Koulussa tehdyt pilat

vitun hauska juttu

Kertokaa täällä koulussa tehdyistä piloista.

Itse menin viime viikolla kotsantunnilla maustekomerossa kaatamaan sokerit pois sokeripussista tyhjään suolapurkkiin ja sitten lisäsin tilalle suolat toisesta suolapurkista, kun kaveri hieman yllytti...

Eräällä tunnilla sitten oli seiskaluokkalaiset paistaneet lettuja ja joillain oli tullut aika suolaisia lettuja...
Asiasta nousi kauhea kohu ja lopulta sitten kärähdin, koska uhattiin että jos syyllistä ei löydy, niin kotsassa kaikki joutuvat opiskelemaan pelkkää teoriaa, eikä valmisteta mitään ruokia.. Seurauksia tuli sellaisia, että en saa tänä vuonna tehdä kotsassa mitään ruokia, vaan joudun opiskelemaan pelkkää teoriaa, sekä sain kaksi tuntia jälkkää.

Mielestäni melkoinen ylilyönti tuo rangaistus, opettajilla on kyllä vitunmoisia ongelmia. Kuitenkin, se oli mielestäni aika hauska pila sisänsä.

Kertokaa nyt omista piloistanne.

14

618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2152315

Olikos sen arvoista?

• vitun hauska juttu

No mistä vitusta olisin tiennyt, että siitä otetaan noin kovat pultit, kun tuota on jotkut harrastaneet jo muutamana edellisenä vuotena ja seurauksena ollut vain puhuttelu.

• 12423rwdc

[sarcasm]Todella hauskaa. Nauroin ihan helvetisti! [/sarcasm]

• 94-8HtT

Poistettiin kaverin kanssa kaikki pallot pois atk- luokan pallohiistä, että koulu voihdoinkin hommais jotain mikä kuuluu vuodelle 2011. Ja mistäpä ei sanomista tulisi.. siitä nousi oikeen yleinen puheen aihe että kuka hullu täällä varastaa palotki hiiristä!! Ei me sillä mitään pahaa tarkotettu oli vaan tarkotus tehä yhteinen palvelus kaikille, kun kukaan ei ikinä tykänny niistä hiiristä. Niin ja oikeen palvelushan siitä toki tulikin: tilalle hommattiin vielä paskempia pallohiiriä kunnan varastosta... että jee, niin mun tuuria!

tulihan sitä muutaki pelleiltyä, mutta ne on semmosia pienempiä juttuja eikä ne niin hauskoja ole jos täällä kertoo..

• Anonyymi

Mitä kuuluu sinne vuoteen 211. Uusin ipone on nykyään 16 ja putin hyökkäsi ukrainaan ja purra paskoi suomeb

• ffdhry

Oisinpa mäkin saanut yläasteella opiskella köksässä pelkkää teoriaa! Vihasin käytäntöä.

• jokuvaannfjjyju

Onhan niitä suoli-sokeri piloja tullu tehtyä, ei tullu ku jälkkää ja puhuttelu.

Ja tietty näitä pieniä piloja, ja lavastuksia.. esim. otettu opettajalt jotain ja tungettu toisten reppuun. Siitä ei aina jää kiinni, sen takia se niin hauskaa onkin.

No ei nyt oo tehty paljo mitää.. pahin on ehkä, että kuvattiin yhtä tyttöä vessassa.. ja sit näytettiin se parille tyypille. Mut sit siitä nousi aikamoinen puheenaihe ja se tyttö meni kertoo opeille ja saatii 2 h jälkkää ja tietty rehtorin puhuttelu..

mutta hauskaahan se on, rangaistuksesta riippumatta :)

• bremo

Kutosluokalla teipattiin kavereitten kanssa WC:n hana niin että jos sen aukasi, alko hanan viereisestä suihkusta ruuttaamaan vettä. Kolme oppilasta ehti kastua läpimäräksi, rangastuksena jouduttiin siivoaan koulun kaikki vessat :D Onhan noita tullut tehtyä mm. oviin koputtelua, open heittelyä lumipalloilla sun muuta. Kerran jos toisenki ollaan käyty koulun viereisessä siwassa kesken päivän, ihan tuurin avullahan en koskaan oo jääny kiinni :) Nyt kasiluokan alussa käytiin pariin kertaan yhen kaverin kanssa painamassa opettajien hissin hälytysnappia, ekalla kerralla jäin kiinnikki :S

• es jonne

kaadoin yhden es tölkin opettajan penkille........... apua .!! 1 .,1.,ds nyt suuttuuu kaikki :SSSS

Eips säikähdin open huutoo niin että tuli pisut housuun

• huuhhhhh

pistäkää teippi juomahanaan et kaikki vedet roiskuu

• Troll Gueen

Teippiä vessan hanoihin, ja jotain kärpäsen toukkia kaadettu purkki uskonnon luokkaan, suolaa jälkiruokaan köksässä. Liidut vaihdettu karkkeihin, ja nastoja tuoleille. Oviin koputteluja, ja purkka yllätyksiä. Kertaakaa en oo saanu jälkkää!

• Anonyymi

Itse olen aik pienii piloi vaan tehnyt kuten kastellut jonkun luokkalaisen kengät just ennen koulun loppumista vedellä. En kusella oo viitsinyt vaikka vähän nyt kaduttaa. Kaikkee muutakin tuli etenkin ala-asteella tehtyä. Tais olla nelos, vitos tai kutos luokalla, kun leikittiin koulussa piiloleikkiä eli yks etti ja muut juoksi piiloon. Oli siis liikuntatunti ja alakoulu jossa olin on yli 70vuotta vanha ja jälkeenjäänyt joten sielä on vain yksi liikunta sali joka oli toki aina varattu. Tämän takia leikittiin tätä piilo leikkiä. Juostiin jostain syystä koko luokka ihan ylimpään kerrokseen ja siinä sitten huomattiin, että yhden open luokan ovi oli auki. Satuin tietämään, että sielä pidettäisiin pian kokous ja päätin tehdä pilan. Siinä luokassa opetti yks Matti nimi muutettu. Tämä Matti oli aina todella ärsyttävä opettaja ja se nalkutti aina kaikesta. Tai siltä tuntui. Nykyään ymmärrän et sil oli hyvii syitä nalkuttaa. No kuitenkin menin sen koneelle ja muut katto et mitä teen. Mä menin sielä olevalle läppärille joka oli yhdistetty sellaiseen videotykkiin mikä näyttää kuvan sellaisella isolla kankaalla seinällä ja hain kuvahausta mahdollisimman nopeesti kuvii alastomista naisista. Kirsikkana kakun päälle hain viel viereisestä vessasta WC paperirullan siihen open pöydälle ja käänsin tuolin kohti sitä isoo kangasta missä ne kuvat näky. Ku oltiin jo turvallisesti kerroksessa numero1 niin nähtiin kun Matti ja muutama muu aikuinen lähtivät joidenkin kansioiden kanssa pitämään jotain kokousta sinne neloseen. Sitten ku lähdettiin kotiin nii se Matti käveli vastaan ja mä vaan kysyin naama mahdollisimman peruslukemilla et mites o päivä menny. Sen pää oli aivan punainen ja se sano et ei mitään erityistä. Oisko pitäny?! Mä vain sanoin et älä ny suutu ku yritin vain keskustella ku bussia odottelen. Heti ku pääsin bussiin nii nauroin niin et varmaan kuski luuli mua seinähulluks. Kyllä se tuli sit tunnustettua ku menin yläasteelle pari vuotta sitten :)

• Anonyymi

Kerran tungettiin maitotölkki perjantaina patterin taakse, ja maanantaina tarjoiltiin sitten opettajalle erittäin hyvin ja pitkään pastöroitunutta maitoa ruokatunnilla....

Koko luokka sai kuulla siitä, ja pitkään, mutta syyllisiä vaan ei löydetty vaikka eipäily oli aika selkeä...

• Anonyymi

Itsekin pitäisi tuota maitopilaa kokeilla! Vaik sitte joskus sille Matille ku käyn yhä välillä siinä ala-asteessa muun muassa terveystarkastuksissa ja käsitöissä. Sil o jääkaappi ja kahvinkeitin luokas joten maitookin varmaan on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3062
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      74
      2944
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1772
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1681
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1640
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    10. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      31
      1295
    Aihe