Tapaamme pe 7.10 Malmilla ensin rautatieaseman eteläpulelle klo 20 ja sittten siirrymme yhdessä ravintola Tillikkaan.
Tillikassa on perjantaina alakerrassa karaoke, yläkerrassa voi jutella
Ei muuta kun mukaan kaikki! Yöpaikkoja järjestynee, jos joku tulee kaukaa.
sättimiitti
7
316
Vastaukset
Jahas... Hyvä että on alkanut taas miittejä ilmestymään, mutta kertoisitko hieman tarkemmin onko tämä suunnattu jollekkin tietylle ryhmälle, esim Helsinki-huone tai jokin ikäryhmä? Kokoontumispaikkaakin olisi ehkä syytä tarkentaa.
- dippainssi.n
Tapaamme 7.10 klo 20 malmin rautatieaseman eteläpäädyssä ylhäällä, josta siirrymme yhdessä tillikkaan.
Tapaamiseen toivotaan 50 huoneen ihmisiä pääosin.
Tervetuloa kaikki, pidetään ratkiriemukas ilta! - molly.malone
Hieno homma, ilmoittaudun heti sinne. Kiva kun viitsit järkätä.
- dippainssi.n
kivaa, kun haluat mukaan. tätä kautta voisivat muutkin ilmoittautua tapaamiseen.
- dippainssi
dippainssi.n kirjoitti:
kivaa, kun haluat mukaan. tätä kautta voisivat muutkin ilmoittautua tapaamiseen.
Ilmoittatua voi minulle dippainssi.n@suomi24.fi
- dippainssi.n
dippainssi kirjoitti:
Ilmoittatua voi minulle dippainssi.n@suomi24.fi
Laitekaapa niitä ilmoittautumisia :)
- ihmettelijänä
Hyvänenaika missä on miitinjärjestäjä huhuuuuuuuuuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164