Nyt on tullut osoitettua että läskit lähtee kun vain on itsekuria ja syö vähemmän. En lisännyt liikuntaa tai tarkkaillut ruoan koostumusta. Söin vain vähemmän ja painan nyt 170 cm pitkänä 76 kg entisen 98 kg:n sijaan. Melkein vuosi siinä meni, mutta ei tullut stressiä eikä nahka roiku!
Laihduttamisen salaisuus
5
130
Vastaukset
- JacknJones
Bodarit ei laihduta. Oikea termi on conditioning tai getting ripped. Suomi on valitettavasti niin stalinistinen maa ettei täällä ole edes sanoja tuolle.
- atleetti ei laiha
Itse taas liikuin 500 kcal päivässä enemmän 30-50 minuuttia päivässä. Saan syödä aivan saman verran kuin ennen, mutta paino tippui ja pysyy 188 cm ja 85 kg. Kaiken lisäksi nyt kunto on paljon parempi ja lihakset kunnossa. Kumpi kannattaa?
- Laihduttajamestari
Niin siis kävinhän mäkin salilla ja tein aerobista koko ajan, mutta en lisännyt sitä laihdutuksen aikana. Ihan hyvä kunto mullakin on.
- ihmetyttää
Laihduttajamestari kirjoitti:
Niin siis kävinhän mäkin salilla ja tein aerobista koko ajan, mutta en lisännyt sitä laihdutuksen aikana. Ihan hyvä kunto mullakin on.
Miksei sulla pelkällä treenillä sitten läskit ole lähteneet? Yleensä pelkkä säännöllinen treeni vie ylimääräiset, jos ei syö ihan sikana.
- Laihduttajamestari
ihmetyttää kirjoitti:
Miksei sulla pelkällä treenillä sitten läskit ole lähteneet? Yleensä pelkkä säännöllinen treeni vie ylimääräiset, jos ei syö ihan sikana.
Miten luulet, että olin lihonut 98 kiloiseksi muuten kuin syömällä ihan sikana? Ruoka siistiksi ja sillä lähti. Ei lisää liikuntaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259