Löytyisikö täältä halukkaita kummeja köyhien afrikkalaisperheiden lapsille?
Kummimaksu on vuodessa n. 200 euroa, sillä alakoululainen saa koulutuksen lisäksi koulupuvun, koulutarvikkeet ja riisisäkin perheeseen. Yhdelle kummille tämä tulisi maksamaan n. 15 e/kk, jos teet kolmen kimpan niin sehän on 5 e/kk. Työyhteisölle tms, se olisi suklaapatukan verran kuukaudessa. Nämä tuntemani lapset ovat hyvistä, mutta kovin köyhistä perheistä.
Jos joku tuntee haluavansa ja voivansa auttaa, annan yhteystietoni ja kerron enemmän.
Haluaisitko auttaa kummina?
5
117
Vastaukset
- anonononyymi:D
jos haluat auttaa kummina, laita mieluummin rahasi PLANille tms luotettavalle järjestölle..
- monta x kummi
Hyvä ajatus tuokin. Itse olen myös World Visionin kautta kummi kahteen maahan. Rahat ovat menneet perille. Tämän lisäksi autan suurta perhettä suoraan, sekin on ollut hyvin antoisaa ja näistä ihmisistä on tullut ystäviä, koska yhteydenpito on helpompaa kuin järjestöjen kautta. Mutta toki, molempi parempi.
- ssssssd
Ja luuletko että sinulle kukaan antaa rahoja, haista paska! Älä leiki lasten hyvinvoinnin kanssa!
- monta x kummi
Ymmärsit väärin, minulla on tarpeeksi kaikkea, en tarvitse mitään lisää. Kummitoiminnan rahat eivät tule millään tavalla minulle tai minun kauttani. Ne ovat täysin kummin ja avustettavan perheen välisiä asioita. Ajattelin vaan että jos jollakulla on mahdollisuutta ja halua auttaa ja antaa lapselle/nuorelle parempi tulevaisuus. Näin minäkin teen ja olen saanut paljon enemmän mitä itse asiassa olen antanutkaan. Oikein hyvää syksyä sinulle toivotellen.
- JK
EN HALUA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738