27 v. tyttö etsii liikunnallista seuraa, mutta myös ystäviä kahvitteluun, leffaan, kaupungilla ja kaikenlaiseen. Liikunnassa en ole ihan aloittelija, mutta en nyt ihan pro:kaan. Lajeista menee ryhmäliikuntatunnit (body pump, spinning, functional training ym.), lenkkeily (kolmas puolimaraton lauantaina), sulkapallo (vähän jäänyt, kun pelikaveri muutti muualle), pyöräily, uinti silloin tällöin, vaeltaminen ja uutena juttuna olen innostunut melomisesta, oma kajakki on tosin vasta haaveissa.
Muutoin lempipuuhia ovat sisustaminen ja kokkailu. Leffoissa menee melkein kaikki, ne suolenpätkäkuvat tosin voi jättää väliin. Musiikissa melko kaikki ruokainen, nyt soi eniten Jenni Vartianen ja muut radiohitit. Olen asunut Jyväskylässä jo nelisen vuotta, mutta jotenkin sellaisten sydänystävien saaminen tällä iällä ei oo enää niin helppoa kuin alle kakskymppisenä. Vaikka oonkin luonteeltani sosiaalinen, iloinen ym. Koulutuksesta sen verran, että viimeistään jouluun mennessä on maisterin paperit taskussa.
Mulle elämässä tärkeitä asioita ja arvoja ovat rehellisyys, toisen kunnioittaminen, perhe, terveys. Baareilusta vielä sen verran, että käyn, mutta melkoisen harvoin, ehkä muutaman kerran vuodessa :) Tupakointi on musta aika ällöttävää, se tietysti sotii noita mun arvoja vastaan.
Mutta jos olet yhtään samanhenkinen ihminen, mies tai nainen, laita viestiä :)
Liikunnallista seuraa JKL
touhutytto84
1
187
Vastaukset
moi touhutyttö huomasin ilmoituksesi olen mies jyväs seudulta olis mukava löytää pelikaveri vaikka sulkapalloon pelikaverille synty perheen lisäsäystä eikä ole kiireiltään ehtinyt mutta tavoittaa sähkopostilla mm.miettinen@ovi.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294