Hei!
Olen vaivihkaa neljäkymppinen lahdesta juuri muuttanut supermies joka kyselee että mistäpä löytyisi kouvolan ilotalot? Mikä olisi paras ja hintaluokiltaan edullisin/laadukkain?
kouvolan ilotalot?
11
588
Vastaukset
- ES
Tule meille, munaa riittää vaikka kavereillesikin.
- OC
Mulligans!
- tiijä häntä?
Mainoksen mukaan. Ässästä saat kaiken, etkä maksa liikaa.
- muista kortti
Kokonaisedullinen. Ja boonusta jopa 5%
- ain lystii pitää
Laajenna hakua. Ilotalot ja hauskat talot. Kaupungin talo kuuluu tuohon jälkimmäiseen ja aina kun herrat äännähtää,niin naurattaa ihan sikana.
- runkkupera
Ei sauvallinen kelpaa ? Ei tääll mitään ilotaloja ole enkä menis vannomaan onko noita thaihuoraamojakaan. Mikäs pojissa on vikana ?
- joopajoo3
madonna... manskia vastapäätä.
- säälittää puolestasi
joopajoo3 on kovaa poikaa netissä mussuttamaan alle sadan kilon pikku-pikku "ruhollaan" :) hehehe.
söisit nyt vähän enemmän pikku hamsteri eihän susta ole vastusta papukaijallekaan tolla elopainolla pikku piipertäjä :)
v*tun yleisurheilupelle.... juoksetko lenkin joka ilta että pysyt varmasti toooosi pienenä? voi kun söpöä??? diih. - Harasoo
Kuule ei Kouvolasta ilotaloja löydy, menisit sitten takaisin sinne Lahteen. Sinne on mennyt myös kouvolasta asti tyttöjä hieromaan ja tyhjentämään pusseja, eiköhän ne jeesaa suakin. :)
- Anonyymi
missä päin kouvolaa norm heteromies voi tyhjentää kassit, vaikka maksua vastaan
- Anonyymi
Onhan niitä pullonpalautusautomaatteja monessakin paikassa. Eikä siitä tarvi maksaa, päin vastoin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481