se iski nyt ja lujaa!!!

tyhmäst pääst....

No niin, myönnetään heti omat erheeni! Siis menin hakemaan mieheni puhelimesta lähettämääni kuvaa ja löysinki sen, mutta sen alapuolella olevan viestin alku pisti silmääni ja menin tyhmyyttäni sen katsomaan ja kappas kummaa siellä oli joku akka lähettänyt tissinsä kuvat ja kysymyksenä oli tekiskö mieli, no sitten iski että onko siltä muitakin viestejä no löytyhän niitä joissa yhdessä jo kosittaisiin, ku tulee karkauspäivä...tästä siis on aikaa, no pidin suuni kiinni, koska en ollut lupaa kysynyt, että saanko hakea sen puhelimesta ja lopetin asian ajattelun. Ajattelin että kun menet nokkas tunkemaan toisen puhelimeen nii kärsi ja ota vastaan se mitä tuleman pitää...Unholaan se jäi, mutta korvan taakse näköjään kun, tänään huomasi että nyt ne on löytänyt toisensa tässä maan mainiossa naamakirjassa!!!
Kaksi olisi vaihtoehtoja:
1 nokka kiinni ja katotaan mitä tuleman pitää
2 kysyä, että tuoko on se akka joka lähetti sulle tissinsä kuvat?
Ja epäilijöille se on se sama akka!!!
Eipä sen puoleen viime aikoina ole kauheen hyvin tässä suhteessamme menny, mutta en nyt haluaisi uskoa että niin huonosti, että uutta kehiin ja vanha pihalle, mut kysymällähän se selviäis, mutta onko vastaus se mitä sen haluaisin olevan on taas ihan toinen juttu... :) vai :(

3

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • törkeä viesti oli

Miehesi on törkeä siinä, että on jättänyt tuon kuvan puhelimeensa. Sinulla on aito syy ottaa asia puheeksi.
      Ja tuollainen nainen - hävettää jo pelkästään ajatus hänen puolestaan. Kuinka kehtaa varatulle. Saisi hävetä hän ja syvästi.
      Mutta tee kuten itse parhaaksi näet.

• ei sitten muuta

mä pakkaisin kaikessa hiljaisuudessa laukut ja häipyisin vähin äänin selittelemättä koskaan sen enempää. Jättäisin vain pöydälle viestin, että onnea niiden deekuppien kanssa, että taloon mahtuu kerralla vain yksi tissipari.

• Ala-arvoista

Miksi menit hakemaan miehesi puhelimesta lähettämääsi kuvaa? Eikö sinulla muka ollut sitä itselläsi missään? Ylipäätään toisen puhelimen näpelöiminen on ala-arvoista. Sama kuin avaisi toisen kirjeitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe