Miten teillä on karaokeydistyksissänne, klubeissanne ym:ssa toimittu kun kehitätte/monipuolistatte yhdistyksen toimintaa? Päättääkö hallituksen jäsenet kaikesta mitä yhdistykselle hankitaan esim kalustoa, matkoja, levyjä, laulunopetusta, kisa,atkoja ym? Siis talkootyönä tehtyjä esiintymisiä, joissa jäsenet esiintyy ilmaiseksi ja tekevät muutakin talkootyötä esiintymisten turvaamiseksi. Kuullaanko muissa yhdistyksissä jäsenien mielipiteitä/toiveita, että mitä yhteisillä yhdistyksen rahoilla voisi tehd?. Vai toimiiko se niin että hallitus kabineteissaan jyrää päätökset keskenään ja ilmoittaa muille jäsenille vasta kun päätös jo tehty?Pyöriikö esiintymiset ikivanhoilla levyillä? Olisi paljon kehittämisen varaa monissa yhdistyksissä niin että mahdollisimman moni jäsen olisi tyytyväinen varojen käyttämiseen, jotka hankittu yhteisin voimin. Kysyykö muissa yhdistyksissä esim hallitus jäseniltä toiveita? Sehän olisi helppo toteuttaa yhdellä painalluksella, kun lähtisi postia mailina tulemaan jäsenille. Toiveet voitaisiin kirjata ylös hallituksen kokouksissa ja käsitellä.
Karaokeyhdistyksien/klubien jäsenien kuuleminen
Sivusta katsoja
0
59
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214