Laihduttamisen salaisuus

Laihduttajamestari

Nyt on tullut osoitettua että läskit lähtee kun vain on itsekuria ja syö vähemmän. En lisännyt liikuntaa tai tarkkaillut ruoan koostumusta. Söin vain vähemmän ja painan nyt 170 cm pitkänä 76 kg entisen 98 kg:n sijaan. Melkein vuosi siinä meni, mutta ei tullut stressiä eikä nahka roiku!

5

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JacknJones

Bodarit ei laihduta. Oikea termi on conditioning tai getting ripped. Suomi on valitettavasti niin stalinistinen maa ettei täällä ole edes sanoja tuolle.

• atleetti ei laiha

Itse taas liikuin 500 kcal päivässä enemmän 30-50 minuuttia päivässä. Saan syödä aivan saman verran kuin ennen, mutta paino tippui ja pysyy 188 cm ja 85 kg. Kaiken lisäksi nyt kunto on paljon parempi ja lihakset kunnossa. Kumpi kannattaa?

• Laihduttajamestari

Niin siis kävinhän mäkin salilla ja tein aerobista koko ajan, mutta en lisännyt sitä laihdutuksen aikana. Ihan hyvä kunto mullakin on.

• ihmetyttää
        Laihduttajamestari kirjoitti:

Niin siis kävinhän mäkin salilla ja tein aerobista koko ajan, mutta en lisännyt sitä laihdutuksen aikana. Ihan hyvä kunto mullakin on.

Miksei sulla pelkällä treenillä sitten läskit ole lähteneet? Yleensä pelkkä säännöllinen treeni vie ylimääräiset, jos ei syö ihan sikana.

• Laihduttajamestari
        ihmetyttää kirjoitti:

Miksei sulla pelkällä treenillä sitten läskit ole lähteneet? Yleensä pelkkä säännöllinen treeni vie ylimääräiset, jos ei syö ihan sikana.

Miten luulet, että olin lihonut 98 kiloiseksi muuten kuin syömällä ihan sikana? Ruoka siistiksi ja sillä lähti. Ei lisää liikuntaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2783
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      22
      1533
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe