Mammari akat 24sen treffeiltä

Raukat naiset

Ihmettelen että täältä joku on löytänyt todellisen rakkauden! Mä olen saanut pettyä monta kertaa....Naiset osaa lirkutella ja valehdella, mutta kun tapaaminen lähestyy..niin..sitten keksitään kaikenlaista syytä...ja vaikka kuvissakin on nähnyt toisen. Sitten pitää vielä rakastua sellaiseen. Ja sen takia lopetetaan suhde ettei jää ikävä, kun on 100km:n päässä, asuu. Ei kai välimatka ole este, jos tosissaan välittää?! Ja se vielä kaiken lisäksi ottaa päähän, kun vaihtaa työvuoronsa toisen takia, että saa tavattua toisen. Ja sinä aamuna, kun pitäis illalla tavata, niin nainen peruu tapaamiset. Mitään muuta tästä naisesta ei jäänyt kuin suuri puhelinlasku..sydänsuru...pettymys naisiin!! Parempi vissiin olla yksin!!...niin ei ainakaan tule pettymyksiä ja puhelinlasku pysyy pienenä.

7

932

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asasd

Eli sinä apina rakastut edes tapaamatta naista (mikä varmasti karkottaa täyspäiset) ja nyt kun tuli takkiin YHDEN naisen takia niin alat vihata kaikkia naisia ja lopetat treffailun? Juu juu, ei taida olla kaikki inkkarit kanootissa sinullakaan...

• ei pessimisti

Voi hyvä ystävä..ole varovaisempi seuraavalla kerralla...tytöt osaa leikitellä...mutta sitten joukossa on niitä-oikeita helmiä.Toivon että löydät sellaisen!

• skeidaa

Ei se nää niitä helmiä, koska arvostaa niitä muovisia.

• KaunisIhminen35

Yhden kokemuksen perusteella ei kannata tuomita kaikkia naisia. MInä olen ollut lukuisilla nettitreffeillä ja en ole koskaan perunut ainoitakaan treffejä.

• <(-_-)>

Ei sitä koskaan tiedä mis puus piru istuu...

• Deittiohareita

Miehet tekee suoraan ohareita ja eivät edes vaivaudu ilmoittamaan..

• Pikakihlat

Kannattaako kesähäitä jo suunnitella, kun on vasta pari kertaa soitellut? Toki nopeat syövät hitaat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2952
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      67
      2812
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1679
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      25
      1572
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe