eli mulla on tet talvella, ja nyt pitäis hakea paikkaa. sen tiedän jo mihin haluisin, mutta miten sinne pääsen? okei, tiedän että pitää olla iloinen ja kertoa nimi ja tet ajankohta yms.. mutta muita hyviä vinkkejä miten en mokaa ja kun olen vähän ujo kaikille vieraille ekalla tapaamisella, niin miten välttysin siltä punastumiselta ja sössötykseltä ja änkyttämiseltä?? haluisin tehä hyvän vaikutuksen jo heti alusta... olen siis kosmetologikouluun pyrkimässä tettiin.. ja ketä minun pitää kysyä kun haluun kysyy sitä paikkaa?
miten pääsen tettiiiin !?
tet paikkaa hakemas!
2
119
Vastaukset
- koulutustarkastaja
Olisikohan näistä linkeistä apua TET-paikan hakuun? Periaatteessa voit siis käyttää samoja keinoja kuin työpaikan haussa:
www.avosto.net/a-ura/opas/opas3.htm
www.aarresaari.net/pdf/tyohakemusmalli.pdf
www.ijkk.fi/boost/Employment_G/Employment 2.8.html
www.mol.fi/toimistot/vantaa/Tyonhakuopas.pdf
www.duunit.net/tyonhakuopas- tet paikkaa hakemas!
kiitos ! noista oli paljon apua:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299