ja sain vastauksen että tämänkuun lopulla tai viimeistään ensikuun alussa alkaa syyteiden lukeminen . Syyttäjä on niputtanut kaikkien syytteet yhteen

Hyvää Uutta Vuotta kaikille huijatuille ... "Kyllä se siitä "sanoi Manukin lama aikaan ...

• #615 Syytteet !!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      110
      3449
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      36
      2061
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      147
      2003
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1961
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1773
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1679
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1607
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      288
      1452
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1371
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1220
    Aihe