Nyt saadaan katsojalukuja nostettuja, kun taloon tuli julkkiksen sukulaislikka. Niin uteliaita on kaikki, että katsoa pitää. Älysivät vielä etukäteen mainostaa ja vinkata iltapäivälehdille ja lööpit loisti. Eipä ennen etukäteen koskaan ilmoitettu kuka uusi sisään menee. On ne saamarin fiksuja.
Fiksu tuo BB:n tuotantotiimi
4
244
Vastaukset
- tonkija
Olihan niiden pakko jotain keksiä ja tässä varmaan onnistuivatkin aika hyvin. Ilmaista mainosta joka puolelta ja rahat sitten rupusakilta veks.
- Sellaista...
Ihmiset tekevät heti mitä lehdissä sanotaan. Vaalit loistava esimerkki. Iltapäivälehdet päättivät ketä haluavat että kansa äänestää ja näin kävi.
Hävettää suuriosa Suomalaisista, jotka eivät tätä tajua. Media määrää Suomessa. - Tätsykkäinen
Olen seurannut BB-sarjaa usean vuoden ajan. Nyt meni maku sinä iltana kun niillä oli niitä sukuelimiä naamoissaan. Järkyttävän lapsellista ja sairasta koko tuotantotiimiltä, käsittämätöntä typeryyttä työntää tuommoista mauttomuutta ohjelmaan.
Aiemmin oli mielenkiintoista seurata. kuinka kukin siellä kestää, mutta nyt ohjelman sisältö...no, ei ole sanoja enää. Bai Bai! no eihän sitä oo mikään pakko katsoa pistä vaan tv kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955